Stel je moet de erfenis verdelen, zou je dan denk je ruzie krijgen met familie/siblings?
- Nee joh toch ff normaal
- Ja ik wil alles
- Het wordt lastig
- Ik weet het niet
0 stemmers
Maar doordat mn tantes en ooms zo sneu waren hebben mn ouders al blijkbaar alles vastgelegd haha. Jemig dat volwassenen zo kunnnen zijn is echt om je ogen uit de kop te schamen.