Nee maar ik ben wel
het jonge talent
(ze willen gewoon wat minder boomers) dus helemaal om m’n skills gaat het ook niet
Brandt jij wel eens wierook?
- Nooit
- Ja, soms
- Ja, vaak
0 stemmers
Ik heb een rookmannetje. Vind het leuk om hem af en toe aan te steken.
Wat vind je van de geur van wierook?
- HEMELS
- Lekker
- Neutraal
- Vies
- OM TE KOTSEN
0 stemmers
Ik kan zo slecht tegen wierook, ik word er altijd helemaal naar van als dat ergens brandt. (Of mijn moeder weet gewoon altijd de verkeerde geuren te branden)
Dit moest ik even googelen, wat kneuterig haha.
Het is echt mijn guilty pleasure (want weet dat het schadelijk is).
Man heeft het nu aangestoken om een kattenpislucht te verdrijven (kat is al jaar dood maar vloerkleed is gereinigd met stoomreiniger en ineens leeft m’n kat weer
).
En ik vind het zo gezellig op de zaterdagochtend ![]()
Heeft wel wat, maar krijg er longtyfus van. Vreselijk als het zo sterk ruikt bij iemand.
Verschilt.
Wierook in katholieke kerken: ![]()
Wierook in spirituele winkeltjes: ![]()
Toen ik als tiener mezelf als alto hippe had heruitgevonden kocht ik dit natuurlijk op het Waterlooplein zodat ik extra sfeervol mijn depressieve gedichten op Livejournal kon schrijven. Maar helaas werd mijn vader helemaal leip omdat het naar kerk rook en hij daar geen topherinneringen aan heeft en toen mocht het niet meer
nu doe ik het ook niet want het stinkt
Ik hou zelf echt van (de meeste) wierook, maar ik heb een kat die er bijna dood van gaat
dus nu doe ik het nooit meer
Ooh dat wilde ik ook zeggen eigenlijk haha, dat ik het in een kerk altijd wel lekker vind ruiken. Maar wat voor soort wierook branden ze daar dan, dat het zo anders is?
Zou het niet ook verschillen omdat die ruimte zoveel groter is? Een vriendin van me brandt het op het toilet zonder ventilatie nouuuu ![]()
Ik word er echt onwel van, hoofdpijn en misselijk. Vergeet nooit dat mijn vader een nieuwe vriendin had (echt een lieverd hoor) die into wierook was en hij dat opeens ook ging branden in huis
en hij geloofde niet dat ik er echt niet goed van werd
Duurdere wierook in korreltjesvorm, gemaakt van hars. In mijn kerk wordt olibanum gebruikt.
Ik vind dat lekkerder ruiken dan stokjes.
Wow ja dit herken ik zo. Neem zelf mensen aan voor bepaalde post-doc opleiding & dan let ik altijd op ‘soft skills’ en recent conflict met collega die die soft skills dus zo niet heeft.
Het is typisch iets wat ondergewaardeerd wordt (ook debiel dat het ‘soft’ heet) maar wat 100% uitmaakt voor hoe goed en effectief het werk door de persoon zelf en diens team gedaan wordt. Ik zou er op basis van mijn soft skills een schaal bij moeten krijgen vind ik, I’m a delight.
Twopacks (t-shirts/sokken/rompers/whatever)
- Ik vind meestal beide dingen leuk
- Ik vind meestal maar één ding leuk
0 stemmers
Ik vind echt NOOIT beide dingen leuk qua kleur of motief. Dus koop ik het nooit want zonde van het geld.
Ik snap het succes ervan dus niet maar misschien ben ik de enige die zo moeilijk is.
Ja en die groene hoef ik sowieso niet
Heb jij wel eens nagedacht/opgezocht over hoe de ruimte
ruikt?
- Ja over nagedacht
- Ja gelezen/opgezocht
- Nee nooit over nagedacht maar nu wel benieuwd
- Nee nooit over nagedacht en ook niet benieuwd
0 stemmers
Schijnt echt te stinken
Heb jij kort haar? Dus echt gewoon een pixie of geschoren ?
- Nee
- Ja
- Nee wel gehad
0 stemmers
Vooral als er zwart en wit in zit.
Ik wil zwarte sokken, zwarte hemdjes, zwarte onderbroeken, zwarte t-shirts. Ik wil geen wit. Doe er desnoods donnkergrijs en zwart in of donkerrood en zwart, maar geen wit. ![]()