Iedereen behalve @Dazed
Ik wil vreselijk stemmen maar ja I’m playing myself want waarom zit ik hier eigenlijk nog
Say Grace I heard you like ‘em stupid
Een hateread is ook een reden
Ja true en sowieso een belangrijke drijfveer in mijn internetgebruik
Maar je loopt ook het risico om dan zo’n forummer te worden die de hele tijd triomfantelijk loopt te suggereren dat ze zoveel beter is dan iedereen of steeds probeert de iedereen de maat te nemen met 40 jaar leestijd en dat vind ik toch zo tering treurig
Dus ergens daarvoor moet ik met mijn diss track komen en wegwezen
hateread jij wel eens topics hier? omdat je je wilt ergeren? geen nuance
- ja
- nee
0 stemmers
meer topics die ik hateread dan normaal read
nu moet ik denken aan die ene forummer van vroeger die altijd van die rare wilde verhalen had waarvan 90% verzonnen leek
lekker vaag dit maar ik weet haar naam even niet meer
Perzikjes met haar ingebeelde vriendjes en high end levensstijl?
Of Spaceshizzle
was zij die van die restaurantbon die heel duur was en mensen toen gingen opzoeken hoe duur dat restaurant was ofzo en uitrekenen dat de rekening nooit zo hoog kon zijn als zij zei
dat was ook unhinged van beide kanten
Nee dat was gewoon hier en max 1 jaar geleden ofzo
ja zij!
ja wel hier maar wel langer geleden! zoekfunctie geeft me juli 2021
En die op een paar maanden 4 verschillende vriendjes had. Haar tijdslijn klopte niet in ieder geval.
Over unhinged en Spaceshizzle gesproken
Ik vraag me echt af hoe het nu met haar gaat
De forummer die langzaam blind zou worden en met haar oogarts aan het daten was had ook altijd van die bijzondere verhalen.
Ja , maar ik denk ook dat ze door haar chaotische manier van dingen schrijven ook minder geloofwaardig overkwam. Al was dat oogverhaal zo vaag