Stel je persoonlijke vraag #53

Skip de kinderverjaardagen.

41 likes

:triangular_flag_on_post:

2 likes

Natuurlijk ga je uit van wat iemand post, dat is inherent aan een forum. Verder zegt niemand “die persoon is een probleem” of “diens karakter is het probleem”, dat lees je verkeerd.

4 likes

Ik heb een levend boompje, die blijft gewoon :deciduous_tree:

4 likes

Ik ben sowieso prinses hyperanalyse hoor :joy: maar ik denk dat in dit geval er ook irritatie naar het gedrag van die vriendin zit bij de poster, vandaar dat ik dat aanhaalde.

3 likes

Ik houd helemaal niet van zilver, behalve in de kerstboom. Ik heb bijna alleen van die oude hangers en ballen en die zijn allemaal zilverkleurig.

1 like

Eigenlijk tussen 1/2 januari en 6 januari

2 likes

Ik vind de kerstboom echt leuk maar als kerst over is ben ik er klaar mee en wil ik hem weg hebben dus heb hem donderdag gelijk opgeruimd :sweat_smile:

8 likes

We hebben hem nog staan en willen hem na onze vakantie opruimen. Alleen nu heb ik bedacht dat het ook lekker is om na de vakantie in een opgeruimd huis thuis te komen dus… ik denk dat hij alsnog morgen weg is :rofl:. Alleen hebben we ook nog een kerstdorp dus er gaat wel een dag zitten in het opruimen. Maar ik vind het nog zo gezellig :heart_eyes:

2 likes

Over de kinderverjaardag nog: stel het zou verspreid zijn over het jaar, zou je denk ik voor elk kind een gelijkwaardig cadeau kopen. Maar omdat het nu in één keer is lijkt het een grotere uitgave. Ik zou dus wat je anders los zou kopen voor de kinderen nu ook doen. Dat het tegelijk gevierd wordt zou niet uit moeten maken. D

3 likes

Zou jij een goede kans maken om Squid Game te winnen?

• Ik ben bij het eerste spel al dood
  • Denk dat ik het redelijk ver schop, maar ergens halverwege dood ga
  • Ik kom tot het laatste spel, maar redt het net niet
  • Ik ben de winnaar!
  • Squid Game?
  • Anders

0 stemmers

Denk dat ik wel echt goeie kans maak als ik parasiteer tot de finale en dan alleen diegene nog moet omleggen. Als het zoals seizoen 1 is dan, seizoen 2 heb ik nog niet gezien. Maar heb die drive denk ik wel voor veel geld.

Ben best groot en intens, denk dat ik wel een strottenhoofd kan laten knappen als het om een één-op-één gaat, tenminste als het dan tussen mij en één van jullie forummers gaat zou ik van veel wel winnen denk ik. Ben helaas wel kansloos tegen mannen of echt sterke vrouwen.

6 likes

Jij bent sowieso TOP/Thanos in seizoen 2

2 likes

Zou jij boos worden als je vriend/man door eigen toedoen verminkt zou raken door vuurwerk?

• Nee is zielig
  • Ja domme mongool

0 stemmers

4 likes

Mannen en vuurwerk, echt heel onaantrekkelijk.

74 likes

Nouja, als het eenmaal gebeurd is en hij als kapitein één oog door het leven moet heeft boos worden ook niet zoveel zin meer, maar ik denk wel dat het altijd tussen ons in zou staan

16 likes

Ik vermoed sterk dat ik voor de verjaardag van de 2 bonuskinderen niet zou worden uitgenodigd als het allemaal los werd gevierd.

Maar goed, ik denk dat ik gewoon voor alle kids een even groot cadeau koop en ik moet gewoon de irritaties bespreken met mijn vriendin.

5 likes

Goed zo! Irritaties moeten uitgesproken worden. Anders gaat het etteren.

4 likes

Ik zou tactisch wel een goede kans maken maar bij fysieke spellen ben ik sowieso out. Ik vond in seizoen twee dat ze het verkeerd aanpakten bij het “stoelendansspel”.

6 likes

Steekt jouw partner vuurwerk af?

• Ja legaal vuurwerk
  • Ja illegaal vuurwerk
  • Nee niks

0 stemmers

En jij?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je je kind vuurwerk geven?

• Nooit