Nouja onlangs, Girls, hbo, ik was toen een stuk jonger dan dan de hoofdrolspers. Ik vond het zo leuk destijds, nu echt afgrijselijk.
Met partner, vriend en schoonzus
Door de feestdagen enzo ben ik altijd een beetje met de dagen in de war. Moest gisteren en vandaag werken dus gevoelsmatig is het nu vrijdag want ik heb nu lekker lang weekend.
Welke dag is het gevoelsmatig voor jou vandaag?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
0 stemmers
Ik bén een vrouw met een baby.
Is er bij jouw familie weleens ruzie met kerst?
- Nooit
- Regelmatig
- Is een enkele keer gebeurd
- Vaste prik elk jaar
- Nvt
0 stemmers
Zo ja, waarover?
- Gelddingen
- Het eten/koken
- Cadeauâs
- Gewoon onderlinge irritaties
- Politiek
- Religie
- Relaties/partners
- Anders
0 stemmers
Wij hebben het geluk met een oma die echt niet kan koken, maar wel elk jaar iets wil maken (dit jaar voor het eerst niet). Dat kost alle energie om je gezicht gladgestreken te houden als er een rollade die 10 man moet voeden van letterlijk 15cm uit een zilverfolietje komt met de tekst: hij was echt 4x zo groot of gevulde varkenshaasjes die meer lijken op aangereden egeltjes omdat ze er 15 gebroken satéprikkers per ding in had gedaan omdat ze uit elkaar vielen.
Een van de eerst herinneringen die ik heb aan mijn oma is dat ze ooit eens had gekookt, een soort bonenstoof met bruine bonen, bonken salami en banaan. Ik begreep daarna zelfs als kind waarom we daar nooit iets uit eigen keuken aten. Hebben laatst nog echt zitten huilen van het lachen thuis want we hebben echt minstens 15 van dit soort rare verhalen over mijn oma icm eten.
Bij ons was het op een gegeven moment een paar jaar achter elkaar raak dus ik vier het niet meer echt geen zin in
Mijn oom die het anno nu nog normaal vindt om binnen te roken.
Dit zou het heel goed doen op TikTok
Net nog. Mijn broertje zat als een soort zombie met kater aan het diner en mijn moeder was alleen maar aan het klagen dat ze slecht geslapen had. Ik zat tegenover die 2 en er werd alleen maar moeilijk gekeken en gezucht. Was heel snel thuis
Edit: ruzie gekregen omdat die 2 zich niet even normaal konden gedragen terwijl mijn vader de hele dag voor ons in de keuken gestaan heeft.
Is dat ruzie of missen we een deel van het verhaal?
Hoop dat je thuis nog beetje fijne avond kunt hebben!
Geen ruzie. Nooit ruzie. Alles lekker onder het vloerkleed vegen om de lieve vrede te bewaren. Daar is soms best wat voor te zeggen, maar soms zou ik willen dat het wél eens even zou knallen. Hoeft dan ook weer niet per se met kerst.
Mijn schoonouders die openlijk racistisch zijn. Altijd gezellig. Ze denken zelf ook nog dat het niet zo is (âmaar bij 112 vandaag zie je echt bijna alleen maar Turkse en Marokkaanse jongeren hoor!!â).
Als het aan jou lag, zou naakt zijn in het openbaar dan strafbaar zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Misschien niet zoân leuke poll-vraag zo op kerstavond als ik deze verhalen allemaal hoor
Toevallig vandaag (gisteren) voor het eerst
In mijn regio (Twente) is het traditie om 24 december met zijn allen de stad in te gaan en je te bezatten in de kroeg. 1 van de leukste dagen van het jaar! Ik was dus met vriendenđ
Ik moest ff scrollen om te kijken of dit een antwoord was op de poll
Waar kan je Degrassi kijken? Vond dat vroeger echt een top serie.