Stel je persoonlijke vraag #53

Hier kan je dat doen btw, mocht je het nu willen doen
https://reportcontent.google.com/forms/rtbf

6 likes

Ken jij iemand die een LBH is en naar Thailand/vergelijkbaar land is gereisd/daar woont/een veel te jong iemand date?

• Nee wat is een LBH
  • Ik heb the white Lotus gekeken en ken de term maar ken ze niet
  • Ik ken er eentje
  • Ik ken er meerdere

0 stemmers

Een loser back home, dus een mid tot lelijke Europese/amerikaanse man die hier niet kan scoren en dus in armere landen op zoek moet naar een partner dmv geld

4 likes

Famieleden die triomfantelijk opkwamen onder de vlag van Vlaams Belang (gore PVV achtige partij) omdat we een heel unieke achternaam hebben :sob:

2 likes

Die date niet een veel te jong iemand, maar verder is wel iedereen verbaasd over het spoedhuwelijk wat er nu aan zit te komen.

3 likes

Mijn schoonbroertje zit as we speak bij zijn veel jongere vriendin in Thailand :joy:. En ken nog iemand die elke dag meerdere fotocollage’s met puberale liefdesverklaringen post van zijn grote liefde in de Filippijnen die hij nog nooit in het echt heeft ontmoet.

Ik ken wel iemand die alleeen vrouwen uit Oostbloklanden datet (die nog in het Oostblok wonen/pas geëmigreerd zijn), sowieso redpilled loserboy

4 likes

Is het vergelijkbaar met een passport bro?

5 likes

Ja ik ken uitzonderlijk walgelijke witte man die best goed verdient met een jongere vrouw waar hij mee thuiskwam na een reis in Thailand

Echt oldschool

Mijn neef deed dit met Indonesische vrouwen, en mijn tante (zijn moeder) met een Thaise man.

Echt losers allebei ook, maar gelukkig liep het in alle gevallen slecht af voor mijn familieleden.

Wel zo’n luxe saunaresort in bijv Oostenrijk in de bergen, lijkt me heerli een week. Beetje lezen, beetje sauna’s & welness.

5 likes

Condoleance pagina’s zie ik nu een aantal keer. En heel veel sport uitslagen van teams die ik getraind heb, maar niks van m’n eigen resultaten lol :rofl:

1 like

Jaren geleden googlede ik mijn naam (toen nog meisjesnaam) en kwam mijn naam voor op een forum dat ging over oplichters. Ik was nog redelijk jong dus schrok daar zo erg van. Toen heb ik gemaild dat ik dat niet ben met de vraag of ze mijn naam konden aanpassen. En dat hebben ze toen gedaan. Nja goed verhaal, lekker boeiend weer

3 likes

hahahah me na het zoveelste random hersenspinsel wanneer ik een voicememo over aanvankelijk iets heel anders aan het opnemen ben

8 likes

Ook wel lekker makkelijk trouwens als je wel echt een oplichter zou zijn geweest :sweat_smile:

4 likes

Zoete dingen zoals Nederlandse poffertjes, Belgische wafels, zijn lekkerder:

• Met allerlei Nutella/pistache/speculaas toppings
  • Op z’n klassiek met (poeder)suiker en/of boter
  • Allebei smerig
  • Allebei exact even lekker

0 stemmers

Mijn mening is dat Nutella op brood hoort en nooit op topping op dingen die al super zoet zijn.

9 likes

Een studiegenoot had ooit, onder zijn echte naam, iets over mij (met voor- en achternaam) op een forum gezet. Dat was niet iets aardigs dus toen heb ik de admin gevraagd of die dat weg wilde halen, en dat gebeurde toen ook, en daarna heb ik die loser nooit meer mijn samenvattingen geleend haha

6 likes

Ja, Nutella is zo’n intens overheersende smaak, dan maak je een lekker gebakje en is het eindresultaat iets wat kant en klaar uit een pot komt.

Brood is de perfecte combo, een Franse baguette al helemaal.

4 likes

Ik vind echt al deze variaties niet te eten. Zoet op zoet. Uit de us overgewaaide trends om ons nog dikker te maken.

19 likes

Weet je nog die afschuwelijke trend van de freakshakes? :nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::face_vomiting:

13 likes

Na hoe lang ben je gaan samenwonen met je (vorige) partner?

• Minder dan een jaar
  • 1-2 jaar
  • 2-3 jaar
  • 3-4 jaar
  • 5-6 jaar
  • 7-8 jaar
  • Langer
  • Ik heb nooit samen gewoond

0 stemmers

Vind je het belangrijk dat je (toekomstige) partner met je wil samenwonen?

• Ja, is noodzakelijk voor mij
  • Het liefst wel
  • Neutraal
  • Ik hoef niet per se samen te wonen
  • Nee, ik wil sowieso niet samen wonen

0 stemmers

1 like