Stel je persoonlijke vraag #53

Ik heb een foto nodig

Ja Lyme regis in Engeland heeft een strand waar fossielen aanspoelen en die mag je houden. Heb een paar van die steentjes met oude insecten erin. Zijn veelvoorkomend en niet bijzonder. Wel leuk om te hebben.

7 likes

Heb jij deze functie van een broodrooster ooit gebruikt?

• Ja
  • Nee
  • Nee, ik heb geen broodrooster

0 stemmers

2 likes

Wel leuk als dan je toast klaar is worden meteen de croissants gelanceerd

16 likes

De meeste wierook is vies. Als je dat zeker wilt weten moet je het bij de Xenos kopen. 1 op de 1000 is lekker.

1 like

Wat is precies de functie van dat rekje?

2 likes

Dat vroeg ik me dus ook af. Waar gebruiken mensen dit voor? Blijkbaar om broodjes warm te houden.

1 like

Ik gebruik dit wel eens om het kontje van een brood te ontdooien wat te dik is voor tussen de roosters haha

5 likes

Ik gebruik het wel eens om harde supermarkt broodjes de volgende dag op te warmen zodat ze weer knapperig zijn

5 likes

Mijn broertje vond toen we klein waren een fossiel van een zee-egel in de bossen.

4 likes

Kan geen screenshot maken somehow maar het account heet carebycara. Ik denk dus dat zij ook haar views haalt uit dat mensen haar irritant vinden maar ze reageert bijv in de comments wel op mensen die iets aardigs zeggen.

2 likes

Deze coupe

• Yes
  • No

0 stemmers

2 likes

Ik gebruik het voor het krokant maken van een krentenbol of suikerbrood.

4 likes

hime haircut, komt uit Japan

6 likes

Alleen bij de laatste persoon cute

13 likes

Ik was host gisteren en mijn kleine huisje stond bomvol mensen. Was echt leuk!

9 likes

Ja dat is precies wat het is!

4 likes

Geweldig!

@Kauai ja zij is Japans dus dan sta je 1-0 voor met deze trend

5 likes

Hime cuts zijn supertof, als het je staat. Dus van deze drie voorbeelden alleen bij Momo. Bij Lady Gaga is het eigenlijk ook niet echt een hime cut imo.

Also @Electric deze ‘trend’ stamt uit de Heianperiode (794-1185).

9 likes

Verbaas me tot dusver het meest over de 40% die geen broodrooster heeft.

6 likes