Stel je persoonlijke vraag #53

nog even hatelijk

2 likes

Maar als ik soms om me heen kijk denk ik wel fuck it

1 like

Ja same maar dan wordt het nog erger

2 likes

Ja dus ik blijf sparkles uitdelen maar soms is dat wel moeilijk

3 likes

Ik wil een dolfijnen wc! Net als die van die oma van die forummer (ben ff dr naam kwijt)

1 like

wat vind je van draaiorgels

• leuk en gezellig
  • godvertyfuskutklotedingen

0 stemmers

1 like

Eèn van de kutste geluiden op aarde.

9 likes

Ik HAAT die domme klotedingen en dat afschuwelijke geluid al met een passie en dan ook nog eens dat domme gebedel met dat bakje erbij??? Afgrijselijk

15 likes

Als je er een paar seconden langsloopt gezellig, als je ernaast moet werken is het een hel gelijk.

9 likes

Ik heb hier al vaker ergernissen over gelezen maar ik kom dit dus echt nooit tegen in het wild (BE). Is dit een ding in het Nederlandse straatbeeld?

ik woonde naast zo’n ding, gelukkig verhuisd sinds deze week

4 likes

helaas wel

2 likes

Ja echt NOG een ding in de Nederlandse cultuur & geschiedenis waarvoor we ons moeten schamen

3 likes

In mijn hoofd klinkt dit best kneuterig cute maar in werkelijkheid is het vast kut, dus innige deelneming!

3 likes

Ik woon in een seniorencomplex en tijdens corona kwam het draaiorgel langs de flat om de mensen te vermaken. Mensen gooiden serieus geld van hun balkons?? Ik wilde liever geld geven zodat ie weg ging, maar ze gingen het nog aanmoedigen ook.

2 likes

Tbf tijdens corona waren mijn standaarden ook anders.

11 likes

True, 15 minuten in de Hema rondlopen was feest van de maand

14 likes

Zat jij vroeger op peutersport?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Toen je naar groep 1 ging, 4 a 5 jaar, zat je toen op een sport?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Speelde je vroeger veel buiten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet nog een keer van toen ik een jaar of 7 was, ik met mn ouders in de stad liep en dat een man z’n hand vast zat in zo’n draaiorgel. Schreeuwen die man omg, dat is het eerste waar ik nu aan denk bij draaiorgels :sweat_smile::sob:

3 likes

Zwemles maar dat is meer een sport voor de ouders

8 likes