Kvk heeft echt een nummer voor elke situatie.
Maar wat vind je dan van adhd met het dopamine tekort en de manier waarop die medicatie werkt tegen de klachten?
Adhd is een beschrijving van symptomen, maar dan toch ook in zekere zin āaan te tonenā door de kennis over het brein? Is dat dan nog steeds een sociaal maatschappelijk construct?
(Interesse)
Ja maar als dit structureel is het liefst dan wel als we thuis op de bank hangen en ik deo op kan gaan doen en een ander shirt aan trekken bijv. Als we de hele dag of avond op pad zijn dan zou ik me de hele dag/avond ongelukkig voelen.
Trudy Dehue heeft hier ook interessante stukken over geschreven en er zijn ook videoās van te vinden op youtube. Aanrader
Thanks!
Ja idd trudy dehue is echt heel erg leuk en interessant om te lezen! Bijvoorbeeld betere mensen van haar.
Los daarvan zijn de manier waarop medicatie werkt echt theorieƫn die niet bewezen zijn. ADHD medicatie werkt ook voor mensen zonder adhd
Mijn lievelings lievelings collega waar ik alles mee deel ruikt heel erg naar zweet. Ik ga dat nooit never nooit zeggen
Maar van veel zweten ga je niet per definitie gelijk stinken. Het zou bij veel mensen echt helpen als ze zich vaker zouden wassen en schone kleding aan zouden trekken (ook al ruikt het 's ochtends nog fris)
Ik zou het niet meteen zeggen maar als het vaker voorkomt wel. Bij angstzweet zeg ik het alleen als er de mogelijkheid is om je op te frissen en andere kleding aan te doen anders zeg ik niets want dat weten ze dan vaak zelf ook wel dat ze niet lekker ruiken.
@Electric niets zo goor als deo spuiten terwijl er al een zweetlucht is dat is vies en helpt niks.
Sorry maar mensen die denken dat deo opdoen helpt tegen stank⦠die stank blijft gewoon he alleen ruik je daarbij dan ook tijdelijk even deo.
Wat vind je erger, mensen die naar muf oud zweet stinken of mensen die uit hun giechel meuren
- Zweet
- Slechte adem
0 stemmers
Hoor jij vaak dat je lekker ruikt?
- Ja
- Een enkele keer
- Nee nooit
0 stemmers
Deze gedachte bekruipt mij serieus regelmatig. Ben nergens echt goed of onvervangbaar in maar mijn soft skills gaan echt mijn redding zijn in het AI-tijdperk
Nee maar ik ben wel het jonge talent
(ze willen gewoon wat minder boomers) dus helemaal om mān skills gaat het ook niet
Brandt jij wel eens wierook?
- Nooit
- Ja, soms
- Ja, vaak
0 stemmers
Ik heb een rookmannetje. Vind het leuk om hem af en toe aan te steken.
Wat vind je van de geur van wierook?
- HEMELS
- Lekker
- Neutraal
- Vies
- OM TE KOTSEN
0 stemmers
Ik kan zo slecht tegen wierook, ik word er altijd helemaal naar van als dat ergens brandt. (Of mijn moeder weet gewoon altijd de verkeerde geuren te branden)
Dit moest ik even googelen, wat kneuterig haha.
Het is echt mijn guilty pleasure (want weet dat het schadelijk is).
Man heeft het nu aangestoken om een kattenpislucht te verdrijven (kat is al jaar dood maar vloerkleed is gereinigd met stoomreiniger en ineens leeft mān kat weer ).
En ik vind het zo gezellig op de zaterdagochtend
Heeft wel wat, maar krijg er longtyfus van. Vreselijk als het zo sterk ruikt bij iemand.
Verschilt.
Wierook in katholieke kerken:
Wierook in spirituele winkeltjes:
Toen ik als tiener mezelf als alto hippe had heruitgevonden kocht ik dit natuurlijk op het Waterlooplein zodat ik extra sfeervol mijn depressieve gedichten op Livejournal kon schrijven. Maar helaas werd mijn vader helemaal leip omdat het naar kerk rook en hij daar geen topherinneringen aan heeft en toen mocht het niet meer nu doe ik het ook niet want het stinkt