Stel je persoonlijke vraag #53

Ja ik heb dit van mn broer gehad gewoon los, niet als kerstcadeau, omdat hij het van z’n werk had gekregen als kerstcadeau en ook dacht wtf moet je hier mee.

Dus nu zit ik al een uur naast koffie die blijft aangeven dat ie 62.2 Celsius is, batterij is inmiddels ook al bijna leeg hahaha waaaaaarom zou iemand dit voor zoveel geld kopen??

7 likes

Jouw kind(eren) groeit op met…

• Zoveel kleur als het wil
  • Kleur in beperkte mate
  • Het liefst neutrale kleuren
  • Sad beige

0 stemmers

1 like

Ik ben zelf echt kleurloos en draag veel zwart en ons huis was ook best wel sad beige maar nu met een baby boeit het me niks. Ze vind spelen met felgekleurd speelgoed op haar roze met rode speelmat superleuk. Dan maar geen aesthetic huis en leven. Ook qua kleding draagt ze veel kleur, roze,rood,groen. En als ze groter is mag ze lekker zelf kiezen haha.

4 likes

Haha ja waar, maar hij moest er vooral vanaf. Z’n naam en bedrijfsnaam staan er ook megagroot in gegraveerd dus dat is jammer.

2 likes

Mijn lievelings “outfit” was een oranje t shirt met grote roze stippen en bijpassend rokje. Toen ik ziek was en mn buurvrouw moest oppassen zei ze dat ik dat de volgende dag aan mocht en ik werd direct helemaal blij.

Heb jij nog een lievelingsoutfit uit je kindertijd?

• Nee niet dat ik weet
  • Ja 1
  • Meerdere

0 stemmers

2 likes

Paw Patrol, Disney, oranje of paars of groen, alles voorbij zien komen, ik vind het prima

speelgoed wel, kleding niet alles oke: vind oa shirts met figuren erop lillik.

Waar geef jij het liefste geld aan uit?

• Dingen voor in het interieur
  • Kleding en accessoires
  • Verzorgingsproducten en make-up

0 stemmers

Ik koop liever:

• Spullen
  • Een ervaring

0 stemmers

Jarig zijn met kerst

• Lijkt me leuk
  • Lijkt me kut
  • Geen mening

0 stemmers

2 likes

Vriend is jarig met kerst en ik vind het zo kut.

Ik ben jarig met kerst en vind het top: je gaat altijd lekker eten, je bent altijd vrij, je bent eigenlijk altijd gezellig met anderen. Love Kerst :christmas_tree:

16 likes

ik ben jarig op kerstavond en als kind vond ik het wel echt kut, nu boeit het me niet meer (behalve als iemand kerstkindje zegt dat vind ik zo naar)

4 likes

Ik dacht eerst dat ik het wilde, want ik vergeet mn koffie of thee zo vaak dat het al afgekoeld is voor ik het drink. Toen zag ik de prijs en vond ineens ijsthee en ijskoffie erg lekker, haha

4 likes

Ik ben vooral blij dat mijn kind niet met kerst jarig is. Bizar hoeveel cadeaus ze heeft gekregen voor sinterklaas en kerst. Moet er niet aan denken dat er ook nog verjaardagscadeaus bij komen. Gaan we dus volgend jaar even anders doen.

5 likes

Ik ben anderhalve week geleden bevallen (16dec). Ik ben heel blij dat het precies tussen sinterklaas en kerst in is maar ideaal is het natuurlijk nog steeds niet in de toekomst.

5 likes

Niet iedereen is vrij met kerst haha dan moet je wel het juiste beroep hebben!

7 likes

Welk motto sluit het beste bij jou aan?

• Luxe straal ik uit, maar mijn echte rijkdom begint thuis
  • Aan mijn uiterlijk wordt gesleuteld, behalve aan mijn tong, die blijft scherp
  • Wie had gedacht dat polderglamour er zo fabulous uit kon zien
  • Ik serveer liefde op een zilveren schaal, met wat drama on the side
  • Mijn naam is [Naam], maar glamour is my middle name
  • In de ring van drama, ben ik the knockout queen
  • Rotterdam zit in mijn hart, maar Amsterdam ligt aan mijn voeten

0 stemmers

5 likes

Heb je dit zelf bedacht? :rofl::rofl::rofl:

1 like

Hahahaha ik skip die intro altijd, zoooo cringy :joy:

4 likes

Nee, dit zijn motto’s uit The real house wifes of Amsterdam haha

5 likes

heb je een fijne kerst gehad? (geen ruimte voor nuances)

• ja
  • nee

0 stemmers

heb je plannen voor oud & nieuw?

• ja
  • nee

0 stemmers

• met m’n ouder(s)
  • met m’n broer(s)/zus(sen)
  • met m’n zwager(s)/schoonzus(sen)
  • met m’n neefje(s)/nichtje(s)
  • met m’n opa(s)/oma(s)