Met katten
Dit staat een beetje sneu, maar wij hebben gisteren al Kerst gevierd! Met een buikvirus van mijn neefje als cadeau voor de rest van de kerstdagen
Die zijn toch gewoon kinderen/familie??? Haha nee, hier ook kerst met o.a. de katjes, gezellig!
Soms heeft een locatie waar ik werk wel een tafeltennistafel, probeer ik altijd wel een potje met patiënten te doen! Vind het heel leuk, maar ben er wel vrij slecht in haha.
Ik heb er zo een in mn bordspellenclubje en ik wil hem er eigenlijk uitknikkeren, zo irritant en we spelen vaak al van die lange spellen dus duurt echt eeuwig dan. Maar vorige keer hebben ze volgens mij een timer gezet haha
Een bordspellenclubje? Dat klinkt superleuk!
Oh ik kan echt niet tegen trage spelmensen of mensen die heel traag van begrip zijn bij een speluitleg. Echt gogogo.
Ik snap wat je zegt maar mijn broer is fanatiek moeilijke spellen speler (ook op een club enzo) en dan duurt alleen de uitleg al een half uur en tijdens het spelen moet je steeds opzoeken wat de regels maar weer zijn en dan zoom ik echt uit hoor
Lol ik was net mân moeder aan het uitlachen omdat ze tijdens triominos pas ging bedenken wat ze als zet kan kan doen als ze aan de beurt is. En nu deze poll opeens, dus zij is die fucking langzame persoon
âwe moeten het gewoon gaan spelenâ gelijk geen zin meer
Mân vriend is echt koning van pas gaan nadenken als hij aan de beurt is en dan ook wel HEEL ERG GOED EN LANG EN GRONDIG. En dan wint hij vaak ook. Ik vind eigenlijk niet dat dat telt als je dan 75 procent van de totale speeltijd aan beurt bent geweest.
Ik wil ook gewoon borrelen en kletsen erbij, zo saai als mensen dan in stilte 40 minuten gaan nadenken.
Ik kreeg laatst op mijn donder omdat we te veel gezellig aan het kletsen waren. Ik dacht dat we hier voor de gezelligheid waren, maar oké!
Al ken ik ook mensen die super ongeduldig zijn en mopperen dat het te lang duurt, maar zelf wel altijd 5 minuten nadenken als ze aan de beurt zijn. Dan krijg je strafpunten imo.
Haha ja zo erg mee eens. Wat intens saai vind ik bordspellen
Zowel mijn broertje als mijn partner zijn van die hele tactische/analytische types. Hebben altijd vrij vlot door wat de beste tactiek is en kunnen ook 4 stappen vooruit denken.
Enige spel waar ik ze glorieus mee kan verslaan is RegenwormenâŠ
Ik hou helemaal niet van spelletjes maar Regenwormen is superleuk
Heb jij wel eens gegourmet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Vanavond eindelijk weer maak t liefste champignonnetjes gebakken in blauwe kaas
Een mok met gekoppelde app zodat je koffie/thee op temperatuur blijft
- Waaaaaaarom
- Wil ik
- Heb ik, is chill
- Heb ik, is nutteloos