Ik ben nu New Girl aan het rewatchen en het is ZO leuk. Echt m’n comfortserie.
En Parks & Rec❤️
Ik ben nu New Girl aan het rewatchen en het is ZO leuk. Echt m’n comfortserie.
En Parks & Rec❤️
Wie is het minst kut van de hoofdrolspelers in de serie Girls?
0 stemmers
Heb jij een rechaud?
0 stemmers
wat ga je vandaag doen?
0 stemmers
Gamechanger voor dinner parties en rijsttafels. Volgens mij trouwens niet zelfgekocht maar paar van m’n ouders meegenomen haha
Haha, niks van dit
Alles staat op het officiële Degrassi youtube-kanaal
Death in Paradise kerstspecial kijken!!! Zal wel wennen zijn met een nieuwe cast, want ik vond Neville zo leuk
Zat er gisteren nog aan te denken!
Ik sla de schoonfamiliekerst dit jaar over dus ook geen sjoelen voor mij!
Bij mn tante vroeger wel.
Heb jij een sjoelbak in huis?
0 stemmers
Lijkt mij wel echt een leuke traditie
Op een feestje! Ben sinds 1997 helaas niet beter geworden
Ik was jeugdkampioen sjoelen (nee echt), sinds mijn ziekte geen bak meer aangeraakt, vorige winter op vakantie waren we in een Speelgoedmuseum en daar stond een bak waar je op mocht. ik was het nog niet verleerd
Als je een spelletje speelt
0 stemmers
Zit ik al aan mij volgende stappen na te denken, terwijl jij aan de beurt bent. En owee als jij mijn toekomstige stappen in de war schopt
Oeh heb je nog tips ?
Haha zeker
Eerst de buitenkant, via de rand is het gemakkelijkst ipv rechtstreeks, proberen zoveel mogelijk te verdelen tijdens de beurten en als je een vakje niet lukt niet al je brikken er op gooien maar een vakje verder gaan of een stap opzij zetten dan heb je een andere hoek.
En voor de bak als ie niet glad genoeg is, beetje peper op strooien en goed uitwrijven
Dit is zo schattig om te lezen haha, ik kan me alleen herinneren dat ik als kind maar wat deed tijdens sjoelen
Ik moet hierdoor ook denken dat een vriendinnetje een tafeltennistafel in hun kelder hadden, daar was ik dan wel best goed in.
Speel jij wel eens tafeltennis?
0 stemmers
En hoe spendeer je deze fijne eerste kerstdag? Nu meerkeuze voor degenen die met kind, partner, minnaar, president, schoonmoeder en de kerstman tegelijk kerst gaan vieren!
0 stemmers