Ja dat wil ik ook heeeeeel graag!
Ik heb het geprobeerd te kijken, maar dit voelt een beetje alsof iemand zegt dat ie lekker gebak in huis heeft gehaald en dan met een diepvries slagroomtaart die nog net niet helemaal ontdooid is komt aanzetten.
Leuk idee, jammer uitvoering.
Ik vind dit soms wel apart van mezelf want ik mis mensen helemaal niet snel waar ik hecht mee ben. Ik ben hecht met bijv. Mn ouders maar geen enkel probleem als ze nou zouden zeggen, je ziet ze een jaar niet. Of mn beste vriend etc. Zolang je nog gewoon contact op andere manier dan in levende lijve kan hebben uiteraard. Maar ik merk dat me dat weinig doet. Zolang ik ze dan wel meer meerdere keren per week spreek in de zin van bellen of appen oid.
Mis jij snel het fysieke zien met de mensen waar je hecht mee bent?
- Nee totaal niet
- Ik weet het niet
- Ja
- Gemiddeld denk ik
0 stemmers
Weet nog dat ik als tiener een keer een maand weg was, en geen enkele seconde mn ouders had gemist. En mn moeder telkens maar vroeg of ik haar niet miste.
Jullie hebben het erover om weer eens iets leuk te doen met de vriendengroep en de eerst mogelijke datum die genoemd wordt is over drie maanden. Wat vindt jij hier van?
- Echt top, weet ik zeker dat mijn agenda nog vrij is en dat ik kan!
- Heel erg kut, ik plan liever binnen nu en twee weken, misschien wil ik over drie maanden wel heel wat anders doen.
0 stemmers
Hoeveel man is de hele vriendengroep? Wij zijn met 22, dan vind ik dat best netjes binnen 3 maanden haha!
Zeven! Twee met kind, ƩƩn met hond die als kind beschouwd wordt. En dit gaat om een avondje gourmetten. ![]()
Met 22 man zou ik er wel meer begrip voor hebben haha.
Ja kut, maar niet omdat ik per se over 3 maanden iets anders wil doen, maar omdat ik gewoon snel iets wil doen met vrienden.
Dit is toch niet te doen? Ik ken zoān vriendengroep die iets van 10 jaar ouder zijn met allemaal kinderen en dan moeten ze dat een jaar van tevoren vastleggen. Lijkt mij echt niks, dan zou ik denken, laatmaar. Alsof het een reünie is daar.
Met tientallen mensen activiteiten moeten organiseren is een personeelsuitjes-energie die ik niet vrijwillig toelaat ![]()
Hangt ook wel af van de activiteit, weekend weg plannen is dit echt prima, maar voor samen eten is het wel ver weg.
Ik merk ook gewoon dat het makkelijker is om iets spontaan te organiseren. Dan zie ik wel wie er komt. Dat ver vooruit plannen is gewoon geen doen.
Stel er zit een women only sportschool op 5 minuten lopen van je huis. Ze bieden groepslessen pilates, kickboksen en krachttraining. Je mag onbeperkt lessen volgen daar. Kosten zijn 45 euro per maand.
Ik wil graag beginnen met pilates en t.z.t. krachttraining, is dit dan een goede deal of niet?
- Ja is een goede deal, doen!!
- Nee ik zou verder zoeken naar een andere sportschool dit is te duur voor wat je krijgt
- Nuance optie voor mensen die geen idee hebben
0 stemmers
Ja joh, hier kost Pilates zo ongeveer 45 euro per keer.
Ik vind dit goedkoop
Dit is mega goedkoop waar is dit
Jullie zijn vrij unaniem met antwoorden, ik ga zo een proefles boeken!
Ik woon in provincie Zeeland, goedkope pilates dus maar zou er niet voor verhuizen ![]()
Ik ging laatst dus kijken wat dat reformer pilates waar je nu door allerlei influencers mee doodgegooid wordt nou eigenlijk kost. Leek mij namelijk best leuk dus ik dacht nou misschien voor 15 euro per keer lijkt het me wel leuk om eens een lesje te volgen en misschien 1x per week of 2 weken te blijven doen als het bevalt.
Een losse les kost 35 euro. De goedkoopste optie is 20 lessen kopen en dan is het 21 euro per keer (6 maanden geldig). Maar je kan ook gewoon een jaarabonnement nemen a 200 euro per maand en dan kan je onbeperkt lesjes volgen. š«
Ja is het wel helemaal waard en je krijgt best veel individuele aandacht omdat er meestal geen 20 banken in een ruimte staan
Is het wel echt pilates? In mijn ervaring noemen sportscholen zoān mat lesje dan pilates maar heeft diegene geen officiĆ«le opleiding gehad.
We zien elkaar echt regelmatig, alleen echt helemaal compleet (met inderdaad kinderen) maar een paar keer per jaar. Het werkt prima zo eigenlijk!
Regelmatig wordt er ook nog last minute wat afgesproken met een (groot) deel.