Zelfs in m’n koffiemachine in de zomer terwijl ik dat afval van de bonen (van die rondje ‘koekjes’) bijna elke dag weggooi en al het andere onderhoud goed uitvoer, zo bizar.
Wat voor werk doe jij?
Ik denk dat t in de zomer wel elke dag moet!
Ja blijkbaar gaat dat zó snel. Zo’n gek idee dat zoiets ineens uit het niets ontstaat. Of hoe werkt dat eigenlijk
haha vliegen leggen hun eitjes erop, het is geen magie
Maden in een koffiemachine is wel echt next level goor Ik zou nooit meer koffie kunnen drinken uit dat apparaat.
Maar hoe ziet dat bijkomen er dan uit? Bij bijkomen stel ik me echt voor dat je bij thuiskomst eerst > een uur op de bank moet gaan liggen voordat je kan gaan koken, opruimen, sporten, iets sociaals kan doen etc.
Ik herken het sowieso niet echt maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat je daar tijd voor hebt? Ik moet meestal wel meteen van alles zodra ik thuis kom dus eerst een uur bijkomen zou me ook niet lukken.
Waarschijnlijk hele saaie baan
Ik zag vandaag op tv iemand met de naam Freerk. Ik vind dat een naam in de categorie Annemiekel.
Ken jij een Freerk?
- Ja, 1 persoon
- Ja, meerdere personen
- Nee wtf
0 stemmers
Zijn er überhaupt mensen die dit uit kunnen spreken?
Ja Annemiekel is tenminste nog uit te spreken, Freerk vind ik ook nog eens een tongbreker.
In het programma van Mr. Frank Visser wel
Ik heb het inmiddels uiteraard een paar keer geprobeerd en het wordt een hele bekakte ‘Freek’
Oei wat is er gebeurd?
Hoezo Supernatural? Smallville bedoel je
Hij heeft een Tom Waesje gedaan.
Ohja die. Kijk het allebei niet
Spontane generatie - Wikipedia dit onderwerp was echt mijn lievelings bij geschiedenisles op de middelbare. Zeker met middeleeuwse tekeningen van experimenten erbij.
Ben jij door mensen toegevoegd aan hun ‘best friends’ instastory (groen cirkeltje) waarvan je denkt huh hoezo?
- Ja 1
- Ja meerdere
- Nee
0 stemmers
Gebruik jij het woord ‘keutelen’ wel eens? In de zin van ‘wat ga je vandaag doen?’ ‘Oh niks bijzonders, lekker beetje keutelen in huis’
- Ja hoor
- Wellicht af en toe
- Nee nooit
0 stemmers