Ik heb me aan zoveel dingen geërgerd in die serie, maar keek verder wel lekker weg.
Welke serie is het dan
Haha ik heb ‘m ook in 1x gekeken, maar ergerde me ook kapot. En het klopte ook voor geen meter.
Ohh die staat nog op mn lijstje maar zal m eraf halen dan
Vraag me af waar de mensen nog over moeten oordelen die dat als antwoord geven. Iemand die hier een toelichting op heeft?
Idk dit klinkt niet echt leven en dood. Ze kan ook ff hoog afwachten. Ik zou mezelf wel laten gijzelen ipv iemand met kind bij zich of iemand met kinderen thuis, of als ze iemand willen afschieten en dan de rest mag gaan, neem mij dan maar.
Denk dan als ze mij killen is dat jammer maar ik heb toch niet echt een enorme levensdrang dus dan ben ik wel de logische optie.
Ik ben een vrouw met baby dus zou lood om oud ijzer zijn.
Zou wel altijd met gezin bij elkaar willen blijven, dus liever met 4 achter blijven dan in m’n eentje of met een kind op een bootje.
Nou nee ik lieg, zou m’n man wel achterlaten.
Jaaa die muziek heeft zo’n grote invloed gehad op mijn muzieksmaak! Vorig jaar nog naar concert van Death Cab geweest haha
Ja tuurlijk, maar dan kan je nooit meer zeggen ik zou zus of zo doen. Je kan toch wel een inschatting maken op basis van de geschetste situatie, eventueel meegemaakte gebeurtenissen uit het verleden en gewoon hoe je in het leven staat.
Het lijkt me makkelijker voor partner om dan in zijn eentje naar ons of andere veilige plek te vluchten ipv met zn 4en waaronder 2 kinderen oid.
Hoe spendeer jij deze fijne kerstavond?
- Alleen
- Met partner
- Met partner + kind(eren)
- Alleen met kind(eren)
- Met vrienden
- Met familie
- Met collega’s want ik moet werken
- Anders
0 stemmers
Met partner, kind en familie
Met mijn gezin én de buit van een koopzegelboekje van de AH dat ik geïnvesteerd heb in de grootste bullshit die ik in het kerst excellent assortiment kon vinden zometeen aan de ‘zalm macarons’
Ligt eraan of ik anders dood ga of het gewoon heel kut wordt, maar ik mezelf waarschijnlijk wel red. Een kind heeft in scenario 2 gewoon een kleinere overlevingskans, maar als het leven of dood is kies ik mezelf.
Die overweging snap ik wel inderdaad! Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen die zou overblijven het niet ging overleven, maar dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk.
Ik heb dus echt nul overlevingsdrang en zal mijn plek nog even aan een dierbare opa van 80. Laat mij maar gaan, hoor.
Het grote nadeel aan een kind hebben is dat je dus echt 0 relativeringsvermogen meer hebt. Vroeger kon ik in het vliegtuig denken ‘nja als ik neerstort dan heb ik een leuk leven gehad’, nu kan ik alleen maar denken ‘mijn moederloze zoon wordt dan incel ofzo??’ (Ik heb twee keer gevlogen sinds ik heb gebaard)
Dus helaas @ all involved, ik flikflak die boot op en duw elke vent eraf (vind ik een relatief veilige inschatting) om de andere moekes er ook op te trekken. Wij cruisen naar huis babes xx
Ik zag eerst geen foto, alleen het jpeg icoon en dacht dat dat de grap was
Welke rijst eet je meestal?
- Witte rijst
- Basmati
- Zilvervlies
- Pandan
- Jasmijn
- Noten
- Witte snelkook
- Nog iets anders
- Ik eet geen rijst
0 stemmers