Stel je persoonlijke vraag #53

Zeggen dat ik het van hun heb geërfd. Zij zijn de makers

3 likes

Zijn de deuren in Amsterdam te smal?

• Geen idee kom daar nooit
  • Ja is een probleem
  • Nee dit lijkt zo door de hoek, is ragebait

0 stemmers

1 like

Wel als je horizontally challenged bent blijkbaar

22 likes

Hahah heeft iedereen vandaag dit filmpje gezien? Met die Luxemburgse vlag in haar bio.

5 likes

Dit is toch hetzelfde account dat video’s heeft over hoe klein de chocoladerepen zijn in Nederland en over kerkklokken zonder cijfers? Is een trolaccount toch? (Hoop ik althans)

10 likes

Is dit die rage baiter die het ook heeft over dat Nederlandse scholen onveilig zijn omdat er geen bewaking voor de deur staat en die niet wist hoe ze moest klokkijken?

Haha wat @Lueur zegt dus

6 likes

Ja en dat mensen met de achterkant van hun huis aan de gracht met een boot hun huis in moeten

Grrrrrrr ik gun haar geen views het is zo dom maar iedereen krijgt het ineens :joy:

4 likes

Oh die heb ik niet gezien. Iedereen krijgt het aangeraden en niemand vindt het leuk.

2 likes

Jongens ik heb geen idee, ik heb geen TikTok. Dit is een screenshot van Twitter (sorry)

Ze zullen wel smaller zijn dan de gemiddelde Amerikaanse voordeur maar ik heb nog nooit gehoord dat iemands kont er niet door past

2 likes

Ik denk dat als mijn kont er niet doorheen past ik dat dan niet aan mensen ga vertellen (en hopelijk ziet niemand het)

2 likes

Je hebt ook een tiktok-account van een groepje zeer obese jonge Disney Adult vrouwen die filmpjes maken in Disney van welke attracties ze wel en niet inpassen, waar je het beste kan eten (restaurants met alleen booths of alleen met stoelen met leuningen zijn minder geschikt) en welke scootmobiels je het beste kunt huren. Ze worden in de comments natuurlijk helemaal belachelijk gemaakt, maar volgens mij hebben ze fucking veel views, verdienen ze bakken met geld en hoeven ze zelf geen cent meer te betalen voor hun Disney avontuurtjes.

Dus als je een nieuwe bron van inkomsten zoekt zou het wel het overwegen waard zijn een ‘does my ass fit through an Amsterdam door?!?’ serie te maken.

7 likes

En misschien is dat ook gewoon enigszins nuttige inhoud? Als ze gewoon laten zien hoe zij dat ervaren, ze zijn lang niet de enige ‘zeer obese’ Amerikanen die daar komen, kan me voorstellen dat het heel vervelend is als je er na 3 uur in een rij te hebben gestaan achterkomt dat je niet in een karretje past. Zolang ze geen bullshit posten als ‘alle deuren in Amsterdam zijn smal’ is het toch niet heel chill dat ze belachelijk worden gemaakt of onder dezelfde noemer vallen als Amsterdam vrouw alleen maar omdat ze ook dik zijn? Fucking veel mensen zijn (heel) dik, dat zijn ook gewoon mensen die dingen willen kijken die herkenbaar zijn/nuttige info.

21 likes

Wat lekker voor ze! Dan verdienen ze aan mensen die boos worden omdat ze bestaan/ genieten van het leven!

3 likes

Ik bedoel ook niet dat zij het als ragebait gebruiken, volgens mij zijn ze het gestart voor de lol en is het voor sommige kijkers inderdaad zeker nuttig. Alleen komt het grootste deel van hun inkomsten denk ik niet van die groep kijkers, en dat weten zij zelf natuurlijk ook. Helaas, want tuurlijk is het niet chill dat mensen belachelijk worden gemaakt. Maar ergens vind ik het ook wel weer heel stoer dat ze denken ‘fuck it, we doen en wat we willen en verdienen er door jullie veel geld mee’.

En daar moest ik gewoon even aan denken toen jouw plaatje ging over Amerikaanse obese vrouwen op social media en en het al dan niet ergens in passen.

1 like

Plussize parkhoppers!!!
En toevallig ook mensen die Amerikaanse meid gezien die enorm op casey neistadt lijkt die gezonde foodswap tips geeft met van die Ierse danspasjes erbij? Want die krijgt ècht veel haat

2 likes

oh dit is een carriere op mijn lijf geschreven

2 likes

Hahaha ik heb haar nav dit filmpje toevallig geblokkeerd. Dat hele account is ragebait, denk (en hoop) dat het nep is

5 likes

Ik kreeg altijd te horen ‘let op hoor, ieder pondje gaat door het mondje’. Ik was 10 ofzo en heel mager?

En nu eigenlijk best wel een fucked up relatie met eten. Eten gebruiken als troost. Probeer er hard tegen te vechten en gaat aardig, maar ik hoor die zin als een soort mantra door mijn hoofd gaan. Maar ze zijn opgegroeid in een zieke dieetcultuur dus ik probeer ze niet te blamen hiervoor.

4 likes

Heb jij wel eens iets heel ouds gevonden? Dus hele oude munten of een fossiel bijvoorbeeld.

• Nog nooit
  • Ik niet, maar iemand die ik ken wel
  • Ja, ik heb het gehouden
  • Ja, ik heb het naar een museum (of iets dergelijks) gebracht
  • Ja, maar heb het laten liggen
  • Anders

0 stemmers

2 likes