Stel je persoonlijke vraag #53

Ik hou zelf echt van (de meeste) wierook, maar ik heb een kat die er bijna dood van gaat :smiling_face_with_tear: dus nu doe ik het nooit meer

1 like

Ooh dat wilde ik ook zeggen eigenlijk haha, dat ik het in een kerk altijd wel lekker vind ruiken. Maar wat voor soort wierook branden ze daar dan, dat het zo anders is?

2 likes

Zou het niet ook verschillen omdat die ruimte zoveel groter is? Een vriendin van me brandt het op het toilet zonder ventilatie nouuuu :nauseated_face:

Ik word er echt onwel van, hoofdpijn en misselijk. Vergeet nooit dat mijn vader een nieuwe vriendin had (echt een lieverd hoor) die into wierook was en hij dat opeens ook ging branden in huis :sob: en hij geloofde niet dat ik er echt niet goed van werd

3 likes

Duurdere wierook in korreltjesvorm, gemaakt van hars. In mijn kerk wordt olibanum gebruikt.
Ik vind dat lekkerder ruiken dan stokjes.

4 likes

Wow ja dit herken ik zo. Neem zelf mensen aan voor bepaalde post-doc opleiding & dan let ik altijd op ‘soft skills’ en recent conflict met collega die die soft skills dus zo niet heeft.

2 likes

Het is typisch iets wat ondergewaardeerd wordt (ook debiel dat het ‘soft’ heet) maar wat 100% uitmaakt voor hoe goed en effectief het werk door de persoon zelf en diens team gedaan wordt. Ik zou er op basis van mijn soft skills een schaal bij moeten krijgen vind ik, I’m a delight.

9 likes

Twopacks (t-shirts/sokken/rompers/whatever)

• Ik vind meestal beide dingen leuk
  • Ik vind meestal maar één ding leuk

0 stemmers

Ik vind echt NOOIT beide dingen leuk qua kleur of motief. Dus koop ik het nooit want zonde van het geld.
Ik snap het succes ervan dus niet maar misschien ben ik de enige die zo moeilijk is.

2 likes

Ja en die groene hoef ik sowieso niet

19 likes

Heb jij wel eens nagedacht/opgezocht over hoe de ruimte :ringer_planet: ruikt?

• Ja over nagedacht
  • Ja gelezen/opgezocht
  • Nee nooit over nagedacht maar nu wel benieuwd
  • Nee nooit over nagedacht en ook niet benieuwd

0 stemmers

Schijnt echt te stinken

1 like

Heb jij kort haar? Dus echt gewoon een pixie of geschoren ?

• Nee
  • Ja
  • Nee wel gehad

0 stemmers

Vooral als er zwart en wit in zit.

Ik wil zwarte sokken, zwarte hemdjes, zwarte onderbroeken, zwarte t-shirts. Ik wil geen wit. Doe er desnoods donnkergrijs en zwart in of donkerrood en zwart, maar geen wit. :roll_eyes:

8 likes

Ik heb daar helaas niet de goede hoofdvorm voor. Lijkt me echt heerlijk soms.

4 likes

Het is fantastisch haha elke keer als ik door het haar/kapseltopic scroll denk ik omg wat doen jullie jezelf allemaal aan
Maar goed ik ben ook wel erg lui met dit soort dingen haha

5 likes

Ik weet uit ervaring dat ik een matig hoofd heb. En nu vind ik een undercut uitgroeien al de hel op aarde. :rofl:

1 like

Ik ben de diversity hire (= everything) en ik lever elke dag weer.

2 likes

Ik vind het juist zo stom dat m’n undercut altijd zo snel weer zo lang is!! Haha

Ik zit te denken om dit voorjaar helemaal buzzcut te gaan, ben echt benieuwd wat voor vorm m’n hoofd eigenlijk heeft

3 likes

image

Mijn undercut is te lang om te negeren, maar kan ook nog niet fatsoenlijk in een staart.
Daarnaast is de textuur van mijn ongeverfde, onbehandelde haar atm krulachtig en de rest stijler. :joy:.
Echt een feest om mee te dealen.

9 likes

Ahhh ja als het lengte verschil groot is snap ik de struggle haha. Mijn haar is naast m’n sidecuts ook kort dus als die sidecuts beetje uitgroeien lijkt het “gewoon” een kort kapsel

2 likes

Het kleinste kamertje van het huis: het toilet (als jij voor het zeggen hebt):

• liever zo rustig mogelijk qua inrichting en kleur (beige, grijs, wit, etc)
  • juist lekker opvallend
  • Een tussenweg: misschien 1 gekleurde muur en een opvallende spiegel/print aan de muur

0 stemmers

Een tweepak perfecte t-shirts waarvan 1 t-shirt zwart is maar altijd met een andere kleur wordt aangeboden:

• zwart - wit
  • zwart - donkergrijs
  • zwart - donkerblauw
  • zwart - donkerrood
  • zwart - lichtgrijs
  • zwart - BRAT-groen
  • zwart-Chocopastebruin
  • Zwart - beige
  • Zwart - Koningsdag-oranje

0 stemmers