Ik moet zeggen met haar ging het ook nooit verkeerd , en wij waren ook de enige 2 die uberhaupt dan in elkaars bovenkleding pasten. We haalden bijna wekelijks elkaars kledingkast overhoop en dat ging altijd prima. Alsof je ineens 2 kledingkasten had. Maar ja ineens staat die trui me tegen, misschien ook heel kinderachtig van mij.
En wat is dan de reden om niet naar PvdD overstag te gaan? Ik vind Esther alle ballen en standpunten innemen die ik tegenwoordig mis bij GL, ik ben intussen maar lid geworden van PvdD na altijd GL te hebben gestemd. Ik vind het links van GL in die hele samenwerking zo slap.
Veel te dik voor. Niemand had ook maar in mijn richting van mijn kledingmaat.
Ik ben 32 en doe dit nog steeds met bijna al mijn vriendinnen, zo leuk om kleding van elkaar aan te doen. Ook als ik bij vriendinnen ga logeren neem ik allemaal rokjes en topjes mee omdat ik weet dat ze dingen willen lenen.
Al mijn vriendinnen zitten tegen de 1.85 aan en ik ben zo een 25 centimeter kleiner, dus helaas nooit een optie geweest. Kreeg met uitgaan ook altijd de vraag of ik op stap was met mijn bodyguards (wat in sommige situaties best handig was)
Ze is voor genocide en tegen abortus, echt een toppertje ja
Haha mag toch hopen dat ze dat sarcastisch bedoelden. Ik heb ook een aantal lange vriendinnen van 1.85 cm + . Heb hun topjes wel vaker als een jurkje op vakanties gedragen. Wat een grap
Bij 1 vriendin hadden ze 4 dochters, dat was echt een regelrechte hel daar in huis want iedereen trok elkaars kleding aan en er was daarom standaard ruzie. 1 keer kwam ik op school en had het zusje van m’n vriendin mijn uitgeleende topje/shirtje aan. Wtf haha. Ik zou als moeder dat echt niet trekken. Mn zus en ik leenden ook wel kleding aan elkaar uit en dat ging al vaak best moeizaam.
Nu moet ik in 1 keer denken, liever 4 dochters of liever 4 zonen?
- 4 dochters
- 4 zonen
0 stemmers
Ik had dat eerder wel eens met Farid Azarkan. En Sadet Karabulut ook wel. Kan nu in de kamer niemand bedenken
Je kan iemand toch een goed politicus vinden en het niet met haar eens zijn. Mirjam Bikker is echt een debater op topniveau maar inhoudelijk ben ik het niet met haar eens.
Ik vind dit een leuke vraag!
Ik heb in whatsapp gezocht op “haha”. Ik kom zelf niet verder dan “hahaha” als het echt heel funny was. Ik heb vrienden die vaker “hahahaha” typen, waarvan ik sommigen ook wel zo uitgebreid lachend voor me zie maar echt niet allemaal
De laatste keer dat iemand echt kapot ging van het lachdn met “hahahahahahaha” was in 2020
Maar dat was toch niet de vraag van deze poll?
- Als de vuilniszak vol is, dan haal ik deze eruit (en zet ik er een nieuwe in)
- Ik laat dit ook aan mijn partner over
- Ik laat dit aan mijn partner over en blijf vuilnis opstapelen terwijl het niet meer past
0 stemmers
Haha welke podcast
Vind het echt wel een ass move om dat zo aan te pakken omdat je een vrouw bent
Oh zo interpreteerde ik hem wel. Je vindt iemand een goed politicus maar de partij minder. Partij staat voor de inhoudelijke visie. Goed vinden gaat over vakmanschap.
Ja ik was ook Azarkan fan maar geen Denk girlie
Volgens mij doe ik deze game wel met m’n huisgenoten soms hahaha maar we zijn allemaal vrouw dus meer luiheid dan een gender ding
Grappig, ik vind haar dus juist heel vaak helemáál niet sterk overkomen
Klinkt als iets onvervangbaars voor jou, denk dat je dat soort dingen niet moet uitlenen omdat er áltijd een kans is dat het kapot gaat, ook als iemand er zorgvuldig mee om gaat.
Maar niet uit principe ofzo ik deed dat ook toen ik alleen woonde maar toen moest ik zelf op de blaren zitten, nu doet m’n partner het meestal (en ik doe het ook echt wel eens hoor maar hij is wat daadkrachtiger op dit vlak)
Van Vonneke en haar man (Altijd Eerlijk)