Mark Rutte*
*Ik ben niet verantwoordelijk voor een mogelijk mandela-effect
Mark Rutte*
*Ik ben niet verantwoordelijk voor een mogelijk mandela-effect
Nederlands zou boterham zijn. Hollands dacht ik ook boterham
Een broodje
Voor de mensen die alleen wonen; ben jij ooit bang dat je je verslikt in eten en je dan stikt?
Niet stemmen als je samenwoont
0 stemmers
Wat zou je doen in die situ?
0 stemmers
Niet specifiek verslikken, maar ik heb wel eens een rampscenario in mn hoofd dat ik bijvoorbeeld van de trap af val en mn been breek, terwijl mn mobiel nog boven ligt. Of dat ik flauwval in de douche en daar dan uren lig. Of dat ik met iets van medische spoed wel de ambulance kan bellen maar mn voordeur niet open kan doen en ze er dan niet in komen.
In t laatste geval rammen ze je deur wel open hoor.
Ja, dat denk ik ook wel, maar in mn rampgedachtes lig ik dan ergens te sterven en kunnen ze niet binnen komen, so close yet so far haha.
Ja met stikken geloof ik wel dat ik mezelf inderdaad over een stoel kan rammen of dat iemand buiten me wel kan helpen. Maar in scenario’s dat je buiten bewustzijn bent of je telefoon niet in de buurt hebt of zo is het wel moeilijker
Stel, je loopt langs een huis, je kijkt naar binnen, en je ziet iemand in een beetje gekke houding plat op de grond liggen. Zou je wat doen?
0 stemmers
Ik heb altijd nog de hoop dat als ik in m’n woonkamer instort, iemand me in ieder geval wel ziet hahah. Maar hoe groot is de kans dat iemand dan ook daadwerkrlijk iets doet
Ik zou dan eerst goed kijken en dan wel op actie overgaan als het er eng uit blijft zien
Ja dat is zo! Maar goed dan weet je in ieder geval dat er íemand komt. Als het dan niet levensbedreigend is, heb je daar nog wel iets aan
Mijn vader had dit laatst, nouja hij was degene die het zag, en ook nog eens twee keer achter elkaar bij dezelfde man. Eerst 's avonds en toen de ochtend erna, die man was dus heel snel na zijn eerste val weer gevallen en had daar de hele nacht gelegen. Zo sneu. Hij had wel vloerverwarming die heel hoog stond, dus hij heeft wel op de grond kunnen slapen.
Maar ja misschien slim om de raamfolie weg te halen bij de voordeur, zodat mensen je ook echt zien.
Oh wow, wat heftig! Maar je vader heeft dus ingegrepen? Gelukkig maar
Ik zag als kind een keer iemand door het raam van de voordeur in een vreemde houding op een stoel liggen. Ze reageerde niet op de bel en kloppen. Ik had doodsbang mijn vader erbij gehaald, maar tegen de tijd dat we er weer waren, was de stoel leeg. Bleek dat ze gewoon in een diepe slaap was gevallen op die stoel en onderuitgezakt was.
Aah maar wat goed dat je als kind zo reageerde!
Ja! Was een oudere man die nog zelfstandig woont, nog heel kwiek verder maar dus lichamelijk soms wat problemen. De eerste keer kon hij de thuiszorg nog bellen maar de tweede keer was een zondag en heeft hij 112 gebeld.
Frans Timmermans wil een nieuwe linkse partij
0 stemmers
Frans Timmermans wil deze partij zelf gaan leiden
0 stemmers
Vapen
0 stemmers
Een keer een hijsje want was benieuwd of het nou ook zo zoet smaakt als dat het ruikt (in dit geval dus met een smaakje), maar echt GOOR dat ik het vond. En dat als fervent ex-roker. Het was echt alsof ik een hap bubblegumrook inhaleerde. Ja dat is volgens mij ook gewoon zo.
Roken
0 stemmers