Stel je persoonlijke vraag #53

Ligt eraan waarom. Als het gewoon voor de “leuk” is dan nee bedankt, maar als er wat aan de hand is dan zou ik het wel oké vinden

2 likes

Bamischijf

• De beste snack
  • Gewoon wel lekker, maar nmsmvpe
  • De slechtste snack
  • Anders

0 stemmers

1 like

Nog nooit gehad

16 likes

Ik zou het wel een beetje vreemd vinden, omdat het in elf jaar tijd nog nooit is voorgekomen, maar ik neem aan dat er wat context bij hun vraag hoort en dan zou ik ook niet zomaar weigeren.

2 likes

Er zit zo veel verschil in bamischijven/blokken etc. dat het een soort Russisch roulette is. Sommige vind ik echt heel lekker, maar sommige zijn ook echt niet te eten.

8 likes

Die kleintjes die je in een hap in je mik ramt zijn precies groot genoeg.
Groter is niet lekker

3 likes

Ja, een goed gekruide, met stevige krokante paneermeel en dan een dikke laag sambal is echt de hemel.

5 likes

Eens en ik heb ook liever kleine kaassoufflés. De verhouding binnenkant buitenkant is gewoon beter bij klein formaat.

5 likes

Mini frikandelletjes vind ik dan weer altijd tegenvallen tov de grote :smiling_face_with_tear: die zijkanten worden vaak zo hard of hij blijft juist heel zompig ofzo… een grote is steviger :joy:

2 likes

Nee sorry dat is ook helemaal niet wat ik bedoelde en had het ook niet zo geïnterpreteerd!

4 likes

Vanmiddag nog eentje op met veel mayo en sambal in de zon :heart:

5 likes

Raad de prijs, in de bonus

• 15
  • 22,50
  • 35
  • 42,50
  • 49,95

0 stemmers

3 likes

En wat is het winnende antwoord?

9 likes

ja en ook iets wat je ook kan toepassen als je wel die relatie met een man hebt, zodat je niet alles bij een iemand probeert te verkrijgen en je stabiel staat mocht je de relatie willen verlaten (of je partner je al deze dingen überhaupt niet geeft of kan geven en je behoeften daardoor niet vervuld worden).

17 likes

En een warm lichaam in je huis niet verwarren met een partner die daadwerkelijk iets toevoegt aan je leven

17 likes

Ik zei dus laatst tegen m’n vriend nog dat ik echt heel veel zin had in mini kaassoufflés en hij snapte niet waarom het per se mini moesten zijn. Maar die ratio buitenkant vulling is gewoon beter.

5 likes

Deel jij je live locatie/ zoek mijn vrienden?

• Ja, met een select groepje beste vrienden
  • Ja, met een grote groep vrienden en kennissen
  • Ja, met familie
  • Ja, met collega’s
  • Ja, met mijn relatie
  • Nee, absoluut met niemand
  • Nee, alleen tijdelijk via whatsapp
  • Nee, maar ik heb wel andermans locatie

0 stemmers

Ja of nee, waarom?

Ik heb nog nooit enige noodzaak gehad om mijn exacte locatie met iemand te delen. Als ik met iemand afspreek dan appen we wel waar we meeten en verder hoeft niemand mijn exacte locatie te monitoren.

10 likes

Mijn broer en een vriendin doen het vaak en ik denk dan altijd: boeit me niet.

4 likes

Alleen ‘s avonds laat met mijn man als ik een eind moet fietsen langs stukken die ik niet chill vind

5 likes