En je online status?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En je online status?
0 stemmers
Wel altijd een verrassing voor de verzender of ik het wel echt heb gelezen, want lees regelmatig berichtjes in de pop-ups zonder te openen.
Heb je al uitnodigingen voor Signal ontvangen?
0 stemmers
Denk je bij Telegram aan relgroepen en drugdealers?
0 stemmers
Als je je tanden poetst en je spuugt je tandpasta uit danā¦
0 stemmers
Sorry, maar zijn er mensen die alles met hun tandenborstel naar de afvoer vegen? Ik ben echt heeel makkelijk en niet snel vies van dingen, maar een tandenborstel is enkel om mijn tanden te poetsen hahaš
Ja dat hoorde ik dus, vandaar deze poll
Hopelijk vult iedereen het nu nog eerlijk in haha
Wtf?!
Haha wat een vieze optie die met de tandenborstel
zo trots als een aap met
0 stemmers
Welke kleur heb je meeste in je kledingkast liggen?
0 stemmers
Welke kleur draag je het meeste?
0 stemmers
Haha is dit Bart?
haha ja! maar ik ben blij met de polluitslag want ik maakte me zorgen
Staat dit goed?
0 stemmers
Jongens zijn jullie dom dat is Geert Wilders
Heeft hij eindelijk maar toch wat aan zān kapsel gedaan
Een goedkope tool kan nauwkeurig onderscheid maken tussen neurotypische kinderen en kinderen met autisme door hen een minuut lang dansbewegingen van een avatar te laten nadoen. Met de tool kan zelfs autisme en ADHD van elkaar worden onderscheiden. Het gaat hierbij om een nauwkeurigheid van 80% in het onderscheiden van kinderen met autisme en neurotypische kinderen en 70% in het onderscheiden van autisme en ADHD.
En dat ziet dus zo uit:
Stel dat jij tussen de 7 en 13 jaar oud was en deze test moest doen. Denk je dat het systeem dan de juiste conclusie zou trekken?
0 stemmers
Bron: 1-minute video game distinguishes autistic from neurotypical kids
Dat is toch niet zo bijzonder? Ik kan irl ook vrij makkelijk een adhdāer en een autist onderscheiden.
Nou eigenlijk wel, behalve de wat extremere gevallen van autisme hebben ze best veel overlap. Best groot deel heeft beiden, heb ik ook alleen al zeker 2 mensen van in mān kring (en dat is dan nog met een officiĆ«le diagnose).
Misschien is het takes one to know one
Ieeuwwhh, maar diegene spoelt zn mond daarna ook niet met water (waardoor het meeste vanzelf wegspoelt) of wat�