Ik weet niet wie hij is maar ik neem aan dat je een huisbaas bedoelt? Ons appartement is van een woningbouwvereniging en de meeste van onze buren/families bij dezelfde vereniging wonen hier al 30 jaar ofzo (Wow edit net teruggerekend maar het is 50 jaar
). Het is dus een investering die we niet terugzien in een verkoop maar alleen in ons woonplezier. Vanuit onze huidige situatie en onze wens om bij vrienden en familie in de buurt te blijven wonen kunnen we nergens voor dezelfde goede prijs huren en kopen is geen optie tot er een rijke geheime oudoom ofzo doodgaat.
Oja en de deal met de woningbouwvereniging is dus dat je toestemming vraagt en het netjes laat doen zodat ze het na jou weer kunnen verhuren (als ze onze koude dode lichamen hebben laten afvoeren).