Er zijn veel meer locaties die het doen! Ik kan het zo snel niet terug vinden want ik zag het op TikTok. Maar op Google vast te vinden. Sowieso één voorbij zien komen in Eindhoven en eentje in Limburg.
Zo’n ding hoort eigenlijk alleen in de Efteling. Ik heb ergens gewoond waar ze af en toe dat ding bijna naast mn huis zetten en aan dat geluid continue kan je niet wennen.
Ga jij vandaag gluren bij de buren?
- Al gedaan
- Ga ik doen
- Hebben ze hier niet
- Ga ik niet doen doei
0 stemmers
oh wist niet dat het dit weekend was
altijd heel leuk! kies ook altijd huizen uit waarvan ik denk dat ze goeie hapjes en drankjes hebben ![]()
Oh het is een evenement ![]()
Ja is echt leuk! En het is lekker weer, maar wel koud. Dus rondje lopen, ff opwarmen en thee/koffie/koekjes krijgen en dan naar de volgende.
Ja dit is wel echt GroenLinks stadscore zou ik zeggen.
Allemaal van die lieverds die meedoen.
Wat leuk eigenlijk, ken dit helemaal niet. Geen idee ook of dat hier is.
Rotterdam toch? Doet mee.
Klinkt als de volwassen versie van Stukafest, wat leuk!
Mijn ouders hosten altijd de zangclub van mijn broer, heel leuk vandaag ook weer. Dan worden de mensen vanaf het balkon toegezongen terwijl ze met warme drankjes in de tuin staan. Echt heerlijk kneuterig hoor! En ik vind het ook leuk om heen te gaan om gewoon ff binnen te kijken in al die huizen ![]()
Wow ik dacht dat het hier niet was maar blijkbaar wel! Wat gezellig, ik wist het helemaal niet
Zijn alle vrouwen mooi?
- Ja
- Ja, op hun eigen manier
- Nee, sommigen niet
- Nee, veel niet
- Nee, niemand
0 stemmers
Ben jij veel bezig met hoe je eruit ziet? Dus bijvoorbeeld vragen aan vriendinnen of je wel knap bent, bedekkende kleding dragen tijdens zwemmen oid omdat je jezelf dik/lelijk vindt?
- Gemiddeld denk ik
- Weinig denk ik
- Veel denk ik
- Veel en ik heb er last van
0 stemmers
Als jij een vriendin vraagt of je knap bent en ze zegt dit:
Dan vind jij dat:
- Fijn
- Niet fijn
- Pijnlijk
- Een opluchting
- Iets anders
0 stemmers
Lees jij spicy literatuur?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou jij je schamen om een boek uit het Spicy rek te kopen?
- Ja, ga nog liever dood
- Ja, daarom bestel ik ze online
- Ja, maar ik wil wel
- Nee, ik schaam me niet voor mijn Harry Potter geilheid
0 stemmers
Als je nee zegt schaam je je er dus niet voor dat je graag leest over de anale avonturen van Sirius zwart en de vader van Harry Potter. Zo werkt een poll.
Love dat iedereen stemt op “niet alle vrouwen zijn mooi” maar voor 5 lelijke mannen is er echt geen ondergrens hè? ![]()
Ja wel een tactisch slimme zet om voor de lelijkste man te gaan als je hoopt op erkenning.
Dat moet ik haar nageven. Sowieso gaat 90% van de aandacht uit naar de enige die niet kalend is.
Ik moet nog steeds een beetje lachen toen iemand hier, sorry ik ben echt heel slecht in forumnamen onthouden! Dat hij anderhalf hoofd heeft
Oja, ik keek ff en volgens mij was jij dat @grace


