Jij bent sowieso TOP/Thanos in seizoen 2
Zou jij boos worden als je vriend/man door eigen toedoen verminkt zou raken door vuurwerk?
- Nee is zielig
- Ja domme mongool
0 stemmers
Mannen en vuurwerk, echt heel onaantrekkelijk.
Nouja, als het eenmaal gebeurd is en hij als kapitein één oog door het leven moet heeft boos worden ook niet zoveel zin meer, maar ik denk wel dat het altijd tussen ons in zou staan
Ik vermoed sterk dat ik voor de verjaardag van de 2 bonuskinderen niet zou worden uitgenodigd als het allemaal los werd gevierd.
Maar goed, ik denk dat ik gewoon voor alle kids een even groot cadeau koop en ik moet gewoon de irritaties bespreken met mijn vriendin.
Goed zo! Irritaties moeten uitgesproken worden. Anders gaat het etteren.
Ik zou tactisch wel een goede kans maken maar bij fysieke spellen ben ik sowieso out. Ik vond in seizoen twee dat ze het verkeerd aanpakten bij het “stoelendansspel”.
Steekt jouw partner vuurwerk af?
- Ja legaal vuurwerk
- Ja illegaal vuurwerk
- Nee niks
0 stemmers
En jij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zou je je kind vuurwerk geven?
- Nooit
- Ja als ‘t 16+ is mag het wel
- Ja minderjarig mag ook
0 stemmers
Op kinder"vuurwerk" na
Vooral als ze ‘s nachts in de rij ervoor staan
Tbh ze krijgt nu ook minder taart
Mijn buurman heeft dit gedaan
Bijna net zo onaantrekkelijk als de rookbus naar Luxemburg
Vond vroeger zelf sterretjes, knalerwtjes, tolletjes en trektouwtjes erg leuk. Zou dat mijn kind niet ontnemen. Maar wel onder toezicht tot ik vind dat ze verstandig genoeg zijn.
- Nee
- Ja
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik dacht dat er al een verbod was maar blijkbaar vanaf 2025
Nu woon ik in een buurt waar ze zich sowieso van niks iets aantrekken dus ik verwacht niet dat het dan opeens lekker rustig wordt op straat helaas
Hoewel het hier het hele jaar door verkocht mag worden, wordt er errrrrrg weinig afgestoken moet ik zeggen. Toen ik in de stad woonde was het echt elke dag meerdere keren, het hele jaar door, hier is het maar sporadisch.
Na alle gezellig schoonouders / kinderen / kerst verhalen! Ik kwam vandaag een leuke situatie in de familie tegen haha. Ik kan me er zelf niks bij voorstellen …
Hypothetisch:
- Dit is top
- Ga weg
- Als het moet (??)
- Ik ga sws niet op vakantie met mijn schoonouders
- Ik heb geen schoonouders
0 stemmers
Oh lijkt me wel gezellig, heb ik sowieso 2 weken geen omkijken naar de kinderen