Stel je persoonlijke vraag #53

Wat ze hebben gezegd is dat na een spacewalk ze deze geur ruiken in de airlock. Ze gaan ervan uit dat de geur aan het pak blijft hangen

2 likes

Ik had geen idee wat het was

10 likes

Ja ik kan mij op zich wel voorstellen dat je niet perse zit te wachten op iedereens verhaal of nuancering over een appelboor, tegelijkertijd kan ik mij niet voorstellen dat je dan wel echt geĆÆnteresseerd bent in hoeveel/welke mensen ja of nee stemmen nav een plaatje van een appelboor.

Ik ben serieus geĆÆnteresseerd in @MadameMignon haar motivatie voor het posten van polls haha

2 likes

Wat is dit, een appelboor? Wij eten geen appels

Ik doe wel toelichting, dit is een knoflookpers van Ikea:

• Ja vind ik top
  • Gebruik ik niet
  • Ik ben een chef dus ik moet dat gewoon snijden ja
  • Ik ben helemaal de weg kwijt en ik gebruik geen knoflook, ik kom waarschijnlijk uit engeland

0 stemmers

Ik heb er nu 6, echt sneu maar ik ben allergisch voor knoflook snijden/hakken

4 likes

Als ik zo’n ding gebruik gaat de helft van de knoflook verloren.

9 likes

Ik kan bijna nooit mijn knoflookpers vinden. Dus ik duw die tenen wel plat met mijn mes

1 like

Maar dan heb je ook geen goede knoflook, in ieder geval dat is mijn ervaring. Anders gaat alles er direct uit en dan doe ik het zelf met een scherp mes in de pan. Maar slechte knoflook dan werkt het idd niet goed.

Hopelijk haal je wel het velletje er vanaf voordat je het erin perst?

3 likes

Ik ben zo lui om dit schoon te maken dat ik liever gewoon die paar tenen plat sla en snijd met m’n mes

7 likes

Ik ben nog meer lui !:en ik gooi ze in het bovenste vaatwasser rek, wat voor bestek is bedoeld. Maarja, dit valt onder bestek toch min of meer

2 likes

Valt de Ikea knoflookpers onder bestek?

• Ja waarom niet
  • Nee
  • Eh ik weet het niet zeker

0 stemmers

1 like

Geen bestek maar het kan wel prima in de bestekbak van afwasmachine

9 likes

Maar ik doe bestek nooit meer in de bestekbak, maar in zon ā€œbestekrekjeā€ erboven. Weetniet of het dezelfde krachtige spoeling heeft. We hebben deze ook nog maar max. 2 maanden.

Welke stad is leuker voor een stedentrip van 3 dagen?

• Oslo
  • Glasgow
  • Allebei leuk
  • Allebei niks

0 stemmers

2 likes

Oslo is echt kut

Duur, koud, saai.

11 likes

• Goh, wat onverwacht!
  • Ik had dit niet zien aankomen
  • Waarom hebben mannen altijd dit soort hobbies

0 stemmers

3 likes

Ik ben groot fan van Schotland, maar vind Gladgow geen leuke stad. Er zijn een paar leuke/interessante dingen, maar ik weet niet of ik me er 3 dagen kan vermaken. Zou in Schotland dan eerder voor Edinburgh gaan.

Oslo wel geweest, maar kan me er weinig van herinneren. Als ik nu tussen Oslo en Glasgow moet kiezen, dan zou ik naar Oslo gaan, maar dat is meer gebaseerd op dat ik Glasgow dus maar zozo vind.

8 likes

Hahaha ja echt, en het eten pff nee. Heb sowieso niet veel met Scandinaviƫ maar dan sowieso 1000 keer liever Schotland.

3 likes

Dille :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

2 likes

Dublin is ook erg leuk mocht je een andere plek overwegen

4 likes

Je kan vanuit Glasgow ook heel gemakkelijk dagje met de trein naar Edinburgh toe. Of een georganiseerde bus-tour door de Highlands maken.

4 likes