Stel je persoonlijke vraag #53

Zijn alle vrouwen mooi?

• Ja
  • Ja, op hun eigen manier
  • Nee, sommigen niet
  • Nee, veel niet
  • Nee, niemand

0 stemmers

Ben jij veel bezig met hoe je eruit ziet? Dus bijvoorbeeld vragen aan vriendinnen of je wel knap bent, bedekkende kleding dragen tijdens zwemmen oid omdat je jezelf dik/lelijk vindt?

• Gemiddeld denk ik
  • Weinig denk ik
  • Veel denk ik
  • Veel en ik heb er last van

0 stemmers

Als jij een vriendin vraagt of je knap bent en ze zegt dit:

Dan vind jij dat:

• Fijn
  • Niet fijn
  • Pijnlijk
  • Een opluchting
  • Iets anders

0 stemmers

2 likes

Lees jij spicy literatuur?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel Favoriet romans, die flodderdingen uit de supermarkt

2 likes

Zou jij je schamen om een boek uit het Spicy rek te kopen?

• Ja, ga nog liever dood
  • Ja, daarom bestel ik ze online
  • Ja, maar ik wil wel
  • Nee, ik schaam me niet voor mijn Harry Potter geilheid

0 stemmers

4 likes

Hahaha gewoon nee

6 likes

Als je nee zegt schaam je je er dus niet voor dat je graag leest over de anale avonturen van Sirius zwart en de vader van Harry Potter. Zo werkt een poll.

8 likes

Prat gaan op erotische bankzitters fanfiction.

2 likes

Dit bestaat niet toch? Toch? Pls toch?

Niemand wordt hier geil van toch?

12 likes

Dit bestaat.

7:23

2 likes

Love dat iedereen stemt op “niet alle vrouwen zijn mooi” maar voor 5 lelijke mannen is er echt geen ondergrens hè? :smiling_face_with_tear:

12 likes

Je had het over kopen, daar schaam ik mij niet voor

Ik had tot vandaag nog nooit van het genre gehoord trouwens, ik leer nog eens wat :sweat_smile:

4 likes

Ze is dus ook het meest fan van die met het grote voorhoofd en heeft contact met zijn vader.

Ja wel een tactisch slimme zet om voor de lelijkste man te gaan als je hoopt op erkenning.

Dat moet ik haar nageven. Sowieso gaat 90% van de aandacht uit naar de enige die niet kalend is.

6 likes

Ik moet nog steeds een beetje lachen toen iemand hier, sorry ik ben echt heel slecht in forumnamen onthouden! Dat hij anderhalf hoofd heeft
Oja, ik keek ff en volgens mij was jij dat @grace

2 likes

Heb jij een groot voorhoofd?

• Ja
  • Nee
  • Wil ik niet zeggen
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Letterlijk mijn grootste onzekerheid, als er een quick fix zou zijn, wat zo gemakkelijk zou zijn zoals bijvoorbeeld lip fillers nemen is, zou ik het 100% doen.

(Ja I know pony maar ik heb ook nog eens een super lelijke kruin waardoor een pony altijd lelijk is, dus het zijn nu curtain bangs om het toch wat te verdoezelen)

1 like

Oh het was niet m’n bedoeling om onzekerheden op te wekken. De poll slaat ook eigenlijk nergens op maar moest er door dat bankzitter figuur aan denken. Mn moeder is de enige die meerdere keren heeft gezegd dat ik een kort voorhoofd heb, ik kan ook niks met die informatie verder haha

3 likes

Ooh haha nee niet erg hoor!! Laatst had iemand hier een keer iets gezegd over een influencer dat ze kalend werd vanwege haar grote voorhoofd en toen heb ik wel heel Petty mijn eerste duimpje gegeven :joy:

4 likes

Ik heb juist een relatief klein voorhoofd en dat heb ik altijd jammer gevonden, ook (vooral) omdat het één van de redenen is dat ik geen pony (baby bangs :revolving_hearts:) kan dragen

En een groot deel van de mensen die ik echt overdreven mooi vind heeft een groot voorhoofd

4 likes

Oh mij boeit het eigenlijk niet zo. Kylie Jenner vind ik een klein voorhoofd hebben en ik denk dat die van mij daar op lijkt.

Een pony kunnen maar weinig mensen hebben vind in persoonlijk maar een groot voorhoofd is dan wel beter ja

2 likes