Stel je persoonlijke vraag #53

Mijn huisarts kun je niet bellen, tenzij er botten uit je lichaam steken. Je moet via een website je vraag mailen naar een assistent en die reageert binnen 2/3 dagen. Ik heb een keer toch gebeld omdat mijn dochter tictacs in haar oor had gepropt, toen was de assistente echt giftig. Ze hielp me ook niet, het moest perse via het formulier. 's Avonds kreeg ze er een loopoor bij (toevallig) en mocht ik langskomen bij de hap :sweat_smile:

3 likes

Bel de huisarts nu vaker vanwege kinderen. En als het later op de dag is, zegt de assistente gerust dat ik beter na 5 de huisartsenpost kan bellen, omdat mijn huisarts geen tijd heeft.

2 likes

Mijn huisarts is gewoon na 4 uur niet bereikbaar, maar de hap dan ook nog niet. Ik had vorig jaar iets om kwart over 4 en kon niemand bereiken.

4 likes

Is er een nu populaire artiest die je aanvankelijk afschreef maar nu wel kan waarderen?

• Ja, eentje namelijk
  • Ja, meerdere namelijk
  • Nee
  • Ik luister geen muziek
  • Ik haat iedereen en ben daarin altijd correct

0 stemmers

Ik vind Sabrina Carpenter’s muziek erg saai en monotoon en haar blush zit altijd heel lelijk, maar ze is wel echt een showgril met skills en ik vind het leuk hoe ze echt voor de vrouwen is en altijd verwijzingen doet naar oud hollywood. Ik vind haar uiteindelijk best een interessante popster.

10 likes

Gaga tot Artpop, ik heb de jockstrap nog ergens liggen.

1 like

hahahaha dit irriteert me ook zo

9 likes
Als lunch eet je
  • bammekes
  • bokes

0 stemmers

2 likes

Als ik google zijn bokes ook boterhammen, dus wat is het verschil?

2 likes

Andere opties nodig :rofl:

7 likes

Hollands versus Vlaemsch natuurlijk

2 likes

Welke Nederlander zegt er bammeke? Per direct een verbod daarop graag

25 likes

Bammetje met kaas :raised_hands:t3:

6 likes

Mark Rutte*

*Ik ben niet verantwoordelijk voor een mogelijk mandela-effect

1 like

Nederlands zou boterham zijn. Hollands dacht ik ook boterham

3 likes

Haha nee sorry

1 like

Een broodje

4 likes

Voor de mensen die alleen wonen; ben jij ooit bang dat je je verslikt in eten en je dan stikt?

Niet stemmen als je samenwoont

• Nee
  • Ja
  • Ja nu wel dankjewel zeg

0 stemmers

Wat zou je doen in die situ?

• Sterven i guess?
  • Naar buiten rennen/buren
  • Ik kan de heimlich op mezelf met een stoel

0 stemmers

Niet specifiek verslikken, maar ik heb wel eens een rampscenario in mn hoofd dat ik bijvoorbeeld van de trap af val en mn been breek, terwijl mn mobiel nog boven ligt. Of dat ik flauwval in de douche en daar dan uren lig. Of dat ik met iets van medische spoed wel de ambulance kan bellen maar mn voordeur niet open kan doen en ze er dan niet in komen.

8 likes

In t laatste geval rammen ze je deur wel open hoor.

11 likes

Ja, dat denk ik ook wel, maar in mn rampgedachtes lig ik dan ergens te sterven en kunnen ze niet binnen komen, so close yet so far haha.

1 like