Stel je persoonlijke vraag #53

Zou toch liever op een plek verblijven die je leuk vindt dan dat je het hele weekend vol plant met dingen om de stad te ontvluchten en wel leuke dingen te zien

2 likes

Glasgow meh, Edinburg daarentegen❤️

3 likes

Thanks al voor alle reacties! Ik moet voor werk ergens heen en kan kiezen tussen deze steden. Wil er dan zelf nog 2 nachtjes aan vast plakken. Het is dus niet helemaal vrije keuze qua bestemming.

5 likes

Meer dat liggen, mijn ouders durfden mij niet op m’n buik te leggen omdat ze bang waren dat jk stikte. Heeft wel gewerkt, ik leef nog, maar kan geen haarband dragen.

4 likes

Oh maar ik vond Glasgow ook een leuke stad om te verblijven voor 1 of 2 dagen. En als je dan zin hebt in wat anders zijn er ook nog opties.

Ik vind Roan stom zonder reden. Vind haar hoofd gewoon stom.

Vind Sabrina iemand over wie ik geen mening heb, heel nietszeggend.

2 likes

ik vind chappell roan een beetje performatief overkomen, ik vind haar muziek leuk en poppy, en ik geloof ook dat ze queer is en van drag houdt en graag experimenteert met makeup enzo, maar het hele imago komt toch een beetje gekunsteld over waar het juist market op die authenticiteit.

beetje net als beyonce die naargelang trend ownership neemt over verschillende aspecten van zwarte vrouw zijn, wat ze is, maar het toch ook erop capitalizen is. (sorry voor het onnodig engels in deze zin geen zin om te veranderen)

3 likes

Nee toch? Zij is juist heel duidelijk in de scheiding tussen haarzelf en Chappell als persona. Dat die twee nogal van elkaar verschillen en dat ze een personage aanneemt.

11 likes

En moeten muzikanten per se authentiek zijn? David Bowie had ook een tijdje het alter ego Ziggy Stardust aangemeten en er wordt nog steeds naar die look gerefereerd.
Of Lady Gaga in het begin van haar carrière

Een zwarte vrouw die haar geld verdiend door te zingen over dat ze een zwarte vrouw is, is gekunsteld? Je kunt wel zeggen over Beyoncé dat ze erg activistisch overkomt in haar nummers, maar als puntje bij paaltje komt ze gewoon een kapitalist is en alleen aan zichzelf denkt. Maar dat kan je over meerdere rijke mensen zeggen, die niet zwart zijn

4 likes

ik vond sabrina wel leuk maar die juno pose is zo cringe dat ik op haar ben afgeknapt hahaha (is niet veel voor nodig bij celebrities)

4 likes

oh dat heb ik niet zo meegekregen, ik heb wat interviews bekeken en op instagram geloerd. maar ook een personage kan vanuit een authentiek deel zelfexpressie komen of meer aangedikt en gekunsteld om er succes mee te hebben/geld te verdienen. en ik kreeg meer die laatste vibe obv wat ik van haar gezien heb.
niet onwijs ten nadele van haar of haar succes hoor maar ze trekt mij persoonlijk daardoor minder dan ik aanvankelijk dacht toen ik haar leerde kennen, en dat vond ik jammer.

@Schaakmat ik bedoel dezelfde tweestrijd/het dubbele wat ik heb bij chappell als in: het is heel goed en belangrijk dat queer personen hun queerheid kunnen ownen én daarmee populair zijn, zoals het heel waardevol is voor zwarte vrouwen/gemeenschap dat beyonce haar afrikaanse roots/dancemuziek/countrymuziek ownt. maar het tegelijkertijd kan wringen als het duidelijk ook het doel heeft erop te kapitaliseren.

2 likes

Eigenlijk wel grappig dat Raye, Sabrina, Chappell en Doechii genomineerd zijn als nieuwe artiesten. Die timmeren al jaren aan de weg

1 like

Het enige dat ik hier vreselijk aan vind is het woord ‘vresel’.

32 likes

Het gebruik van vresel is

• Vresel
  • Fab

0 stemmers

4 likes

Ja ik ben juist super geïnteresseerd maar in dit geval alleen ff in de uitslag niet allemaal context en extra vragen of toevoegingen

Ik post het alleen soms hoor over het algemeen is uitwijding en aanvullend commentaar helemaal :sparkles: welkom :sparkles:

2 likes

Ik ga hier uit principe niet op stemmen.

5 likes

huh khruangbin is toch niet nieuw

10 likes

Sabrina Carpenter is toch ook al jaren bezig? Dit is toch ook haar 5e album ofzo?

4 likes

Gaat idd om nieuw bij het grote publiek en nieuw in de hitlijsten

1 like

Probeer jij aardiger te zijn voor mensen nu de wereld zo kut is?*

*ja de wereld was altijd al kut, misschien wel kutter dan nu, maar ik heb echt het gevoel dat iedereen psychose heeft ofzo met hoe de wereld nu is en hoe mensen op elkaar reageren.

• Nee hetzelfde
  • Nee ben onaardiger, fuck iedereen
  • Ik probeer aardiger te doen, wisselend resultaat
  • Ja ik doe mn best aardigheid over te brengen

0 stemmers

2 likes