Dit griepseizoen lijkt echt hels te zijn. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst twee dagen lang bijna 40 graden koorts had. Dit was zondag/maandag en ik lig er nog steeds half af Hoor dit ook van meerdere mensen.
Uit hoeveel pagina’s bestaat jouw curriculum vitae over het algemeen?
- 1 a4’tje
- 1,5 a4’tje
- 2 a4’tjes
- meer pagina’s
- Ik gebruik geen curriculum vitaes / niet van toepassing
0 stemmers
Wanneer is jouw cv uitgegroeid tot twee of meer pagina’s?
- studententijd
- toen je een starter was op de arbeidsmarkt
- 5 jaar ‘aan het werk’
- +/- 10 jaar in het werkende leven
- 10+ jaar in het werkende leven
- 20+ jaari n het werkende leven
0 stemmers
Waarom bestaat jouw cv uit 2 of meerdere pagina’s?
- past niet meer op 1 a4’tje vanwege hoeveelheid (relevante) werkervaring
- past niet meer op 1 a4’tje aangezien ik sommige zaken breder wil uitlichten (dan bijv. een simpele opsomming)
- omdat ik had meegekregen dat dit ‘hoort’ / wordt verwacht binnen een bepaalde sector
- vanwege een bepaald design / lay-out dat ik graag gebruik
- Anders
- Nooit over nagedacht…
0 stemmers
Het cv dat is voornamelijk gebruik…
- is gemaakt in Word / Pages etc
- is gemaakt met een bepaalde populaire tool (bijv. template Canvas) of zo’n cv generator
- heb ik zelf met ‘serieuze’ programma’s ontworpen (bijv. InDesign)
- ik heb een digitale portfolio (website)
- anders…
0 stemmers
Heb je een foto op je cv?
- Ja
- Nee
- Is afhankelijk van de vacature / soort functie
0 stemmers
Ik kan dat merk gewoon niet aan. Zulke lelijk getekende beesten en alles is zo grijzig. Blegh
Ik maak geen cv’s langer dan 1 pagina. Dan laat ik dingen weg. Echt niet meer relevant dat ik als student studentassistent was of als scholier bij de tassenzaak werkte.
Ja!!! Ik heb het net teruggekeken haha, Jennifer zit dat heel rustig op te eten terwijl Nicolette (kluiver) naast haar de hele tijd barf-geluiden maakte haha.
Ligt echt totaal aan de winkel. Ik zie heel veel bizar dure IKEA spullen staan bij mijne bijvoorbeeld.
Pff ja dit irriteert me sowieso in kringlopen. Omdat een Hema shirt dan oud is, is het opeens €80? Zelfde met van die kringlopen/ vintage winkels
die vol hangen met peperdure Levi’s broeken die niemand koopt. Doe eeeven normaal
Ik moest een algemene vragenlijst invullen over mijn werkdruk en welzijn op mijn werk. Een van de vragen was: hoeveel tijd heb je nodig om bij te komen na een werkdag? De opties waren: minder of meer dan een uur.
Ik viel ongeveer steil achterover: zijn er mensen die MINDER DAN EEN UUR nodig hebben om bij te komen van hun werk??? KAN DAT DAN? Ik heb zo ongeveer de rest van de dag nodig om bij te komen … En oke, ik heb dan ook wel werk dat bekend staat als intensief.
Maar … hoeveel tijd heb jij nodig om bij te komen van een werkdag?
- Minder dan een uur
- Ongeveer een uur
- Meer dan een uur
0 stemmers
Wow meer dan een uur? Dan heb je toch echt een andere baan nodig of moet je minder werken lijkt me
Ja, misschien? Ik vond dat het zo in die vragenlijst stond ook al wel een eye-opener. En ben dus ook wel benieuwd naar de reacties hier.
En aan de andere kant vind ik mijn werk dus wel echt héél leuk en voel ik me er ontzettend thuis.
Maar wat is bijkomen, want denk dat dat voor veel mensen ook wel verschillend is. Is dat voor pampus op de bank liggen of is dat nog een lichte activiteit zoals koken/wat kleine dingen opruimen/hobby activiteiten etc.
Ik vatte het op als de periode waarin iedereen even zijn/haar/hun bek moet houden tegen mij
Oh maar dat duurt gewoon 24 uur bij mij, heeft niks met werk te maken
Je permanente staat haha
Ik ongeveer 1 minuut, ik vergeet al m’n werkzaamheden zodra ik mijn laptop dichtklap of de deur uit loop. Of wordt het niet zo bedoeld?
Mijn werk gaat elke dag door maar dan verdeeld over de dag dus ik denk nooit zo na over bijkomen maar bij de baan hiervoor deed ik de deur achter mij dicht en bye
Hmm ik vind een uur wel intens lang.
Bij een kantoorbaan moet ik een kwartiertje relaxen nadat ik thuis ben gekomen, maar in het onderwijs ga ik bij thuiskomst minstens een uurtje op de bank zitten alvorens ik ga koken.
Ik echt niet. Als ik kijk naar mn werk ben ik per dag 9 a 10 uur aan het werk plus nog erheen fietsen in druk verkeer. Zou het bijna raar vinden als ik niet ff moet bijkomen van een dag. Betekent niet dat ik nooit dingen kan doen na werk, betekent wel dat dat bijkomen dan later op de avond is en miss nog wel wat langer duurt.
Dit heb ik ook wel. Zelfde verhaal. Moet ook door een drukke stad terug fietsen.
Dan heb ik het eerste uur echt geen zin in intense verhalen van iemand of veel lawaai maar plof ik het liefste even op een stille kamer neer.
Helaas is de werkelijkheid dat ik thuis komt in een huis met jonge kinderen, heel veel speelgoed, een afzuigkap die staat te razen, keuzestress over wat te eten, wie naar welk sportclubje moet. Etc etc. Dus dat bijkomen lukt pas na het eten en nádat de kinderen op bed liggen ( en dan is het voor mij al bedtijd).
Het meest ideale zou zijn als mijn terugfietstocht al mijn mijn moment van rust zou zijn, alleen is dat gewoon niet aan de orde aangezien je gewoon echt alert moet zijn en ik niet langs hele serene natuurgebieden fiets.