Stel je persoonlijke vraag #53

ja en ook iets wat je ook kan toepassen als je wel die relatie met een man hebt, zodat je niet alles bij een iemand probeert te verkrijgen en je stabiel staat mocht je de relatie willen verlaten (of je partner je al deze dingen überhaupt niet geeft of kan geven en je behoeften daardoor niet vervuld worden).

17 likes

En een warm lichaam in je huis niet verwarren met een partner die daadwerkelijk iets toevoegt aan je leven

17 likes

Ik zei dus laatst tegen m’n vriend nog dat ik echt heel veel zin had in mini kaassoufflés en hij snapte niet waarom het per se mini moesten zijn. Maar die ratio buitenkant vulling is gewoon beter.

5 likes

Deel jij je live locatie/ zoek mijn vrienden?

• Ja, met een select groepje beste vrienden
  • Ja, met een grote groep vrienden en kennissen
  • Ja, met familie
  • Ja, met collega’s
  • Ja, met mijn relatie
  • Nee, absoluut met niemand
  • Nee, alleen tijdelijk via whatsapp
  • Nee, maar ik heb wel andermans locatie

0 stemmers

Ja of nee, waarom?

Ik heb nog nooit enige noodzaak gehad om mijn exacte locatie met iemand te delen. Als ik met iemand afspreek dan appen we wel waar we meeten en verder hoeft niemand mijn exacte locatie te monitoren.

10 likes

Mijn broer en een vriendin doen het vaak en ik denk dan altijd: boeit me niet.

4 likes

Alleen ‘s avonds laat met mijn man als ik een eind moet fietsen langs stukken die ik niet chill vind

5 likes

Ja ik vind het fijn dat mn ouders en mn broertje kunnen zien waar ik ben als ik onderweg ben naar ze, of als ik aan het werk ben wanneer ze willen bijkletsen (werk onregelmatig). Bij mn vriend vind ik het fijn als ie niet eind van de middag appt ‘ben je al thuis?’ maar gewoon kan zien waar ik ben

3 likes

42,50 :joy: echt lachwekkend duur voor een bosje bloemen van de AH. Ze waren trouwens voor Valentijn maar staan er nog

10 likes

Holy shit hahaha, dat had ik niet verwacht! Normaal is het 2 bosjes rozen voor 7,50 ofzo als ze in de bonus zijn :joy:

4 likes

Ja maar dan zit de valentijnsbelasting er niet op. Ik had het trouwens goed. Dus wat heb ik gewonnen?

2 likes

Ik zag net een filmpje van Linda de Mol over dat ze weer samen is met Jeroen na het hele the Voice drama en de reacties waren best pittig over hoe dom ze is om weer met hem te gaan blabla.

Vind jij het erger/dommer/schokkender als bekende mensen, die dus publiekelijk door zo’n breuk/drama gaan, weer bij elkaar komen dan Jan en Anita van om de hoek waarbij zoiets gebeurd maar het dus niet zo openbaar is geweest.

• Ja
  • Nee
  • Boeit mij nul

0 stemmers

2 likes

Nou in die zin dat je dan op nog grotere schaal voor lul bent gezet door een matig exemplaar. Ik zou het voor mezelf ook kutter vinden als het publieker zou zijn dan puur m’n buurvrouw en wat vrienden.

9 likes

Zeggen ze dit serieus? Ik hoor dit specifieke voorbeeld zo vaak van mensen die op de bible belt wonen dat ik me afvraag of het wel klopt :joy:

Edit: oh ik zie nu dat je zegt “het type dat…”, dus waarschijnlijk nooit letterlijk gezegd. Ik kan me daar ook echt zoo weinig bij voorstellen anno 2025. Ken wel relatief veel refo’s maar die zijn alleen streng voor zichzelf, niet voor anderen.

3 likes

Dat zowel het Rode Kruis, als KPN, als de Rabobank besloten hebben me deze week te stalken, echt zo irritant, ik wil niet met je bellen, ik wil niks van je en ik blokkeer ook het volgnde nummer waarmee je belt. :unamused:

5 likes

O ja, wel dingen in deze strekking zeggen ze. De buurvrouw zei ooit ‘ja, ik weet wel dat jullie anders zijn’ :sweat_smile:

Haha vreselijk

3 likes

Ja helaas kwam ik hier pas te laat achter. Dus dat maakt het nog eens extra moeilijk om nu alleen te zijn.

3 likes

Ik zit op dit moment in een echtscheiding na jaren huwelijk en 2 kinderen. Met name omdat ik maar bleef zoeken naar verbinding en dit niet kwam. Ik ben ook echt op zoek naar boeken/podcasts die me hierbij helpen. Hebben jullie nog meer tips?

4 likes

Herkenbaar

3 likes