Ja, misschien? Ik vond dat het zo in die vragenlijst stond ook al wel een eye-opener. En ben dus ook wel benieuwd naar de reacties hier.
En aan de andere kant vind ik mijn werk dus wel echt héél leuk en voel ik me er ontzettend thuis.
Ja, misschien? Ik vond dat het zo in die vragenlijst stond ook al wel een eye-opener. En ben dus ook wel benieuwd naar de reacties hier.
En aan de andere kant vind ik mijn werk dus wel echt héél leuk en voel ik me er ontzettend thuis.
Maar wat is bijkomen, want denk dat dat voor veel mensen ook wel verschillend is. Is dat voor pampus op de bank liggen of is dat nog een lichte activiteit zoals koken/wat kleine dingen opruimen/hobby activiteiten etc.
Ik vatte het op als de periode waarin iedereen even zijn/haar/hun bek moet houden tegen mij
Oh maar dat duurt gewoon 24 uur bij mij, heeft niks met werk te maken
Je permanente staat haha
Ik ongeveer 1 minuut, ik vergeet al m’n werkzaamheden zodra ik mijn laptop dichtklap of de deur uit loop. Of wordt het niet zo bedoeld?
Hmm ik vind een uur wel intens lang.
Bij een kantoorbaan moet ik een kwartiertje relaxen nadat ik thuis ben gekomen, maar in het onderwijs ga ik bij thuiskomst minstens een uurtje op de bank zitten alvorens ik ga koken.
Ik echt niet. Als ik kijk naar mn werk ben ik per dag 9 a 10 uur aan het werk plus nog erheen fietsen in druk verkeer. Zou het bijna raar vinden als ik niet ff moet bijkomen van een dag. Betekent niet dat ik nooit dingen kan doen na werk, betekent wel dat dat bijkomen dan later op de avond is en miss nog wel wat langer duurt.
Dit heb ik ook wel. Zelfde verhaal. Moet ook door een drukke stad terug fietsen.
Dan heb ik het eerste uur echt geen zin in intense verhalen van iemand of veel lawaai maar plof ik het liefste even op een stille kamer neer.
Helaas is de werkelijkheid dat ik thuis komt in een huis met jonge kinderen, heel veel speelgoed, een afzuigkap die staat te razen, keuzestress over wat te eten, wie naar welk sportclubje moet. Etc etc. Dus dat bijkomen lukt pas na het eten en nádat de kinderen op bed liggen ( en dan is het voor mij al bedtijd).
Het meest ideale zou zijn als mijn terugfietstocht al mijn mijn moment van rust zou zijn, alleen is dat gewoon niet aan de orde aangezien je gewoon echt alert moet zijn en ik niet langs hele serene natuurgebieden fiets. ![]()
Zelfs in m’n koffiemachine in de zomer terwijl ik dat afval van de bonen (van die rondje ‘koekjes’) bijna elke dag weggooi en al het andere onderhoud goed uitvoer, zo bizar.
Wat voor werk doe jij?
Ik denk dat t in de zomer wel elke dag moet!
Ja blijkbaar gaat dat zó snel. Zo’n gek idee dat zoiets ineens uit het niets ontstaat. Of hoe werkt dat eigenlijk ![]()
haha vliegen leggen hun eitjes erop, het is geen magie
Maden in een koffiemachine is wel echt next level goor
Ik zou nooit meer koffie kunnen drinken uit dat apparaat.
Maar hoe ziet dat bijkomen er dan uit? Bij bijkomen stel ik me echt voor dat je bij thuiskomst eerst > een uur op de bank moet gaan liggen voordat je kan gaan koken, opruimen, sporten, iets sociaals kan doen etc.
Ik herken het sowieso niet echt maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat je daar tijd voor hebt? Ik moet meestal wel meteen van alles zodra ik thuis kom dus eerst een uur bijkomen zou me ook niet lukken.
Waarschijnlijk hele saaie baan
Ik zag vandaag op tv iemand met de naam Freerk. Ik vind dat een naam in de categorie Annemiekel.
Ken jij een Freerk?
0 stemmers
Zijn er überhaupt mensen die dit uit kunnen spreken?