haha vliegen leggen hun eitjes erop, het is geen magie
Maden in een koffiemachine is wel echt next level goor
Ik zou nooit meer koffie kunnen drinken uit dat apparaat.
Maar hoe ziet dat bijkomen er dan uit? Bij bijkomen stel ik me echt voor dat je bij thuiskomst eerst > een uur op de bank moet gaan liggen voordat je kan gaan koken, opruimen, sporten, iets sociaals kan doen etc.
Ik herken het sowieso niet echt maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat je daar tijd voor hebt? Ik moet meestal wel meteen van alles zodra ik thuis kom dus eerst een uur bijkomen zou me ook niet lukken.
Waarschijnlijk hele saaie baan
Ik zag vandaag op tv iemand met de naam Freerk. Ik vind dat een naam in de categorie Annemiekel.
Ken jij een Freerk?
- Ja, 1 persoon
- Ja, meerdere personen
- Nee wtf
0 stemmers
Zijn er ĂŒberhaupt mensen die dit uit kunnen spreken?
Ja Annemiekel is tenminste nog uit te spreken, Freerk vind ik ook nog eens een tongbreker.
In het programma van Mr. Frank Visser wel ![]()
Ik heb het inmiddels uiteraard een paar keer geprobeerd en het wordt een hele bekakte âFreekâ ![]()
Oei wat is er gebeurd?
Hoezo Supernatural? Smallville bedoel je
Hij heeft een Tom Waesje gedaan.
Ohja die. Kijk het allebei niet
Spontane generatie - Wikipedia dit onderwerp was echt mijn lievelings bij geschiedenisles op de middelbare. Zeker met middeleeuwse tekeningen van experimenten erbij.
Ben jij door mensen toegevoegd aan hun âbest friendsâ instastory (groen cirkeltje) waarvan je denkt huh hoezo?
- Ja 1
- Ja meerdere
- Nee
0 stemmers
Gebruik jij het woord âkeutelenâ wel eens? In de zin van âwat ga je vandaag doen?â âOh niks bijzonders, lekker beetje keutelen in huisâ
- Ja hoor
- Wellicht af en toe
- Nee nooit
0 stemmers
Wat leuk dit, nu weet ik waar het woord pasteuriseren vandaan komt!
Wist jij dit
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jij ĂŒberhaupt wat pasteuriseren is
- Ja
- Nee
- Ik weet zelfs niet of ik dat weet
0 stemmers
ja meerdere maar 100% dat mensen dit dan gebruiken om alleen hun moeder/nichtje/oid niet te laten kijken
Nog nooit van werk waar je energie van krijgt gehoord?
Zulke banen heb je in alle soorten en maten.
Ik had een tijdje een kantoorbaan met veel klantcontact waarbij ik de klant veel dingen moest uitleggen en soms de hele dag brandjes aan het blussen was wat meestal goed lukte. Ik had daardoor een goed gevoel over mijzelf en kon na een lange werkdag de hele wereld aan.