Vorig jaar nog meegemaakt. Was uiteindelijk alleen gekomen voor het feest, want het was ook nog dik een uur rijden voor ons. Ik zou het zelf ook nooit zo doen
Ja
zijn er politici waarvan jij het jammer vindt dat ze bij een bepaalde partij zitten omdat je ze heel goed vindt maar de partij minder?
- ja
- nee
0 stemmers
ik rob jetten en carola schouten (niet in alles natuurlijk)
Mirjam Bikker en Rob Jetten
Henri!!
Wow gelijk worden hier de meest mid politici genoemd
Wie is er eigenlijk wel goed? Idk ik kan me er niks bij voorstellen.
Pieter!
Aiii
Hahah ik moet toegeven dat ik gelijk 2 mensen in m’n hoofd had die nu de Kamer uit zijn Maar ze zullen er vast zijn, ik kan er nu even niet op komen
esther ouwehand
Had jij vroeger je echte naam als forumnaam?
- Ja
- Nee
- Nee maar wel variatie van mijn naam zoals bijv Lauwtjuh ipv Laura
0 stemmers
Bij welke partij zou zij dan moeten volgens jou?
Ik heb een aantal jaren geleden wat kasjmier truien van mn tante gekregen, ik vind ze echt prachtig en ze wist dat ik als klein meisje die al zo mooi en zacht vond. Nu vraagt ineens een vriendin of ze die mag lenen, ik begreep niet waarom of waarvoor. Dat blijkt voor een foto te zijn dus dat vind ik al helemaal random. Zie je dat echt op een foto?
Maar het staat mij dus tegen, wat ik ook weer stom van mezelf vind.
Zou jij die uitlenen?
- Ja hoor
- Ik weet het niet
- Nee
0 stemmers
als ik m zelf had gekocht had ik m wel uitgeleend denk ik, maar ik durf onder geen voorwaarde dingen uit te lenen die ik van dierbaren heb gekregen
Op een foto moet je wel heel goed kijken mocht je het willen zien. Je kan het ook niet echt wassen, wat voor mij alleen al een reden is om het niet uit te lenen. Als ze hem (per ongeluk) versmeerd krijg je de vlek er niet zomaar uit. En alleen al dat het jezelf tegen staat zegt toch genoeg? Gewoon niet doen.
Ja dat zegt idd wel genoeg, toen we jonger waren als pubers leenden we altijd bovenkleding aan elkaar uit voor feestjes en alles. Maar die truien vind ik zo mooi en waardevol. Dus ja ik ga denk ik maar zeggen dat ik dat niet wil.
Ging jij vaak als tiener kleding wisselen met je vriendinnen voor het uitgaan?
- Nee nooit
- Ja regelmatig
- Zelden
- Zo af en toe
- N.v.t.
0 stemmers
Maar dat is wel omdat ik maar één vriendin kan bedenken die dat zou vragen en die is super secuur op dingen, dus die zou ik het sowieso uitlenen.
Ik zou het dan weer niet uitlenen aan mij als ik haar was en het haar trui was haha.
groenlinks