Stel je persoonlijke vraag #53

Er groeit geen haar op mn kuiten, en het is er ook nooit gaan groeien. Maar wat boeit een fysio dat nou!
Ik maakte me zorgen om mn beetje okselhaar en ik kon toen het nog gebroken/herstellende bij was bij mn schouderblad niet goed scheren. Ik zei zelfs sorry wtf.
Daardoor ben ik echt wel gaan denken, waarom maken we ons zo druk om lichamelijke haargroei.

Doe jij in de zomer extra je best om je benen glad te houden?

• Ja dat doe ik wel
  • Nee doe ik niet
  • Nvt

0 stemmers

2 likes

Ik scheer meestal wel de haren op mijn enkels, want dat zijn van die dikke zwarte haren, maar meer niet

3 likes

Ja ik scheer mn scheerbenen wel maar dat is heel raar verdeeld en ja echt niet dichtbegroeid, alles behalve. Ik vergeet mn enkels idd, dan zit daar ineens een lange haar heel random.

1 like

Bron?
Iemand die verslaafd en/of verward is, is echt niet zo bezig met kinderen.
Oude opa’s en oma’s wel vaker.

Vraag je nou een bron voor iets wat ze heeft meegemaakt :joy:

23 likes

Als iemand in een social media handle 88 heeft staan dan denk jij

• Oké random nummer
  • Vast geboortejaar
  • Ik spot een nazi
  • Hoezo zou dat iets moeten betekenen?

0 stemmers

1 like

Ik ken dit niet :grimacing:

1 like

Dacht eerst altijd geboortejaar. Is het meestal ook. Maar door dat redditplaatje twijfel ik nu wel eens bij sommige mensen.

1 like

8e letter van het alfabet is?

En twee keer die letter achter elkaar staat voor?

Komop je kan het

2 likes

zelfde bij 14 en gecombineerd weet ik het al helemaal zeker

5 likes

Hahahahaha

1 like

Ik spot altijd en overal nazis maar als een 1988 girlie is bij mensen van grofweg mijn leeftijd geboortejaar wel eerst

5 likes

Op sociale media denk ik aan geboortejaar (volgde in de livejournaltijd ook allemaal mensen uit 88,), maar tattoos vind ik altijd dubieus

serena heette betty_88 toch?
the plot thickens

33 likes

Hahah ik dacht ook gelijk aan betty :eyes:

3 likes

HAHAHAHA

1 like

Neo-nsb

1 like

Hmmm terwijl Serena zelf uit ‘84 komt verdacht verdacht verdacht

1 like

Je werk op vijf minuten lopen vanaf huis

• Lijkt me fantastisch
  • Vind ik te dichtbij

0 stemmers

1 like

Is voor mij geen reden om ergens wel/niet te werken, maar woon liever op iets meer afstand. Ik hoef mijn collega’s niet in mijn privéomgeving tegen te komen (bijv. tijdens hun wandelpauzes, ik zeg maar wat). En ik heb geen zin om de persoon te zijn die naar kantoor ‘moet’ of bepaalde taken krijgt, want ik woon ‘toch om de hoek’.

6 likes