Stel je persoonlijke vraag #53

Zelfs in m’n koffiemachine in de zomer terwijl ik dat afval van de bonen (van die rondje ‘koekjes’) bijna elke dag weggooi en al het andere onderhoud goed uitvoer, zo bizar.

Wat voor werk doe jij?

7 likes

Ik denk dat t in de zomer wel elke dag moet!

2 likes

Ja blijkbaar gaat dat zó snel. Zo’n gek idee dat zoiets ineens uit het niets ontstaat. Of hoe werkt dat eigenlijk :joy:

1 like

haha vliegen leggen hun eitjes erop, het is geen magie

5 likes

Maden in een koffiemachine is wel echt next level goor :skull: Ik zou nooit meer koffie kunnen drinken uit dat apparaat.

9 likes

Maar hoe ziet dat bijkomen er dan uit? Bij bijkomen stel ik me echt voor dat je bij thuiskomst eerst > een uur op de bank moet gaan liggen voordat je kan gaan koken, opruimen, sporten, iets sociaals kan doen etc.

Ik herken het sowieso niet echt maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat je daar tijd voor hebt? Ik moet meestal wel meteen van alles zodra ik thuis kom dus eerst een uur bijkomen zou me ook niet lukken.

Waarschijnlijk hele saaie baan

2 likes

Ik zag vandaag op tv iemand met de naam Freerk. Ik vind dat een naam in de categorie Annemiekel.

Ken jij een Freerk?

• Ja, 1 persoon
  • Ja, meerdere personen
  • Nee wtf

0 stemmers

Zijn er überhaupt mensen die dit uit kunnen spreken?

3 likes

Ja Annemiekel is tenminste nog uit te spreken, Freerk vind ik ook nog eens een tongbreker.

4 likes

In het programma van Mr. Frank Visser wel :joy:

1 like

Ik heb het inmiddels uiteraard een paar keer geprobeerd en het wordt een hele bekakte ‘Freek’ :joy:

2 likes

Weet je wie dit is?

• Nee
  • Nee maar keek wel Smallville
  • Ja keek Smallville
  • Gewoon ja

0 stemmers

Het is
IMG_2058

Oei wat is er gebeurd?

6 likes

Hoezo Supernatural? Smallville bedoel je

3 likes

Hij heeft een Tom Waesje gedaan.

1 like

Ohja die. Kijk het allebei niet

Spontane generatie - Wikipedia dit onderwerp was echt mijn lievelings bij geschiedenisles op de middelbare. Zeker met middeleeuwse tekeningen van experimenten erbij.

7 likes

Ben jij door mensen toegevoegd aan hun ‘best friends’ instastory (groen cirkeltje) waarvan je denkt huh hoezo?

• Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee

0 stemmers

Gebruik jij het woord ‘keutelen’ wel eens? In de zin van ‘wat ga je vandaag doen?’ ‘Oh niks bijzonders, lekker beetje keutelen in huis’

• Ja hoor
  • Wellicht af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

4 likes