Stel je persoonlijke vraag #53

Ja Annemiekel is tenminste nog uit te spreken, Freerk vind ik ook nog eens een tongbreker.

4 likes

In het programma van Mr. Frank Visser wel :joy:

1 like

Ik heb het inmiddels uiteraard een paar keer geprobeerd en het wordt een hele bekakte ‘Freek’ :joy:

2 likes

Weet je wie dit is?

  • Nee
  • Nee maar keek wel Smallville
  • Ja keek Smallville
  • Gewoon ja

0 stemmers

Het is
IMG_2058

Oei wat is er gebeurd?

6 likes

Hoezo Supernatural? Smallville bedoel je

3 likes

Hij heeft een Tom Waesje gedaan.

1 like

Ohja die. Kijk het allebei niet

Spontane generatie - Wikipedia dit onderwerp was echt mijn lievelings bij geschiedenisles op de middelbare. Zeker met middeleeuwse tekeningen van experimenten erbij.

7 likes

Ben jij door mensen toegevoegd aan hun ‘best friends’ instastory (groen cirkeltje) waarvan je denkt huh hoezo?

  • Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee

0 stemmers

Gebruik jij het woord ‘keutelen’ wel eens? In de zin van ‘wat ga je vandaag doen?’ ‘Oh niks bijzonders, lekker beetje keutelen in huis’

  • Ja hoor
  • Wellicht af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

4 likes

11 likes

Wat leuk dit, nu weet ik waar het woord pasteuriseren vandaan komt!

Wist jij dit

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet jij ĂŒberhaupt wat pasteuriseren is

  • Ja
  • Nee
  • Ik weet zelfs niet of ik dat weet

0 stemmers

1 like

ja meerdere maar 100% dat mensen dit dan gebruiken om alleen hun moeder/nichtje/oid niet te laten kijken

4 likes

Nog nooit van werk waar je energie van krijgt gehoord?
Zulke banen heb je in alle soorten en maten.

Ik had een tijdje een kantoorbaan met veel klantcontact waarbij ik de klant veel dingen moest uitleggen en soms de hele dag brandjes aan het blussen was wat meestal goed lukte. Ik had daardoor een goed gevoel over mijzelf en kon na een lange werkdag de hele wereld aan.

4 likes

Het liefst ga ik meteen slapen na mn werk, maar het leven is nou eenmaal kut

9 likes

Tuurlijk. Ging mij erom dat ze zegt dat je een andere baan moet zoeken als je een uur nodig hebt om bij te komen. Dat is gewoon onzin en daarmee toon je geen inlevingsvermogen. Als ik een drukke of heftige dienst heb gehad in het ziekenhuis moet ik ook een uur bijkomen, dat hebben veel van mijn collega’s.

9 likes

Ja daar was ik het ook niet per se mee eens maar jouw aanname was daar niet echt een passende reactie op :grin:

2 likes

komende van een soortgelijke situatie hoop ik echt dat je een leukere baan kan vinden dan je huidige :hugs:

1 like

Mijn aanname?

1 like

Oh sorry ik zie het nu, aanname van @sproetjes