Stel je persoonlijke vraag #53

Wow stel je voor dat je geld zou steken in een huis waar je nog 30 jaar woont. Of dat nou van jou is of van een huisbaas/woningeigenaar. Het gaat om je woonplezier, dus het is nooit “zonde”.

16 likes

Je kan een badkamer toch nooit meenemen naar een volgend huis? Ik vraag me ook af of de kosten opwegen tegen de eventuele waardevermeerdering van een koophuis. Heeft iemand hier daar verstand van? En tegenwoordig slopen mensen relatief nieuwe badkamers en keukens er net zo makkelijk weer uit als het hun smaak niet is.

Ik snap je in elk geval wel @grace, ik geniet na anderhalf jaar nog elke dag van onze verbouwde badkamer, dus als je het je kan veroorloven en je verwacht er voorlopig nog te blijven wonen, doen!

5 likes

Ik bedoelde je huisbaas ja! Maar als je idd zicht hebt op er nog heel lang te kunnen wonen snap ik het zeker wel! In ieder geval veel plezier met het ontwerp.

2 likes

O ik ben geen finance girlie en steek geld in dommere dingen dan een bad hoor jongens. Maar snap dat een Belg liever Heineken drinkt dan een badkamer in een huurhuis laat verbouwen @Ainu (al mijn Belgische huisbazen waren ook echt vreselijk)

2 likes

Wie zie je vaker?

  • Huisarts
  • Tandarts

0 stemmers

Hoe vaak bel jij gemiddeld de huisarts?

  • Wekelijks
  • 1x per maand
  • Eens per 3 maanden
  • Eens per half jaar
  • Eens per jaar
  • Minder dan eens per jaar

0 stemmers

En bel je snel de huisartsenpost?

  • Ja beter een keer te vaak dan een keer te weinig
  • Nee alleen als ik me echt echt echt zorgen maak

0 stemmers

Vind je het irritant als iemand na een paar dagen nog reageert op een discussie?

  • Nee hoor iedereen heeft het recht om te reageren
  • Ja irritant
  • Alleen irritant als het een discussie betreft, je mag wel dagen later reageren op een random post

0 stemmers

1 like

Ik ben mantelzorger voor mijn opa, dus bel mijn huisarts best veel. Of de huisarts belt mij.

3 likes

De e-consulten zijn wel een uitkomst bij de huisarts. Bij bijvoorbeeld eczeem of een ooglid ontsteking. Dan vul ik het gewoon in de app in incl. foto en dan sturen ze een recept naar de apotheek.

8 likes

Bij kleine kinderen ga ik echt liever te vaak dan te weinig naar de huisarts. Dat is me ook door hem zo verteld :sweat_smile:
Piepje in de ademhaling? Dan vrijdag middag toch nog effe laten checken.
Vaag groeiende moedervlekjes, check.
Baby’s die niet stoppen met kotsen, check :sweat_smile:

Voor mezelf kan ik de laatste keer niet herinneren eigenlijk

@FrozenFlame dat klinkt echt ideaal!

8 likes

Op de een of andere manier bel ik de huisarts meestal een jaar niet en dan opeens drie keer in twee weken. En eigenlijk vooral voor de kinderen inderdaad.

3 likes

Mijn huisarts kun je niet bellen, tenzij er botten uit je lichaam steken. Je moet via een website je vraag mailen naar een assistent en die reageert binnen 2/3 dagen. Ik heb een keer toch gebeld omdat mijn dochter tictacs in haar oor had gepropt, toen was de assistente echt giftig. Ze hielp me ook niet, het moest perse via het formulier. 's Avonds kreeg ze er een loopoor bij (toevallig) en mocht ik langskomen bij de hap :sweat_smile:

3 likes

Bel de huisarts nu vaker vanwege kinderen. En als het later op de dag is, zegt de assistente gerust dat ik beter na 5 de huisartsenpost kan bellen, omdat mijn huisarts geen tijd heeft.

2 likes

Mijn huisarts is gewoon na 4 uur niet bereikbaar, maar de hap dan ook nog niet. Ik had vorig jaar iets om kwart over 4 en kon niemand bereiken.

4 likes

Is er een nu populaire artiest die je aanvankelijk afschreef maar nu wel kan waarderen?

  • Ja, eentje namelijk
  • Ja, meerdere namelijk
  • Nee
  • Ik luister geen muziek
  • Ik haat iedereen en ben daarin altijd correct

0 stemmers

Ik vind Sabrina Carpenter’s muziek erg saai en monotoon en haar blush zit altijd heel lelijk, maar ze is wel echt een showgril met skills en ik vind het leuk hoe ze echt voor de vrouwen is en altijd verwijzingen doet naar oud hollywood. Ik vind haar uiteindelijk best een interessante popster.

10 likes

Gaga tot Artpop, ik heb de jockstrap nog ergens liggen.

1 like

hahahaha dit irriteert me ook zo

9 likes
Als lunch eet je
  • bammekes
  • bokes

0 stemmers

2 likes

Als ik google zijn bokes ook boterhammen, dus wat is het verschil?

2 likes

Andere opties nodig :rofl:

7 likes

Hollands versus Vlaemsch natuurlijk

2 likes

Bammetje met kaas :raised_hands:t3:

6 likes