Stel je persoonlijke vraag #53

Af en toe optimel, is voor mij ook zuivel.

2 likes

Op werk echt elke dag, dan koop ik het er standaard bij. Prive denk ik er eigenlijk nooit aan

1 like

Dit is toch ook zuivel?:joy:

34 likes

Ja :joy::joy: weet niet waarom ik t zo zei.

3 likes

Ik werk sinds september bijna alleen maar extra uren. Gelukkig is dit niet erg, maar kan niet wachten tot het zomer is en ik eindelijk weer een beetje rust heb op werk. Maar noteer ik niet alle uren. Als ik 20 minuten extra werk vind ik het niet zo boeiend om het op te schrijven. Stom, I know. Sinds 2 maanden ben ik pas echt minn overuren gaan noteren.

3 likes

Ik heb even error maar wat eten jullie dan op brood als 'boter?.

3 likes

Niet schrikken maar je kan ook dingen op brood doen zonder boter

46 likes

Uren op het werk: ongeveer wel, ben er per dag niet zo precies over maar gemiddeld komt het denk ik wel uit
Uren productief/kunnen schrijven: absoluut niet

Ik heb er ook wel regelmatig stress over om het rond te krijgen maar mag een deel op “algemeen” schrijven en heb nog niet gehoord dat het teveel is. Maar als ik 100% zou moeten dan zou me dat gewoon niet lukken.

Dit vind ik echt bizar

3 likes

Roomboter.

Of als ik zin in dubbel zoet heb dan chocoladepasta.

Ik heb nooit een abbo gehad op schoolmelk. Maar wij hadden ook nog de keuze tussen chocolade- en aarbeienmelk. Als dan een kind ziek was, werd hun schoolmelk verloot. Vond het altijd zo chill als ik won :joy: Schoolmelk rondbrengen als achtstegroeper was ook leuk trouwens.

7 likes

Haha ja dat snap ik.
Maar bedoelde degene die dat geen ‘boter’ vinden. Want bijvoorbeeld roomboter is wel mega ongezond (veel verzadigde vetten), dan succes met je vaatstelsel later.

Edit: ik bedoel dan wel dagelijks gebruik he.

3 likes

Denk dat het meer ging om de mensen die het antwoord “Nee eet sowieso geen boter of iets wat er op lijkt” hadden gekozen

1 like

ik vind beleg op brood zonder ‘boter’ echt goor, zo droog
love nepboter

28 likes

Niks, ik eet alleen maar smeerbare dingen op brood. Dus daar hoeft dan van mij geen boter onder.

1 like

Zolang je niet alles bakt in roomboter dan maken die paar gram echt niet zoveel uit voor je vaatstelsel hoor. Dat is meer als je naast een halve kuip roomboter alleen maar volle zuivel eet, vettig vlees, etc etc. Als je verder gebalanceerd eet kan je prima altijd roomboter (en liefst gezouten want altijd beter) op je brood doen hoor.

20 likes

Doet met denken aan al die Amerikaanse tiktok recepten
‘and just add 3 sticks of butter’ :skull:

11 likes

Hahaha ja en dan van die glimmende blokken feloranje ‘kaas’.

14 likes

Omg ik kom er nu net achter dat hun favoriete ‘Velveeta’ niet eens kaas genoemd mag worden maar ‘pasteurized prepared cheese product’ :joy:

2 likes

Wakker worden = Koffie, wordle, make up.

1 like

En dan nog minimaal 2 pakjes roomkaas

2 likes