Op een pop is reanimeren niet moeilijk, maar het lijkt me afgrijselijk om in het echt te moeten doen.
Het heeft dus toch wel nut, de typisch Nederlandse gewoonte om de gordijnen 's avonds open te laten zodat voorbijgangers naar binnen kunnen kijken.
echt heel leuk ik wil dat ook!! waren jullie aan het spelen ook of was het over de ~stereo
Haha nee gewoon heel hard over de stereo. Doe het! Ik dans er nog regelmatig op, is echt heerlijk.
Rijden jullie in een Tesla?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mn ouders krijgen toevallig volgende maand er 1. En ik zie dat nog helemaal niet voor me.
Vind je het mooie auto’s?
- Nou nee
- Geen mening
- Ja
0 stemmers
Want ze hebben iets van 25 jaar dieselauto’s gereden.
Ik rij zelf in een citybug die niet eens parkeersensoren rijdt, dus ik ben biased maar toen ik een keer in een Tesla reed voelde ik me zo a-relaxed door al die toeters en bellen dat ik het ook geen fijne auto’s om in te rijden vindt.
Voor de Tesla-rijders: heb je nu ook last van Tesla-schaamte door het gedrag van Elon Musk?
- Ja
- Nee
- Ik schaamde me sowieso al voor mijn Tesla
0 stemmers
ik geloof je best maar dit kan ook heel goed cognitieve dissonantie zijn
→ ik wil mijn eigen blikje leuk blijven vinden dus ik zoek een reden dat de tesla niet fijn is → tesla is minder fijn dan huidige auto
(haat zelf elke auto dus geen pro-tesla post hahaha)
Haha ik ben eigenlijk heel benieuwd of dit een andere uitslag zou zijn als het een anonieme poll is.
Dus nog een keer: rijden jullie een Tesla?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nou vind ik ook geen enkele auto op aarde mooi. (Sommige zijn wel serieus lelijk)
Haha waarom kan ik mn stem niet verwijderen! Nee ik zou me niet schamen als ik er bij in zit nee.
Vind het grappig want mn vader heeff zovaak gezegd al jaren geleden wat voor freak hij elon musk vond terwijl we zelf in de auto zaten.
@Hiphopopotamus ja ik kan ook geen enkele auto opnoemen die ik wel mooi vind. Of naja, ik zeg altijd gewoon maar een Jeep.
Zo’n domme sticker, alsof hij niet altijd al crazy was
Ben jij een auto liefhebber?
- Een beetje
- Ja
- Nee het boeit me totaal niet
0 stemmers
Ja maar niet van nieuwe auto’s, enkel auto’s tussen ca. 1950-1995.
Ik trek een grens bij fiat multipla (bestaat dat nog) maar verder boeit het me niks (en haat tesla, nooit en te nimmer)
Vind het allemaal koekblikken op wielen
Toen mn opa overleed hadden ze een oldtimer auto, en jemig, ook al was ik een klein kind, al zijn kinderen wilden die auto. Volgens mij is het naar een tante van mij gegaan. Maar tbh wat heb je aan die auto’s? Want ze rijden waarschijnlijk heel slecht? Of gewoon om te laten staan als herinnering?
Ben jij een bemoeial? Over het algemeen
- Ja
- Nee
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
0 stemmers
- Gratis Tesla
- Gratis Fiat Multipla
- Gratis lopen
0 stemmers