oh wist niet dat het dit weekend was
altijd heel leuk! kies ook altijd huizen uit waarvan ik denk dat ze goeie hapjes en drankjes hebben
oh wist niet dat het dit weekend was
altijd heel leuk! kies ook altijd huizen uit waarvan ik denk dat ze goeie hapjes en drankjes hebben
Oh het is een evenement
Dat moest ik eerst opzoeken of dat hier was, ook nog nooit van gehoord trouwens
Ja is echt leuk! En het is lekker weer, maar wel koud. Dus rondje lopen, ff opwarmen en thee/koffie/koekjes krijgen en dan naar de volgende.
Wat grappig! Ik woon echt in een saaie stad waar mensen elkaar niet eens groeten dus dat komt hier ook vast nooit
Ja dit is wel echt GroenLinks stadscore zou ik zeggen.
Allemaal van die lieverds die meedoen.
Wat leuk eigenlijk, ken dit helemaal niet. Geen idee ook of dat hier is.
Rotterdam toch? Doet mee.
Klinkt als de volwassen versie van Stukafest, wat leuk!
Mijn ouders hosten altijd de zangclub van mijn broer, heel leuk vandaag ook weer. Dan worden de mensen vanaf het balkon toegezongen terwijl ze met warme drankjes in de tuin staan. Echt heerlijk kneuterig hoor! En ik vind het ook leuk om heen te gaan om gewoon ff binnen te kijken in al die huizen
Wow ik dacht dat het hier niet was maar blijkbaar wel! Wat gezellig, ik wist het helemaal niet
Zijn alle vrouwen mooi?
0 stemmers
Ben jij veel bezig met hoe je eruit ziet? Dus bijvoorbeeld vragen aan vriendinnen of je wel knap bent, bedekkende kleding dragen tijdens zwemmen oid omdat je jezelf dik/lelijk vindt?
0 stemmers
Als jij een vriendin vraagt of je knap bent en ze zegt dit:
Dan vind jij dat:
0 stemmers
Lees jij spicy literatuur?
0 stemmers
Wel Favoriet romans, die flodderdingen uit de supermarkt
Zou jij je schamen om een boek uit het Spicy rek te kopen?
0 stemmers
Hahaha gewoon nee
Als je nee zegt schaam je je er dus niet voor dat je graag leest over de anale avonturen van Sirius zwart en de vader van Harry Potter. Zo werkt een poll.
Love dat iedereen stemt op “niet alle vrouwen zijn mooi” maar voor 5 lelijke mannen is er echt geen ondergrens hè?
Je had het over kopen, daar schaam ik mij niet voor
Ik had tot vandaag nog nooit van het genre gehoord trouwens, ik leer nog eens wat