Stel je persoonlijke vraag #53

Herken je je momenteel in één van de volgende situaties?

• Je spreekt keer op keer af met je ex terwijl het je alleen maar pijn oplevert op de lange termijn.
  • Je houdt een relatie geheim omdat je weet dat je omgeving het zou afkeuren.
  • Je houdt stiekem contact met een ex, omdat je weet dat je huidige partner dat niet zou waarderen.
  • Je blijft hangen in een ‘friends with benefits’, terwijl je eigenlijk meer wilt.
  • Je blijft daten met iemand die je niet echt leuk vindt, puur uit eenzaamheid of verveling.
  • Je hoopt dat iemand die al bezet is toch voor jou zal kiezen en blijft daarom contact houden.
  • Je kijkt stiekem op het social media van je ex of crush, soms zelfs via een nepaccount.
  • Je gebruikt datingapps terwijl je eigenlijk al een relatie hebt, maar je noemt het ‘gewoon kijken’.
  • Je gebruikt datingaps terwijl je eigenlijk weet dat je niet op date wilt, maar je wilt wel weten hoe je in de mark ligt.
  • Je liegt over hoe veel ervaring je hebt (meer of minder) om indruk te maken op iemand.
  • Je voelt je alleen aangetrokken tot mensen die emotioneel onbereikbaar zijn.
  • Je saboteert je eigen relaties omdat je bang bent dat het toch misgaat.
  • Je hebt momenteel een relatie, maar bent nog niet over die ene ex heen.
  • Je bent momenteel single, én nog niet over die ene ex heen.
  • Je houdt bewust dingen achter voor je partner omdat je bang bent voor hun reactie.
  • Je blijft hopen dat iemand ‘verandert’ terwijl je weet dat dat nooit gaat gebeuren.
  • Nog iets anders wat liefde/daten betreft, wat je heel graag wilt opbiechten.

0 stemmers

Wow kapotveel tekst, ik ging even los met opties bedenken :joy:

4 likes
  • sorry geen zin dit allemaal te lezen

0 stemmers

1 like

Mensen die dating apps gebruiken binnen een relatie om “te kijken” is echt crazy

9 likes

True, maar uit eigen ervaring weet ik dat het echt teveel gebeurt…

2 likes

Een half jaar geleden heb ik op een datingapp een week lang contact gehad met een man die blijkbaar verloofd was. Kwam pas naar boven toen ik vroeg om ergens koffie te drinken, maar dat werd dus “lastig plannen” voor hem.

Je zou dus maar met zo’n tragisch figuur gaan trouwen :skull:

5 likes

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er dan niemand is die hem kent en dat even aan zijn aanstaande verteld. Ervan uitgaande dat je niet iemand liked met foto’s waarop zijn gezicht niet te zien is.

3 likes

Hij was echt verbazingwekkend open. Ook nummers uitgewisseld, gebeld. Ik denk dan een soort gevoel van onaantastbaarheid ofzo? Of gewoon enorm naïef/dom.

Mijn eerste vraag was ook of het een open relatie was dan (niet mijn ding om me dan in te mengen, maar kon me bijna niet voorstellen dat je monogaam pretendeert te zijn en dan zo out in the open op apps zit). Was niet het geval

Wie hebben het lelijkste accent in het Engels?

• Duitsers :pray:
  • Russen
  • Indiërs
  • Italianen
  • Fransen
  • Spanjaarden
  • Portugezen

0 stemmers

Sorry even geen native speakers en nee geen Nederlanders!!!

Ik heb dit besproken met 3 nationaliteiten en we waren unaniem eens dat het Duitsers moet zijn.

3 likes

Huh neee love dit accent juist!

10 likes

Gewoon racisme

9 likes

Als je 's ochtends wakker wordt, moet je dan plassen?

• Ja altijd
  • Vaak
  • Gemiddeld
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

1 like

En poepen?

• Ja altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Gemiddeld
  • Nooit

0 stemmers

5 likes

Als je ‘s ochtends niet plast, drink je dan wel genoeg?

4 likes

Ik oook! Echt heeerlijk om naar te luisteren!
Die melodie en die rrollende rrr!

1 like

Helemaal niks van dit alles en vind het heerlijk (ben single)

Decenter men! (Als je op mannen valt)

10 likes

israeliers ook, niet omdat ik heel dat land haat, het accent is echt los daarvan kut. die lelijke ‘r’ in hun keel

7 likes

Ik vind een Duits accent echt sexy, maar dat is denk ik impopulair haha. Maar laten we eerlijk zijn, het lelijkste Engelse accent is te vinden in bepaalde regio’s van Engeland zelf.

16 likes

Hoe kon ik dat vergeten

4 likes

Australisch vind ik echt het lelijkste en onaantrekkelijkste accent ooit :sob:

9 likes

hahaha

2 likes