Stel je persoonlijke vraag #53

Oh no, de nummer 2 (stond lang op 1) is wel echt goed. Hopelijk kruipt die nog omhoog naar 1.

1 like

Het idee dat je circle scarfs verkoopt die meer iets weghebben van een kussensloop, onthoud je toch beter.

1 like

De solden beginnen elk jaar op de eerste maandag van januari en juli.

1 like

Heb jij wel eens cadeaubonnen gekregen die nadat je ze wilde gebruiken, al verlopen waren?

• Regelmatig
  • Een enkele keer/soms
  • Ligt aan het bedrag?
  • Nooit

0 stemmers

2 likes

Vooral die bioscoopdingen toen ze nog maar een jaar geldig waren, dan dacht ik oh ja die heb ik nog liggen en dan Oeps

1 like

Heb jij weleens last gehad van een traumabond?

• Nee
  • Ja, maar nu niet meer
  • Ja, nu nog steeds
  • Trauma wat?

0 stemmers

4 likes

Haha ik zat ook aan een poll als deze te denken omdat ik dit jammer genoeg werkelijk nog nooit heb meegemaakt. Elke bon die ik krijg BRANDT werkelijk in mijn zak om echt zsm uitgegeven te worden???

8 likes

Met mijn ex die me mishandelde. Inmiddels gelukkig al een paar jaar geen contact meer mee

3 likes

Mijn moeders Paypal account om een vintage Rayban bril op Ebay te kopen hahaha

5 likes

Spel zonder grenzen

• Fantastisch
  • Niet leuk
  • Matig
  • Ken ik niet

0 stemmers

5 likes

Als ik hiervoor mocht opblijven was het echt een groot feest 🥹

21 likes

Ik wil dit weer kijken

9 likes

Ik mis dit zo, wat een geweldig programma was dat. Vooral dit spel ook haha

4 likes

Wow! Memory unlocked.

2 likes

Dit samen met Te land, ter zee en in de lucht :heart_eyes:

6 likes

En mijn andere ultieme favoriet: De Droomshow!

• Geweldig
  • Ken ik niet
  • Meh

0 stemmers

4 likes

Ik denk dat ik het nu saai zou vinden maar ik heb hier zulke goede herinneringen aan!! Met natte haartjes op de bank. Bakje chips op schoot, hondje aan de ene kant, leunend tegen mijn vader aan de andere kant. :face_holding_back_tears:

16 likes

Ik wil hier aan mee doen!

3 likes

Deze show was echt een fever dream. Maar echt geweldig. Je had een spel waar ze met van die sumopakken van een helling af moesten ofzo? Ik ga dit nu googlen, haha.

9 likes

En geef nooit op!

8 likes