Stel je persoonlijke vraag #53

Dan vallen de melktandjes maar wat sneller eruit. Maar dat een journalist hier daadwerkelijk een artikel erover tikt.

6 likes

Bij het AD werken geen journalisten hoor :smile:

11 likes

Ik weet niet of je serieus bent maar gaatjes in je melktanden wil je ook niet hebben, dan kan je tandbederf krijgen wat weer schadelijk kan zijn voor je hele gebit.

Gewoon in de houdgreep houden met je ik wil m’n tanden niet poetsen. Dan is het maar even niet leuk.

32 likes

Naar mijn weten poetst iedere ouder de tanden van z’n kind zo toch? Ken zelf geen ouders die hun kind niet in de houdgreep gepoetst krijgen.

7 likes

Oh ik niet hoor. Maar zou het zeker doen als het nodig was!

4 likes

Ik snap dat kind wel, ik heb tot mijn pubertijd met jip en janneke tandpasta gepoetst, verschrikkelijk toen die eruit ging en ik op zoek moest naar andere tandpasta.
Alleen ging het bij mij wel om de smaak :sweat_smile:

1 like

Oh. Nou ik wens elke dag dat de buren geen melding maken nadat ze ons hebben horen poetsen. M’n kind vind het verschrikkelijk en laat het luid merken.

7 likes

Hahahaha wtf ik ken haar :sob:

6 likes

De moeder? Valt deze actie in lijn met haar karakter?

1 like

Idd spill the tea.

2 likes

Mijn kind had met 2 ofzo al een elektrische tandenborstel en over was het gejammer
Die strijd elke keer, maaaaan

2 likes

Allerliefste mensen ik hoef nu echt niet te weten wiens kind welke tandenborstel heeft en hoe ze poetsen :heart:

53 likes

Ja de moeder ja, dat is een vriendin van een familielid van me. Ik zie haar vaak op verjaardagen, maar we hebben niet zoveel met elkaar dus ik spreek haar niet vaak. Zover ik weet werkt(e) haar man voor het AD dus daar zal het wel mee te maken hebben. EƩn van hun kinderen heeft al eerder met een artikel in de krant gestaan. :smiling_face_with_tear:

Nou die dochter kan hier trots over zijn. Over twintig jaar vertelt ze nog dat ze in de krant stond, omdat ze het vertikte om haar tanden te poetsen

1 like

Nee over 20 jaar is ze model voor kukident kleefpasta

7 likes

Een vriendin van me houdt binnenkort de verjaardag van haar 2 kinderen + 2 bonuskinderen op hetzelfde moment. De kinderen zijn verspreid over 3 maanden jarig, maar dit is lekker makkelijk.

Ik kom al jarenlang naar de verjaardag van de eigen 2 kinderen. Deze ken ik ook al van kleins af aan. Ze stuurt me dan door wat ze graag als cadeau wil voor deze 2 kinderen.

De bonuskinderen zie ik eigenlijk zo goed als nooit. Die zijn ook enkel in het weekend bij mijn vriendin. En ik merk bij mijzelf dat ik het veel vind om voor alle vier de kinderen een even duur cadeau te kopen, want dan ben ik best veel geld kwijt. Aan de andere kant vind ik dit ook gierig van mijzelf. De bonuskinderen horen ook bij haar gezin (ook al praat ze vaak slecht over de bonuskinderen omdat er veel problemen zijn in het samengestelde gezin).

Wat zou jij doen? Voor het beeld: de verjaardag is vrij druk en het moment van cadeaus geven is niet gezamenlijk ofzo dus het is niet zo dat we tegen de bonuskinderen zouden moeten zeggen ā€œwij hebben niks voor jullieā€.

• Alle 4 de kinderen een evengroot/duur cadeau geven
  • De twee bonuskinderen een kleiner cadeau geven
  • De twee bonuskinderen geen cadeau geven
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

2 likes

Hangt denk ik ook wel een beetje van de leeftijd van de kinderen af, in hoeverre ze daar iets van mee krijgen. Als het een goed genoege vriendin is zou ik het met haar bespreken.

6 likes

Kan je gewoon niet alle kinderen een klein cadeautje geven? Of een gemeenschappelijk cadeau?

19 likes

Ik snap je gedachten, maar de kinderen hebben daar geen boodschap aan (tenzij ze heel oud zijn). Dus zou zorgen dat niemand zich achtergesteld voelt!

19 likes

Ja en als de boze stiefmoeder zo negatief over haar ā€˜bonus’ kinderen praat tegen haar vriendinnen zullen ze dat zelf vast ook wel aanvoelen dus verdienen ze wel een cadeautje

64 likes