Stel je persoonlijke vraag #53

Zat jij vroeger op peutersport?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Toen je naar groep 1 ging, 4 a 5 jaar, zat je toen op een sport?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Speelde je vroeger veel buiten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Weet nog een keer van toen ik een jaar of 7 was, ik met mn ouders in de stad liep en dat een man z’n hand vast zat in zo’n draaiorgel. Schreeuwen die man omg, dat is het eerste waar ik nu aan denk bij draaiorgels :sweat_smile::sob:

3 likes

Zwemles maar dat is meer een sport voor de ouders

8 likes

Een kriebel massage krijgen in een salon, dus niet van een partner of dierbare (zie veggilaine op insta) lijkt mij:

• Een droom
  • Een totale nachtmerrie!!!
  • Zou ik doen
  • Zou ik niet doen
  • Zou ik alleen doen als het gratis is

0 stemmers

Het lijkt mij dus veel chiller dan een normale massage! Maar ik kan niet helemaal uitleggen waarom. Ik vind normale massages niet fijn omdat ik het niet zo relaxt vind om aangeraakt te worden door andere mensen dan m’n hypothetische partner. Maar dit voelt minder intiem en ik hou wel van kriebelen.

Denk dat ik het mezelf cadeau ga geven voor m’n verjaardag en als beloning na 2 maanden tering veel werken in februari en maart (50+ uur per week :sob:). Beetje jammer alleen dat het in Amsterdam is.

5 likes

Er zijn veel meer locaties die het doen! Ik kan het zo snel niet terug vinden want ik zag het op TikTok. Maar op Google vast te vinden. Sowieso één voorbij zien komen in Eindhoven en eentje in Limburg.

2 likes

Het lijkt mij juist veel intiemer dan een gewone massage, bovendien heb ik gegarandeerd overal jeuk van al dat gekriebel haha

17 likes

Zo’n ding hoort eigenlijk alleen in de Efteling. Ik heb ergens gewoond waar ze af en toe dat ding bijna naast mn huis zetten en aan dat geluid continue kan je niet wennen.

1 like

Ga jij vandaag gluren bij de buren?

• Al gedaan
  • Ga ik doen
  • Hebben ze hier niet
  • Ga ik niet doen doei

0 stemmers

oh wist niet dat het dit weekend was

altijd heel leuk! kies ook altijd huizen uit waarvan ik denk dat ze goeie hapjes en drankjes hebben :joy:

2 likes

Oh het is een evenement :joy:

16 likes

Dat moest ik eerst opzoeken of dat hier was, ook nog nooit van gehoord trouwens

7 likes

Ja is echt leuk! En het is lekker weer, maar wel koud. Dus rondje lopen, ff opwarmen en thee/koffie/koekjes krijgen en dan naar de volgende.

Wat grappig! Ik woon echt in een saaie stad waar mensen elkaar niet eens groeten dus dat komt hier ook vast nooit

2 likes

Ja dit is wel echt GroenLinks stadscore zou ik zeggen.

Allemaal van die lieverds die meedoen.

7 likes

Wat leuk eigenlijk, ken dit helemaal niet. Geen idee ook of dat hier is.

4 likes

Rotterdam toch? Doet mee.

3 likes

Klinkt als de volwassen versie van Stukafest, wat leuk!

8 likes

Mijn ouders hosten altijd de zangclub van mijn broer, heel leuk vandaag ook weer. Dan worden de mensen vanaf het balkon toegezongen terwijl ze met warme drankjes in de tuin staan. Echt heerlijk kneuterig hoor! En ik vind het ook leuk om heen te gaan om gewoon ff binnen te kijken in al die huizen :male_detective:

14 likes

Wow ik dacht dat het hier niet was maar blijkbaar wel! Wat gezellig, ik wist het helemaal niet