En poepen?
- Ja altijd
- Vaak
- Soms
- Gemiddeld
- Nooit
0 stemmers
En poepen?
0 stemmers
Als je ‘s ochtends niet plast, drink je dan wel genoeg?
Ik oook! Echt heeerlijk om naar te luisteren!
Die melodie en die rrollende rrr!
Helemaal niks van dit alles en vind het heerlijk (ben single)
Decenter men! (Als je op mannen valt)
israeliers ook, niet omdat ik heel dat land haat, het accent is echt los daarvan kut. die lelijke ‘r’ in hun keel
Ik vind een Duits accent echt sexy, maar dat is denk ik impopulair haha. Maar laten we eerlijk zijn, het lelijkste Engelse accent is te vinden in bepaalde regio’s van Engeland zelf.
Hoe kon ik dat vergeten
Australisch vind ik echt het lelijkste en onaantrekkelijkste accent ooit ![]()
hahaha
Hahaha kut, sorry brakke zondag en zonder bril forummen is een slecht idee.
Je vriendinnen hebben het fout trouwens.
Wat zou jij pp uitgeven voor een week vakantie naar de zon in mei/juni in een hotel. All in (mag dus all inclusive zijn maar kan ook logies ontbijt en dan dus meerekenen wat je daarnaast verwacht uit te geven aan eten en drinken). Als je nooit zo’n soort vakantie zou boeken dan stem je niet.
Edit: beetje laat maar voor de zekerheid: ik bedoel dus een pakketreis incl. vlucht
0 stemmers
Ik heb echt geen idee wat dat tegenwoordig kost, laatste keer was 15jr geleden. Maar als ik mensen 1500€ zie stemmen, is dat realistisch?! Buiten het hoogseizoen zelfs
Dan ben je dus als stel bijv 3000€ kwijt voor een weekje
? Is het vliegen zo duur geworden? Of alles gewoon?
Ik zie weinig hotels meer voor minder dan € 100 per nacht, en dan zit er vaak niet eens ontbijt bij. Na de coronatijd is het echt merkbaar duurder geworden. (Wij boeken wel altijd losse hotels, misschien is het goedkoper als je een reis boekt waarbij vervoer en verblijf zijn inbegrepen.)
Ja jammer genoeg zijn dat normale prijzen, en een week Center Parcs is nog duurder aangezien je dan los moet eten en drinken
Nou de poll is dus eigenlijk ook omdat ik de prijzen voor een beetje een mooi hotel echt heel hoog vind in vergelijking met een paar jaar geleden. Ik bedoelde trouwens wel all in met vlucht ook, bedenk me nu dat dat misschien niet duidelijk was.
Dus bijv. halfpension naar Griekenland een weekje zie ik makkelijk voor 1250 euro voorbij komen. Zag bij een influencer een leuk hotel in Zuid-Spanje. 1400 euro voor vlucht + hotel met ontbijt…
Heb jij de afgelopen 5 jaar onder een steen gewoond?
Ik heb toevallig ook net zoiets geboekt (voor het eerst, dus geen idee wat ‘normale’ prijzen zijn en ik kan dus ook niet vergelijken met hoe het voorheen was ofzo). Was iets van €1100 kwijt voor 6 dagen, halfpension. Echt goedkoper dan dit kon ik eigenlijk niet echt vinden.
Dat is toch wat anders dan een week all in? Een rondreis maken is soms zelfs goedkoper dan zoiets.
Sowieso dat 95% van de tyfusnormalo’s stemmers zelf tyfusnormalo zijn.
Wat is volgens jou een beetje mooi hotel? Het is inderdaad veel duurder geworden, maar er zijn nog wel opties te vinden in mijn ogen.
Binnen no-time heb ik all-inclusive vakanties in juni in Italië/Griekenland/Canarische eilanden/Corfu etc. rond de 700 p.p.
Castel.sar.do Resort Village, Sardinië
Oas.is Sca.let.a, Lefkas Griekenland
Mit.sis Belve.dere, Corfu
Wil je insta-perfect, ja dan mag je nog flink wat bijleggen.
Wil je besparen, kies dan voor losse vlucht en hotel boeken. Dat scheelt echt enorm, vooral als je een beetje met data kan spelen.