Mijn moeder ging ooit eens de Hitkrant lezen, daar stond altijd iets in dat ‘mijn verhaal’ ofzo heette. Daar was ze toen zo boos over “maar dit is gewoon púre pórno!!” mijn zussen en ik zeggen dit af en toe nog steeds tegen elkaar haha
Edit: dit waren wel alleen verhalen, zogenaamd van lezers, geen foto’s

