En misschien is dat ook gewoon enigszins nuttige inhoud? Als ze gewoon laten zien hoe zij dat ervaren, ze zijn lang niet de enige ‘zeer obese’ Amerikanen die daar komen, kan me voorstellen dat het heel vervelend is als je er na 3 uur in een rij te hebben gestaan achterkomt dat je niet in een karretje past. Zolang ze geen bullshit posten als ‘alle deuren in Amsterdam zijn smal’ is het toch niet heel chill dat ze belachelijk worden gemaakt of onder dezelfde noemer vallen als Amsterdam vrouw alleen maar omdat ze ook dik zijn? Fucking veel mensen zijn (heel) dik, dat zijn ook gewoon mensen die dingen willen kijken die herkenbaar zijn/nuttige info.
Wat lekker voor ze! Dan verdienen ze aan mensen die boos worden omdat ze bestaan/ genieten van het leven!
Ik bedoel ook niet dat zij het als ragebait gebruiken, volgens mij zijn ze het gestart voor de lol en is het voor sommige kijkers inderdaad zeker nuttig. Alleen komt het grootste deel van hun inkomsten denk ik niet van die groep kijkers, en dat weten zij zelf natuurlijk ook. Helaas, want tuurlijk is het niet chill dat mensen belachelijk worden gemaakt. Maar ergens vind ik het ook wel weer heel stoer dat ze denken ‘fuck it, we doen en wat we willen en verdienen er door jullie veel geld mee’.
En daar moest ik gewoon even aan denken toen jouw plaatje ging over Amerikaanse obese vrouwen op social media en en het al dan niet ergens in passen.
Plussize parkhoppers!!!
En toevallig ook mensen die Amerikaanse meid gezien die enorm op casey neistadt lijkt die gezonde foodswap tips geeft met van die Ierse danspasjes erbij? Want die krijgt ècht veel haat
oh dit is een carriere op mijn lijf geschreven
Hahaha ik heb haar nav dit filmpje toevallig geblokkeerd. Dat hele account is ragebait, denk (en hoop) dat het nep is
Heb jij wel eens iets heel ouds gevonden? Dus hele oude munten of een fossiel bijvoorbeeld.
- Nog nooit
- Ik niet, maar iemand die ik ken wel
- Ja, ik heb het gehouden
- Ja, ik heb het naar een museum (of iets dergelijks) gebracht
- Ja, maar heb het laten liggen
- Anders
0 stemmers
Ik heb een foto nodig
Ja Lyme regis in Engeland heeft een strand waar fossielen aanspoelen en die mag je houden. Heb een paar van die steentjes met oude insecten erin. Zijn veelvoorkomend en niet bijzonder. Wel leuk om te hebben.
Heb jij deze functie van een broodrooster ooit gebruikt?
- Ja
- Nee
- Nee, ik heb geen broodrooster
0 stemmers
Wel leuk als dan je toast klaar is worden meteen de croissants gelanceerd
De meeste wierook is vies. Als je dat zeker wilt weten moet je het bij de Xenos kopen. 1 op de 1000 is lekker.
Wat is precies de functie van dat rekje?
Dat vroeg ik me dus ook af. Waar gebruiken mensen dit voor? Blijkbaar om broodjes warm te houden.
Ik gebruik dit wel eens om het kontje van een brood te ontdooien wat te dik is voor tussen de roosters haha
Ik gebruik het wel eens om harde supermarkt broodjes de volgende dag op te warmen zodat ze weer knapperig zijn
Mijn broertje vond toen we klein waren een fossiel van een zee-egel in de bossen.
Kan geen screenshot maken somehow maar het account heet carebycara. Ik denk dus dat zij ook haar views haalt uit dat mensen haar irritant vinden maar ze reageert bijv in de comments wel op mensen die iets aardigs zeggen.
Ik gebruik het voor het krokant maken van een krentenbol of suikerbrood.