Ik was dus 20 ofzo en stond in de FHM voor de wedstrijd buurmeisje van het jaar ![]()
Oh noooo
Ik las vroeger altijd de break out! En daar hadden ze ook de hunk van de week/babe van de week. Ik was toen zelf 10-11 en had niet door hoe raar het was dat de babes meestal 16-17 waren en er dan ook dingen bij stonden over hoe groot hun borsten waren en de fotoâs vaak in bikini waren ![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop dat Gen Z en Alpha opgroeien met betere voorbeelden đ«¶đŒ
Vind het sowieso grappig dat iedere bnâer/influencer op dit account arrogant wordt genoemd omdat petty volgers dmâs sturen met âpersoon x is kut want zei niet eens in drievoud dankjewel!!â
Omdat ik er het minst kutte van gemaakt had in mân hoofd en al niet begreep waarom er zo veel stemmen op kleuterjuf zijn ![]()
In Duitsland had je de Bravo en daar stonden altijd twee zelfportretten van 2 naakte tieners in inclusief interview. Je zag gewoon alles. Ik weet niet of die rubriek nog bestaat maar bij deze:
Zou jij naakt in een tienerblad willen staan, zonder betaling
- Jazeker
- Nee
- Niet als tiener
- Wel als tiener, nu niet meer
0 stemmers
Ja The Sun (tabloid) in de UK had altijd naakte meisjes op pagina 3 (page 3 girls) en sommigen waren idd 16-18. Echt zo fucking ziek hoe lang dat normaal werd gevonden, inclusief woordgrappen over hoe jong ze waren etc.
Ja, ik heb net ff gegoogeld en een afbeelding van zoân pagina gevonden. Dat meisje was 14 en de jongen 18!! Echt bizar.
Ja en er stonden toch ook naaktfotoâs in van jongens en meisjes inclusief hun gezicht erbij.
Later hoorde ik dat dat dan tieners waren uit een ander land en dan deed de break out alsof ze uit Nederland kwamen.
Oh nee die buitenlanders waren naakt op de skippybal!
De mensen van babe en hunk van de week waren echt Nederlanders, je moest elkaar ervoor nomineren. Die waren ook niet naakt; maar wel in te weinig kleding vaak en op een zelf ingestuurde foto, geen shoot.
ja klopt, veel oostblok. echt een vorm van vrouwenhandel/kinderporno gewoon hoor?! superziek
edit: of tenminste, klopt, ik heb dat ook gewoon maar gelezen
maar eitherway ziek, op meiden van holland had je ook vaak fragmenten en films met poolse/omstreken vrouwen waarvan ik me vaker heb afgevraagd of die uberhaupt wel 18 waren. heb vaker gelezen dat er makkelijk met leeftijden gesjoemeld werd
Ja en in de exposĂ© hierover indertijd werden die Poolse modellen ook âgrenshoerenâ ofzo genoemd ![]()
zelfs als je (minderjarig) slachtoffer bent van seksuele uitbuiting wordt er nog en plein publique op je neergekeken en vernederd als vrouw ![]()
Yep, echt absurd
word echt kotsmisselijk van dat continue geâhoertjesâ
Mijn moeder ging dus altijd tijdschriften die we kochten eerst controleren op inhoud en dan haalde ze bepaalde dingen eruit. Die naakte paginaâs sowieso altijd en soms stonden er blijkbaar ook dingen in de fancy die we niet mochten lezen.
En er zat ooit eens als cadeau bij de fancy (als ie in plastic verpakt was) een opzet stuk vibrator voor op de elektrische tandenborstel nou toen werd ze helemaal gek!!! Wat ik ook best snap, als je die tandenborstel als gezin gebruikt tbh.
âWij moesten de blote kinderen hebbenâ verjaren dit soort dingen? Want ik zou zeggen off 2 pedo jail
@Karl_Lagerfeld mijn moeder deed dit pedagogisch en dat was nog erger. Ze vond een Break Out in mijn kamer en ipv dat ze gewoon zei âwat de fuck is deze kinderpornoâ zat ze veel te vriendelijk glimlachend op de bank en vroeg ze heeeeee ik zag dit tijdschrift op je kamer liggen
wat is dit? Gvd MAM gaat je niks aan JEZUS weet je wat PRIVACY is?? En het is niet eens van MIJ OK??
Kom je nog wel eens bij de Mediamarkt?
- Nee ben deze winkel echt vergeten
- Ja af en toe
- Ja regelmatig
0 stemmers
Denk je ook dat deze winkel binnenkort failliet gaat?
- Nee dat denk ik niet
- Ja dat zou goed kunnen
0 stemmers
Ik ben niet gelukkig, maar ook niet ongelukkig. Gewoon neutraal qua geluk?
@Xiomara dat zeggen ze toch al jaren?
Ik ben er een half jaar geleden geweest, toen had ik een kabel nodig maar ze hadden vrijwel geen voorraad. Van niks eigenlijk. Viel me echt op dat je daar eerst alles wel kon kopen en nu hadden ze een simpele kabel al niet? De muren hingen ook vol met cadeaukaarten ipv echte artikelen.


