Wat leuk dit, nu weet ik waar het woord pasteuriseren vandaan komt!
Wist jij dit
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet jij überhaupt wat pasteuriseren is
- Ja
- Nee
- Ik weet zelfs niet of ik dat weet
0 stemmers
ja meerdere maar 100% dat mensen dit dan gebruiken om alleen hun moeder/nichtje/oid niet te laten kijken
Nog nooit van werk waar je energie van krijgt gehoord?
Zulke banen heb je in alle soorten en maten.
Ik had een tijdje een kantoorbaan met veel klantcontact waarbij ik de klant veel dingen moest uitleggen en soms de hele dag brandjes aan het blussen was wat meestal goed lukte. Ik had daardoor een goed gevoel over mijzelf en kon na een lange werkdag de hele wereld aan.
Het liefst ga ik meteen slapen na mn werk, maar het leven is nou eenmaal kut
Tuurlijk. Ging mij erom dat ze zegt dat je een andere baan moet zoeken als je een uur nodig hebt om bij te komen. Dat is gewoon onzin en daarmee toon je geen inlevingsvermogen. Als ik een drukke of heftige dienst heb gehad in het ziekenhuis moet ik ook een uur bijkomen, dat hebben veel van mijn collega’s.
Ja daar was ik het ook niet per se mee eens maar jouw aanname was daar niet echt een passende reactie op
komende van een soortgelijke situatie hoop ik echt dat je een leukere baan kan vinden dan je huidige
Mijn aanname?
Maar het een sluit het ander toch niet uit. Ik heb een hartstikke leuke baan waar ik veel voldoening uit haal en me dus vaak aan het einde van de dag goed voel over de dag. Werk geeft mij ook energie en ik heb (over het algemeen) ook altijd zin om naar werk te gaan, maar moet wel bijkomen na een dag werken. Gewoon even verwerken van wat er allemaal speelde en wat ik gedaan heb. Na even te zijn bijgekomen, kan ik vervolgens de wereld weer aan.
Ja herkenbaar hoor!
Ging mij om de aanname dat je vast een saaie baan hebt als je niet hoeft bij te komen. Is net zulke onzin als dat je geen leuke of passende baan hebt als je wél moet bijkomen.
Ik zeg dat ook tegen mijn kind als het op moet schieten, niet zo keutelen
Wat?
Ik ben gewoon snel moe
Verder is mijn baan wel leuk en ben erg dankbaar. Ik wil gewoon meer uren daarna om te slapen, maar helaas bestaat er huishouden en verplichtingen
Het was sarcasme. Inderdaad op de opmerking van @dblauw over dat als je een uur moet bijkomen je dan een andere baan moet zoeken.
Ik heb woensdagmiddag en vrijdagmiddag vrij en dan lig ik heerlijk bij te tukken voor 1,5 tot 2 uur. Echt heerlijk.
Heb jij periodes dat je natuurlijk dunner of dikker bent? Dus geen eetbuien maar gewoon dat je soms wat lichter bent en dan weer wat zwaarder?
Edit: niet je menstruatie
- Nee ben altijd zelfde gewicht
- Ja schommel zo’n 5 kilo
- Ja schommel zo’n 10 kilo
- Nee heb echt eetbuien etc
0 stemmers
Vooral verschil tussen winter en zomer, maar opzich is dat wel te verklaren voor mij
Bij mij is het niet seizoensgebonden, ben nu weer echt slanker maar was van de zomer juist dikker dan nu.
Onhandig eigenlijk, kan beter nu dikker zijn.
Ik ben over de laatste twee jaar ook steeds dikker in de zomer zag ik in m’n gewicht grafiekjes maar bij mij hangt het volgens mij vooral samen met stress en somberte; heb niet echt eetbuien maar eet overall meer als mij minder goed voel.
De grafiekjes zonder gewicht:
Scheelt ongeveer 7-8 kilo tussen hoogste en laagste gemiddelde gewicht