Maar het een sluit het ander toch niet uit. Ik heb een hartstikke leuke baan waar ik veel voldoening uit haal en me dus vaak aan het einde van de dag goed voel over de dag. Werk geeft mij ook energie en ik heb (over het algemeen) ook altijd zin om naar werk te gaan, maar moet wel bijkomen na een dag werken. Gewoon even verwerken van wat er allemaal speelde en wat ik gedaan heb. Na even te zijn bijgekomen, kan ik vervolgens de wereld weer aan.
Ja herkenbaar hoor!
Ging mij om de aanname dat je vast een saaie baan hebt als je niet hoeft bij te komen. Is net zulke onzin als dat je geen leuke of passende baan hebt als je wél moet bijkomen.
Wat?
Ik ben gewoon snel moe ![]()
![]()
Verder is mijn baan wel leuk en ben erg dankbaar. Ik wil gewoon meer uren daarna om te slapen, maar helaas bestaat er huishouden en verplichtingen
Het was sarcasme. Inderdaad op de opmerking van @dblauw over dat als je een uur moet bijkomen je dan een andere baan moet zoeken.
Ik heb woensdagmiddag en vrijdagmiddag vrij en dan lig ik heerlijk bij te tukken voor 1,5 tot 2 uur. Echt heerlijk.
Heb jij periodes dat je natuurlijk dunner of dikker bent? Dus geen eetbuien maar gewoon dat je soms wat lichter bent en dan weer wat zwaarder?
Edit: niet je menstruatie
- Nee ben altijd zelfde gewicht
- Ja schommel zo’n 5 kilo
- Ja schommel zo’n 10 kilo
- Nee heb echt eetbuien etc
0 stemmers
Vooral verschil tussen winter en zomer, maar opzich is dat wel te verklaren voor mij
Bij mij is het niet seizoensgebonden, ben nu weer echt slanker maar was van de zomer juist dikker dan nu.
Onhandig eigenlijk, kan beter nu dikker zijn.
Ik ben over de laatste twee jaar ook steeds dikker in de zomer zag ik in m’n gewicht grafiekjes
maar bij mij hangt het volgens mij vooral samen met stress en somberte; heb niet echt eetbuien maar eet overall meer als mij minder goed voel.
De grafiekjes zonder gewicht:
Scheelt ongeveer 7-8 kilo tussen hoogste en laagste gemiddelde gewicht
Het scherm versprong tijdens het stemmen, ik schommel 5 kilo, niet 10. MDL patiënt hier.
Ik heb juist in de zomer dat ik veel meer beweeg en in de winter zit ik toch meer binnen, daarnaast ben ik echt een stress eter dus dan vliegen de kilo’s er ook aan
Ja denk dat dit het ook is bij mij idd.
Je kan opnieuw stemmen hè! Maar vervelend als het een medische reden heeft lijkt me.
Ah thanks, dat wist ik niet!
tja heeft bij mij wel bijgedragen aan het inzicht dat m’n gewicht samenhangt met mn stemming over langere tijd
en dat helpt mij dan weer om minder oordeel over mn eigen gewicht te hebben
Ik kan me niet herinneren de laatste keer dat ik op een weegschaal heb gestaan maar ik heb wel broeken die ik sommige periodes even naar achterin mijn kast verban
Weet je wie dit is?
- Ja dat is

- Nee geen idee
- Ja dat is iemand anders
0 stemmers
Dit is dus niet Ariana grande haha
is dat die paige?
Haha ja kennelijk, ik dacht dat Ariana ineens lelijker was geworden.
Ik dacht al dat dat die stomme trut moest zijn ![]()
![]()


