Stel je persoonlijke vraag #53

Ik voel mijn aderen altijd dichtslibben als ik die filmpjes kijk :nauseated_face:

5 likes

And a cup of heavy cream! Wait, make that a cup and a half hihi :face_with_hand_over_mouth:

Als je zo’n wegwerp aluminium bakvorm in beeld ziet komen weet je al genoeg

12 likes

Ja of de slowcooker

2 likes

Hahah ja en dan allemaal comments met ‘you’re doing great mama! Better fed than dead 🫶🏼🫶🏼🫶🏼’ terwijl die kinderen dagelijks 4 kg boter en verder alleen maar cornflakes eten

14 likes

Ohhh ja en dat er dan bijstaat ‘they’re even eating veggies’ en dan is het een blikje erwten voor hun tien kinderen :cry:

5 likes

Hebben jullie ook het idee dat merken hun testers (crèmes, parfum, weet ik het allemaal wat) altijd van betere kwaliteit maken dan het product zelf zodat mensen sneller overgehaald worden om iets te kopen of denk je dat ik dat verzin?

• Nee dat zit tussen je oren
  • Ja ik denk dat ook
  • Geen idee

0 stemmers

Kruidenboter of van die roomkaas met bieslook, of mayonaise/remoulade, sriracha, pindakaas, hummus, genoeg om mee te smeren onder je kaas of andere beleg.

1 like

Ik bedoelde het ook wel gechargeerd en niet te serieus. Maar het is niet het meest gezonde alternatief (wel het lekkerste!!). En alles staat of valt sowieso met je leefstijl, voeding en beweging etc etc idd.

2 likes

Omg ja ik krijg er ook steeds een die 9 soorten blikken en pakjes in een pan flikkert en echt ELK ingrediënt is weer een verrassing. ‘Homemade casserole’

4 likes

Ik kan me niet voorstellen dat je als bedrijf een aparte productie opstart voor testers. Het is denk ik al gedoe zat dat men het moet verwerken in een andere type verpakking dan waar hun hele productielijn op ingericht is.

Denk dat meer dat we het zelf als specialer ervaren omdat je er weinig van hebt, maar een enkele keer kan gebruiken dus speciaal/zuinig doen/met aandacht gebruiken en dan wíl je het hebben. Eenmaal gekocht is dat er natuurlijk wel af.

3 likes

Nee is er niet, maar het verschil kan wel zijn dat testers vaak ook ter plekke gemaakt kunnen worden en dat gewoon grote testers uit de winkel zijn die er al even staan, licht/lucht kan invloed hebben op een product dus daardoor kan het anders lijken dan wanneer je een nieuw product uit de doos haalt

2 likes

Hoe lang voordat je de deur uit moet sta jij op? Op een werkdag (die ‘s ochtends begint).

• 15 min
  • 30 min
  • 45 min
  • 1 uur
  • 1 uur en 15 min
  • 1,5 uur
  • 1 uur en 45 min
  • 2 uur
  • langer

0 stemmers

En dan zie je 4-6 van die bonkige Amerikaanse kinderen.

Die echt uniek dik zijn, die vorm van dik zie je hier gewoon niet. Dat kan echt alleen maar als je elke dag van zulke casserolles eet, onze dikke kinderen zijn niet zo solide en bonkig dik, echt anders gevoed zijn die.

Deze kinderen (7 en 11 jaar oud) kunnen bijvoorbeeld alleen maar Amerikaans zijn:

5 likes

Heb jij een elektrische fiets?

• Ja
  • Nee, maar ik zou het wel graag willen.
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een mening over elektrische fiets-gebruikers (tot 25 km/pu)?

• Ja, ze gaan te snel
  • Ja, fysiek fitte mensen hoeven niet perse een elektrische fiets.
  • Ja, namelijk …
  • Nee, als je veel kilometers moet fietsen niet.
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb er zelf een en ja ik ga wel eens hard, maar als ik op drukke plekken fiets hou ik in en ik erger me er aan als andere op een ebike dat niet doen.

4 likes

Dit, ik fiets heel af en toe op zo’n Bolt maar vind het net als brommers en scooters common sense dat je vaart mindert als je op een druk stuk bent en vaart kan nemen als je op een rustig fietspad of weg fietst.

2 likes

Haat jij fatbikes?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij zelf een fatbike?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Snelheid boeit me niet, maar die koplampen die sommige fietsen hebben zijn echt niet normaal. Fietste laatst iemand mij tegemoet en ik zag gewoon niks meer :confused:

30 likes

Speedpedelecs die op het fietspad rijden terwijl ze daar op de rijbaan moeten, haat ik wel echt met een passie. Ze rijden je echt met volle vaart van je sokken.

14 likes

Sowieso haat ik ook het menstype dat een speedpedelec bezit.

Kneuzige witte ambtenaren tussen de 40 en 55.

24 likes