Stel je persoonlijke vraag #53

Oh ik kan echt niet tegen trage spelmensen of mensen die heel traag van begrip zijn bij een speluitleg. Echt gogogo.

2 likes

Ik snap wat je zegt maar mijn broer is fanatiek moeilijke spellen speler (ook op een club enzo) en dan duurt alleen de uitleg al een half uur en tijdens het spelen moet je steeds opzoeken wat de regels maar weer zijn en dan zoom ik echt uit hoor

4 likes

Lol ik was net m’n moeder aan het uitlachen omdat ze tijdens triominos pas ging bedenken wat ze als zet kan kan doen als ze aan de beurt is. En nu deze poll opeens, dus zij is die fucking langzame persoon

2 likes

“we moeten het gewoon gaan spelen” gelijk geen zin meer

3 likes

M’n vriend is echt koning van pas gaan nadenken als hij aan de beurt is en dan ook wel HEEL ERG GOED EN LANG EN GRONDIG. En dan wint hij vaak ook. Ik vind eigenlijk niet dat dat telt als je dan 75 procent van de totale speeltijd aan beurt bent geweest.

24 likes

Ik wil ook gewoon borrelen en kletsen erbij, zo saai als mensen dan in stilte 40 minuten gaan nadenken.

23 likes

Ik kreeg laatst op mijn donder omdat we te veel gezellig aan het kletsen waren. Ik dacht dat we hier voor de gezelligheid waren, maar oké!

Al ken ik ook mensen die super ongeduldig zijn en mopperen dat het te lang duurt, maar zelf wel altijd 5 minuten nadenken als ze aan de beurt zijn. Dan krijg je strafpunten imo.

4 likes

Haha ja zo erg mee eens. Wat intens saai vind ik bordspellen :skull:

4 likes

Zowel mijn broertje als mijn partner zijn van die hele tactische/analytische types. Hebben altijd vrij vlot door wat de beste tactiek is en kunnen ook 4 stappen vooruit denken.

Enige spel waar ik ze glorieus mee kan verslaan is Regenwormen

8 likes

Ik hou helemaal niet van spelletjes maar Regenwormen is superleuk :sweat_smile:

2 likes

Heb jij wel eens gegourmet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vanavond eindelijk weer :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: maak t liefste champignonnetjes gebakken in blauwe kaas

3 likes

Een mok met gekoppelde app zodat je koffie/thee op temperatuur blijft

• Waaaaaaarom
  • Wil ik
  • Heb ik, is chill
  • Heb ik, is nutteloos
  • Haha kost dat gewoon €100 wat een onzin

0 stemmers

6 likes

Mijn eeuwenoude thermosfles kan dit zonder internet maarja he

19 likes

Ja ik heb dit van mn broer gehad gewoon los, niet als kerstcadeau, omdat hij het van z’n werk had gekregen als kerstcadeau en ook dacht wtf moet je hier mee.

Dus nu zit ik al een uur naast koffie die blijft aangeven dat ie 62.2 Celsius is, batterij is inmiddels ook al bijna leeg hahaha waaaaaarom zou iemand dit voor zoveel geld kopen??

7 likes

Ik ben zelf echt kleurloos en draag veel zwart en ons huis was ook best wel sad beige maar nu met een baby boeit het me niks. Ze vind spelen met felgekleurd speelgoed op haar roze met rode speelmat superleuk. Dan maar geen aesthetic huis en leven. Ook qua kleding draagt ze veel kleur, roze,rood,groen. En als ze groter is mag ze lekker zelf kiezen haha.

4 likes

Haha ja waar, maar hij moest er vooral vanaf. Z’n naam en bedrijfsnaam staan er ook megagroot in gegraveerd dus dat is jammer.

2 likes

Mijn lievelings “outfit” was een oranje t shirt met grote roze stippen en bijpassend rokje. Toen ik ziek was en mn buurvrouw moest oppassen zei ze dat ik dat de volgende dag aan mocht en ik werd direct helemaal blij.

Heb jij nog een lievelingsoutfit uit je kindertijd?

• Nee niet dat ik weet
  • Ja 1
  • Meerdere

0 stemmers

2 likes

Paw Patrol, Disney, oranje of paars of groen, alles voorbij zien komen, ik vind het prima

speelgoed wel, kleding niet alles oke: vind oa shirts met figuren erop lillik.