Heb ook zo’n collega die als ik net de derde hap van mijn broodje neem al opstaat om te gaan wandelen omdat we anders niet binnen de pauzetijd terug zijn.
Ja dit valt mij ook wel op maar het ligt ook heel erg aan de werkomgeving en hoeveel vetrouwen er is in het personeel.
Zelf heb ik in een callcenter gewerkt waar je elke poep en scheet bij moest houden. Er waren collega’s die konden daar prima tegen, deden hun ding maakten zich niet druk om de tijd en je had ook collega’s die er totaal niet tegen konden. In het begin ging het wel maar hoe langer ze er werkten hoe erger de stress werd. Ik heb echt respect voor mensen die zich niet gek laten maken.
Zo trof ik eens een buschauffeur die veel te laat was, super irritant voor de reizigers. Maar hij zei ja al die collega’s die zo hard rijden om binnen de tijd te zijn, maken het op de lange termijn alleen maar lastiger want dan korten ze ons weer een of twee minuten. Nee hoor ik doe wat mag en rij wat moet en als het niet goed is doen ze het zelf maar. ik weet niet of hij er nog werkt maar ik vind het idee goed
Inspirerend noem ik het
Als ik dit zo lees heb ik het idee dat het meer met de werkplek dan de werknemers te maken heeft…
Met alles is rood altijd de lekkerste smaak (of paars).
Dat is toch donkerpaars? Die is idd top.
Grappig, dat heb ik met groen en geel. Love appel en citroen smaak
Paars > rood > groen > geel/oranje (even mid deze)
Zwart = cola
Nee bruin is cola en donkerpaars is kers. Jij post ook helemaal niet die OG staafijsjes. Wat is die blauwe dan? Dit zijn die van 10 cent per stuk uit het onderste schap, onbevroren.

Geen enkele, ik vond dit niet lekker ![]()
Hoe kan je dit als kind nou weer niet lekker vinden
Echt zin in nu maar heb vandaag al impuls babybells gekocht
Haha ja ik hield ook niet van Fristi etc, geen standaard kind ![]()
En dan vooral uit de vriezer
Of een verwend kind ![]()
Jeetje
Ik at het wel gewoon op als het me werd gegeven maar zou het nooit zelf uitkiezen
Maar ik moest altijd de oranje eten want die ‘lustte’ mijn zusje niet
Heb jij standaard aardapppelen in huis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En rijst?
- Ja
- Nee
0 stemmers
