Op kinder"vuurwerk" na
Vooral als ze ‘s nachts in de rij ervoor staan
Tbh ze krijgt nu ook minder taart
Mijn buurman heeft dit gedaan
Bijna net zo onaantrekkelijk als de rookbus naar Luxemburg
Vond vroeger zelf sterretjes, knalerwtjes, tolletjes en trektouwtjes erg leuk. Zou dat mijn kind niet ontnemen. Maar wel onder toezicht tot ik vind dat ze verstandig genoeg zijn.
- Nee
- Ja
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik dacht dat er al een verbod was maar blijkbaar vanaf 2025
Nu woon ik in een buurt waar ze zich sowieso van niks iets aantrekken dus ik verwacht niet dat het dan opeens lekker rustig wordt op straat helaas
Hoewel het hier het hele jaar door verkocht mag worden, wordt er errrrrrg weinig afgestoken moet ik zeggen. Toen ik in de stad woonde was het echt elke dag meerdere keren, het hele jaar door, hier is het maar sporadisch.
Na alle gezellig schoonouders / kinderen / kerst verhalen! Ik kwam vandaag een leuke situatie in de familie tegen haha. Ik kan me er zelf niks bij voorstellen …
Hypothetisch:
- Dit is top
- Ga weg
- Als het moet (??)
- Ik ga sws niet op vakantie met mijn schoonouders
- Ik heb geen schoonouders
0 stemmers
Oh lijkt me wel gezellig, heb ik sowieso 2 weken geen omkijken naar de kinderen
Mits er dan gehandhaafd kan worden. Elke gemeente die nu zegt: bij ons vuurwerkverbod vanaf nu!!! Doet dat voor jan lul en goede PR want er zijn er al genoeg voorgegaan waarbij blijkt dat dat niet te handhaven is en er alsnog vuurwerk afgestoken wordt
2 weken is de hel, mijn man wil niet eens langer dan 1 dag met zijn moeder doorbrengen. Bij de familie van zijn vader is het geen probleem.
Zou wel met m’n schoonouders op vakantie willen, maar op vakantie met een baby van 2 weken lijkt me vreselijk.
2 weken na bevallen te zijn op vakantie gaan lijkt me een groter probleem dan het feit dat die baby nog maar 2 weken oud is, dat zou ik zonder schoonouders ook never nooit doen.
Behaalde gebieden zijn vuurwerkvrije zones maar daar houdt niemand zich aan.
Met 2 weken baby is wel heftig (dus ook net bevallen) haha, maar met mijn schoonmoeder zou ik prima vinden hartstikke leuke vrouw!
Baby van 2 weken vind ik wel echt te jong, maar met 3 hypothetische kinderen boven de baby leeftijd denk ik prima.
Ben jij nog bevriend met mensen die je kent van de basisschool?
- Nee
- Ja met een enkeling
- Ja met best wat mensen
0 stemmers
Hebben de vrienden die je had op de basisschool een stempel gedrukt op wat voor persoon je nu bent?
- Ja
- Nee
0 stemmers