Stel je persoonlijke vraag #53

Oke, ja ze heeft van alles laten doen maar ik denk dat haar voorhoofd wel echt is. Vind je dit een klein/kort voorhoofd?

• Ja
  • Nee
  • Gemiddeld

0 stemmers

3 likes

Ja ik heb een klein voorhoofd, drie kruinen voorin èn krullen haha echt een tragedie, heb meermaals geprobeerd een pony te (laten) knippen en het was nooit een succes

Voor de rest maakt het me ook niet uit

Moet hierdoor wel denken aan deze ster:

6 likes

Oh ja dat is wel echtttt een klein voorhoofd die op de foto. Mn moeder heeft me ooit een pony laten knippen, wat dus zelden kan met stug krullend haar, ze heeft het de hele tijd met een haarspeldje vastgezet totdat het weer lang genoeg was. Ik zat huilend bij haar achter op de fiets haha.

1 like

Estelle Cruijf heeft wel echt een kort voorhoofd

2 likes

Oke nee na het zien van deze 2 foto’s heb ik denk ik toch geen klein voorhoofd.

Oja zoiets had Yolanthe vroeger ook. Ze heeft het weg laten halen. Met laser misschien?

IMG_6819

3 likes

Ik zag ooit op tiktok iemand die een pony had geknipt en onder die pony een haartransplantatie kon verbergen om haar haargrens naar beneden te halen

4 likes
Heb jij nu net naar je voorhoofd gekeken?
  • Ja :sweat_smile:
  • Nee

0 stemmers

Ik opende de selfiecamera om even mn voorhoofd te inspecteren :joy:

2 likes

Ik werd vroeger vaak gepest met ‘waterhoofd’. Ik heb eigenlijk geen idee of er iets mis is met mijn hoofd of dat de pesters gewoon iets verzonnen.

1 like

Nee ik weet dat het groot is.
Mijn oma zei altijd dat een groot voorhoofd betekent dat je intelligent bent. Ik vermoed nu dat ze dat zei zodat ik niet onzeker zou zijn.
Mij boeit het niet. Het is zoals het is

5 likes

Ik vind het nu ook zo vreemd dat mn moeder dat heeft gezegd over mn voorhoofd haha. Verder heeft nooit iemand dat gezegd. Ook zei ze dat ze blij was dat mn neus iets was gegroeid. Jaren later vertelde ik dat aan pap en die zei “ach als zij dat zegt moet je gewoon niet luisteren.”

Vooral omdat zij mn moeder is vind ik dat best vreemd van haar. Heeft jouw moeder wel eens dergelijke opmerkingen gemaakt over je uiterlijk?

• Nee niet dat ik weet
  • Ja

0 stemmers

4 likes

Mijn moeder is echt next level als het gaat om uiterlijk. Ze was zelf het type Grace Kelly, heel charismatisch, deed modellenwerk bladiebla. En al-tijd zo veel kritiek op het uiterlijk van anderen, nu nog steeds. Ben er toevallig nu en we kijken tv en meteen “goh hij heeft echt een lang hoofd” en zulke opmerkingen maakt ze zo vaak. Naar mij toe tegenwoordig gelukkig wel wat minder.

5 likes

Ja sorry Elize is gewoon kalend. En ze verdient het. Staat los van jou.

2 likes

Mijn moeder heeft heel vaak ongevraagd gezegd dat ik met mijn heupen echt makkelijk kon bevallen. Klonk voor mij vooral als ‘jij bent breed’ en dat wil je niet als je 14 bent.

Anyway, we zullen het nooit weten of het idd zo makkelijk zou gaan bij mij.

2 likes

Hahahaha een vriendin heeft ooit vroeger tegen mij gezegd dat ze het niet kon voorstellen dat ik zwanger kon zijn/een kind kon dragen. Nou guess who was de eerste die zwanger raakte. Maar als moeder zijnde wtf denk je dan als je zoiets zegt?! Mijn moeder vind het ook heel vervelend volgens mij dat m’n natuurlijke haarkleur nu donkerbruin is. Daar zeikt ze altijd over, nee mam, ik ga het niet blonderen/lichter maken.

2 likes

Als jouw ouder(s) kritiek hebben op je uiterlijk, doet dat dan wat met je?

• Nee totaal niet
  • Een beetje
  • Ja best veel

0 stemmers

2 likes

Mijn ouders zijn elk jaar host, zo schattig.
Degenen die optreden zijn altijd bekenden of vrienden van hun. De laatste ronde nodigen ze allemaal hun vrienden uit en dan blijven er standaard nog 30-40 mensen eten erna :joy: Vind het altijd een schattige boomerbende dus ik ga vooral langs om m’n vader te helpen met zijn catering en niet echt voor de muziek.

22 likes

Mijn oma bood me aan een neuscorrectie voor me te betalen.

Had het moeten aannemen :rofl: teringduur

5 likes

Mijn moeder zegt vooral dingen over gewicht zonder het echt te benoemen.

‘Ik zag foto’s van toen en toen, en wauw, toen zag je er mooi uit’. Of ‘insert naam schoonzusje is alweer helemaal zichzelf’ (we zijn 2 weken na elkaar bevallen).

Voelt toch altijd een beetje als steek onder water… Ik was ooit heel veel afgevallen toen ik depressief was, en toen ging het ook heel vaak over hoe mooi ik eruit zag. Dat ik me doodongelukkig voelde deed er blijkbaar minder toe. :sweat_smile:

Edit: maar goed, zij is ook opgegroeid in een ziekelijke dieetcultuur en gunt zichzelf alleen nieuwe kleding als er weer X kilo af is. En ik doe heel hard m’n best om voor mijn dochters in dat opzicht een andere moeder te zijn.

10 likes

Mijn moeder die “blij is” dat mijn wipneus uit mijn jongere jaren is verdwenen :smiling_face_with_tear:
Mijn schoonmoeder die elke keer loopt te hinten dat ik naar de sportschool moet en tegen mijn schoonzusje zegt waar ik naast sta: Ohh ik vind het zo mooi als jonge meiden slank zijn :roll_eyes:

1 like