Stel je persoonlijke vraag #53

Ijzerkoekjes😍

6 likes

Is leuk om een keer geprobeerd te hebben (toen ik ze kocht was dat inderdaad als toerist en woonde ik niet meer in Rotterdam). Maar ik vind ze redelijk gewoon, simpele boterkoekjes.

Spakenburgs Hart en Spakenburgse Jan Hagels (zachte koeken, niet die knapperige met suiker uit de supermarkt) zijn trouwens ook nog aanraders.

2 likes

Bossche bollen!!

25 likes

Nou ik vind van wel.

Maar ik was in paniek omdat dit een cadeautje wordt voor 'n collega die dit op z’n cadeau lijstje had staan, maar de enige met die link ben ik. Omdat ik die moet plaatsen op het geboortekaartje die ik voor hen maak. Alleen onbedacht heb ik die link met enkele collega’s gedeeld omdat we dus vanuit onze afdeling een luiertaart willen maken. En een andere collega dacht hierdoor het geslacht te weten, want hè blauw… En ik voelde me al héél schuldig.

@Geranium Jaa klopt! ik kende het merk niet, want ik zelf zit nog helemaal niet echt in de babies maar ik vind het echt een heel leuk merk.

3 likes

Heb je wel eens maden in de prullenbak gehad?

• Ja binnen
  • Ja buiten
  • Nooit

0 stemmers

Never forget dat mn vleesetende mannelijke huisgenoten in het heetst van de zomer restjes vlees in de keukenprullenbak hadden gedaan. Vega huisgenootje en ik konden 3 dagen later de maden van de keukenkastjes plukken :sob:

3 likes

Neuh, ze lijken erg op elkaar. Dacht alleen dat de bereidingswijze iets anders is

1 like

Deze wou ik ook ook noemen, heerlijk! Ik heb gewerkt bij de bakker die deze bedacht heeft en elke dienst gingen er minstens 2 naar binnen. :joy:

4 likes

Ik vind een Bolus echt vies trouwens, het is zo raar nattig.

Wel respect voor Limburg en hun vlaaien.

4 likes

door zo’n blikje kattenvoer :sob:

2 likes

Weet nog dat Jennifer Hoffman dat een keer in haar bh op tv ging eten, zo’n plat bakje. Hoezo onthoud ik dit?

Ging echt over m’n giechel heen toen.

2 likes

ben jij overgestapt naar signal?

• ja, afgelopen maand
  • ja, al langer geleden
  • nee, maar wel van plan om te doen
  • nee, ook niet van plan om te doen
  • wat is signal

0 stemmers

2 likes

Niet helemaal overgestapt

14 likes

Ja heb ook nog gewoon WhatsApp want daar zit toch 90% van de mensen.

1 like

Ik heb wel Signal overigens voor 2 vrienden.

Maar niet omdat ik dat een mannentaak vind. Ik ben gewoon lui.

1 like

Ehh hallo de enige echte Bossche bol natuurlijk!

edit: ja wat @Depeche dus zegt

3 likes

Haha idddd of die dropveter die door hun neus moest :neutral_face:

5 likes

Heb jij de laatste 2 weken de griep gehad? Dus niet een verkoudheid maar meerdere dagen uit de running met koorts?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben nu ziek

0 stemmers

Eierbal uit Groningen.

4 likes

Ik heb het wel begin van het jaar gehad maar ik beloof dat ik niet patiënt zero was.

2 likes