Dit is echt een stomme poll, maar ik kwam op marktplaats een carnavalsjurk van Suger Lee Hooper tegen. Memory unlocked
Musks bouw heeft wel iets weg van een Multipla.
Lien met de mandoline?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Weet je wat voor type muziekinstrument een mandoline is?
- ja
- nee
- misschien
0 stemmers
Wist je dat een mandoline ook een type schaaf/rasp is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat krijg je liever cadeau?
- een mandoline muziekinstrument
- een mandoline raps
0 stemmers
Hoevaak koop je iets tweedehands?
- Altijd
- Bijna altijd
- Soms
- Af en Toe
- Nooit
0 stemmers
MONTOYAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- POR FAVOR
- ???
-
0 stemmers
POR QUEEEEE
SIENTA TE POR FAVOR, MONTOYA
ANNNIITTTTAAAAAAA
vind jij dat er ârecht op uitzichtâ moet bestaan
- ja
- nee
- iets genuanceerd
- anders
0 stemmers
Als je bedoelt dat mensen die een huis kopen met uitzicht op de weilanden dat altijd mogen houden? Nee
Als je bedoelt dat flats niet zo dicht op elkaar gebouwd mogen worden zodat er vrijwel geen daglicht meer is? Ja
Het moet niet lelijk zijn, zoals die mensen die opeens vanuit hun tuin naar een container keken.
https://www.ad.nl/dordrecht/edwin-de-visser-strijdt-tegen-metershoge-stalen-muur-in-achtertuin-regels-deugen-niet~aff53971/
Oh wat erg!
omg wat erg hahaha, zo erg heb ik t nog nooit gezien
maar hij mag van mij pas weer klagen als ie wat tegels uit zân tuin wiptđ€
Als het antwoord hier een volmondige JA is presenteer ik je
Vlaanderen ![]()
Als hij nou net als zân buren voor meer groen zou zorgen dmv bomen dan ziet hij niks meer. Alleen maar goed voor de natuur in plaats van die trieste begraafplaatstuin van âm.
Helemaal eens dat tegeltuinen triest zijn, maar die hal is 9 meter hoog hĂš? Je halve lucht is gewoon weg haha
Haha deze toevallig gezien?
Vooral dat balkon ![]()
![]()
Maar nee boeit mij nul, ik ben niet rijk dus dit zijn niet mijn problemen. Gun rijke mensen ook veel ongemak dus vind het eigenlijk wel leuk.
hahahahahah nee maar dit is prachtig
âDoor de hoge nieuwbouw aan de noord- en oostzijde van het perceel wordt het meeste omgevingsgeluid (trein) buitengesloten. De ruime woning met zijn deugdelijke afscherming rondom, doet als het ware een oase ontstaan waar in rust en in sfeer geleefd kan worden.â
Hahaha stel je voor dat je de hele dag op dat balkon gaat staan, handen op de leuning, mensen kijkend in de tuin.
Is fucking creepy, maar is jouw balkon dus mag gewoon.
hahah ik heb hier echt om moeten lachen: hoe dan?!
dat iemand op dat balkon zit een koffie te drinken. IN jouw tuin zowat.
Ja ik ken ook iemand die naast een garage woonde, huizen staan allemaal in een blok (dus 4 straten en via achtertuinen aan elkaar verbonden). De garage was één van de hoekhuizen, dus de achterkant van de garage was zeg maar gewoon een blinde muur en daarnaast een tuin van de woning ernaast.
Alleen is die garage nu gesloopt en zijn er appartementen gekomen, mét inpandig balkon die allemaal aan die voormalige blinde muur zitten, is 5 verdiepingen hoog
. Dus nu kijken er in de zomer 5 appartementen rechtstreeks hun tuin in hahaha zo kut, is ook de enige buitenruimte van die appartementen dus die mensen zitten er ook heel vaak haha zo kut.