Het scherm versprong tijdens het stemmen, ik schommel 5 kilo, niet 10. MDL patiënt hier.
Ik heb juist in de zomer dat ik veel meer beweeg en in de winter zit ik toch meer binnen, daarnaast ben ik echt een stress eter dus dan vliegen de kilo’s er ook aan
Ja denk dat dit het ook is bij mij idd.
Je kan opnieuw stemmen hè! Maar vervelend als het een medische reden heeft lijkt me.
Ah thanks, dat wist ik niet!
tja heeft bij mij wel bijgedragen aan het inzicht dat m’n gewicht samenhangt met mn stemming over langere tijd en dat helpt mij dan weer om minder oordeel over mn eigen gewicht te hebben
Ik kan me niet herinneren de laatste keer dat ik op een weegschaal heb gestaan maar ik heb wel broeken die ik sommige periodes even naar achterin mijn kast verban
Weet je wie dit is?
- Ja dat is
- Nee geen idee
- Ja dat is iemand anders
0 stemmers
Dit is dus niet Ariana grande haha
is dat die paige?
Haha ja kennelijk, ik dacht dat Ariana ineens lelijker was geworden.
Ze zien er allebei eng uit als ik dat mag zeggen
Ik dacht al dat dat die stomme trut moest zijn
Verwachtte een drag queen in de geest van Venus d lite die volgens obscure bronnen op Madonna zou lijken
Ik dacht dat het zo’n face merge was van Ariana Grande met iemand anders.
Ik weet niet wie Paige is maar ze heeft de wenkbrauwen van Ariana wel goed nagemaakt
Hahah ik heb ook geen idee wie dat is, maar deze foto’s waren ineens overal
zij doet ariana altijd na en zit nu ook op onlyfans in die rare ariana role play
Ja maar ik wandel in de zomer wel vaak naar het terras. Dus er is elk seizoen wel wat eigenlijk. Ik sta bijna nooit op de weegschaal, maar de mate waarin m’n broek strakker of losser zit is wel een indicatie. Al is het (denk ik dan) wel minder dan 5 kilo.
- Ik weet niet hoeveel ik weeg
- Ik weet het precies
- Ik weet het ongeveer
0 stemmers
Ik sta denk ik 1 of 2 keer per jaar op de weegschaal bij mijn ouders thuis, maar die zegt al jaren ongeveer hetzelfde dus ik ga er maar vanuit dat ik de rest van de tijd ook zoiets ben
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers