Hahaha kut, sorry brakke zondag en zonder bril forummen is een slecht idee.
Je vriendinnen hebben het fout trouwens.
Hahaha kut, sorry brakke zondag en zonder bril forummen is een slecht idee.
Je vriendinnen hebben het fout trouwens.
Wat zou jij pp uitgeven voor een week vakantie naar de zon in mei/juni in een hotel. All in (mag dus all inclusive zijn maar kan ook logies ontbijt en dan dus meerekenen wat je daarnaast verwacht uit te geven aan eten en drinken). Als je nooit zo’n soort vakantie zou boeken dan stem je niet.
Edit: beetje laat maar voor de zekerheid: ik bedoel dus een pakketreis incl. vlucht
0 stemmers
Ik heb echt geen idee wat dat tegenwoordig kost, laatste keer was 15jr geleden. Maar als ik mensen 1500€ zie stemmen, is dat realistisch?! Buiten het hoogseizoen zelfs
Dan ben je dus als stel bijv 3000€ kwijt voor een weekje ? Is het vliegen zo duur geworden? Of alles gewoon?
Ik zie weinig hotels meer voor minder dan € 100 per nacht, en dan zit er vaak niet eens ontbijt bij. Na de coronatijd is het echt merkbaar duurder geworden. (Wij boeken wel altijd losse hotels, misschien is het goedkoper als je een reis boekt waarbij vervoer en verblijf zijn inbegrepen.)
Ja jammer genoeg zijn dat normale prijzen, en een week Center Parcs is nog duurder aangezien je dan los moet eten en drinken
Nou de poll is dus eigenlijk ook omdat ik de prijzen voor een beetje een mooi hotel echt heel hoog vind in vergelijking met een paar jaar geleden. Ik bedoelde trouwens wel all in met vlucht ook, bedenk me nu dat dat misschien niet duidelijk was.
Dus bijv. halfpension naar Griekenland een weekje zie ik makkelijk voor 1250 euro voorbij komen. Zag bij een influencer een leuk hotel in Zuid-Spanje. 1400 euro voor vlucht + hotel met ontbijt…
Heb jij de afgelopen 5 jaar onder een steen gewoond?
Juni is al hoogseizoen prijzen. Als je onder de 1.000 euro reis, verblijf en eten hebt vind ik dat echt knap en ik ga niet op zo’n vakantie om daar dan heel zuinig aan te doen dus dan zit je al snel tegen de 1500 euro p.p aan.
Ik heb toevallig ook net zoiets geboekt (voor het eerst, dus geen idee wat ‘normale’ prijzen zijn en ik kan dus ook niet vergelijken met hoe het voorheen was ofzo). Was iets van €1100 kwijt voor 6 dagen, halfpension. Echt goedkoper dan dit kon ik eigenlijk niet echt vinden.
Ik vind het grootste gedeelte van de forummers hier…
0 stemmers
Dat is toch wat anders dan een week all in? Een rondreis maken is soms zelfs goedkoper dan zoiets.
Sowieso dat 95% van de tyfusnormalo’s stemmers zelf tyfusnormalo zijn.
I dunno, wie wil je graag exposen?
Wat is volgens jou een beetje mooi hotel? Het is inderdaad veel duurder geworden, maar er zijn nog wel opties te vinden in mijn ogen.
Binnen no-time heb ik all-inclusive vakanties in juni in Italië/Griekenland/Canarische eilanden/Corfu etc. rond de 700 p.p.
Castel.sar.do Resort Village, Sardinië
Oas.is Sca.let.a, Lefkas Griekenland
Mit.sis Belve.dere, Corfu
Wil je insta-perfect, ja dan mag je nog flink wat bijleggen.
Wil je besparen, kies dan voor losse vlucht en hotel boeken. Dat scheelt echt enorm, vooral als je een beetje met data kan spelen.
Ik moet sowieso vaker piesen als ik lig. Geen idee waarom?
Er zit nog een hele wereld tussen insta-perfect en niet de hele week buffet, pizza, hamburgers en hotdogs willen eten.
Ja ik moet bekennen dat deze hotels me niet zo aanspreken. Als ik een actieve vakantie ga doen dan maakt de accomodatie me niet zoveel uit, maar als ik echt van plan ben om een week voornamelijk bij de accomodatie (strand en/of zwembad) door te brengen dat ik toch net wat mooier/meer luxe wil. Ben als ik zoiets boek dan toch bang dat het allemaal net niet is en dat vind ik voor dat geld dan toch ook zonde. Dan geef ik liever net iets meer uit en dat ik er echt helemaal blij mee ben en van kan genieten. De vorige keer (jaar of 5 geleden?) was ik voor zo’n soort hotel rond de 800 euro all in kwijt en dat kan in nu echt niet meer vinden.
In mijn ervaring is het boeken van een losse vlucht en hotel trouwens niet goedkoper bij zo’n soort vakantie maar juist een pakketreis.
gewoon echt kapot saai, ja sorry ik weet dat dat ook een saai antwoord is maar echt fucking hell, kleur eens buiten de lijntjes for ONCE. looking at u kleurboekentopic
Klopt! Naar familie en daarna stukje rondreis. Maar dat kun je niet vergelijken met Europese prijzen.
Edit: En qua vliegen viel me dat mee vergeleken met 7jr geleden. Toen was het ook al duur. Dat was niet super veel duurder geworden voor m’n gevoel.
@VickyViolence ja wel onder de vakantie steen denk ik
Ik ben al 15jr ofzo niet meer op vliegvakantie geweest (behalve dus 2x naar familie), dus had inderdaad geen besef dat dat zo duur was geworden.
En een weekje center parcs een jaar of 2-3 ofzo terug was dacht ik ook iets van 1000€ voor een week buiten de schoolvakanties. Maar dan zit je daar met 4 mensen in. Dan geef je niet zo snel nog 5000€ aan eten en drinken uit.
Maar geen idee wat dat nu kost want ga altijd alleen maar in schoolvakanties nu
Neuroten