Niet per se troostend, wel validerend: De mythe van het gezin. Lotte Houwink ten Cate (de auteur) heeft ook bij talloze podcasts gezeten dus als je liever luistert moet je haar naam maar even googlen
Vind jij het fijn om in de sauna te gaan?
- Ja, heerlijk
- Mwoah, voor af en toe wel lekker
- Nee, fysiek onprettig
- Nee, fysiek gaat wel maar ik vind de activiteit niet leuk
- Geen idee, nooit geprobeerd
- Anders
0 stemmers
Is dit veranderd in je leven?
- Ja, ik vond het vroeger niet leuk en nu wel
- Ja, ik vind het vroeger wel leuk en nu niet meer
- Nee, niet veranderd
0 stemmers
Hoe lang zou jij op z’n langste in een luxe saunaresort willen verblijven, volledig betaald met 1 persoon als gezelschap naar keuze en het is prima als je de sauna niet in gaat maar alleen in bubbelbaden enzo.
- 0 dagen
- 1 nachtje
- 2 of 3 nachtjes
- 4 of 5 nachtjes
- Een week
- Langer dan een week
- Ik zou daar wel willen wonen als het kon
0 stemmers
Ik ben dol op de sauna, maar ben er na 1 dag echt wel klaar mee hoor!
Maar de beste uitvinding ever vind ik de zout water grot van Thermen Bussloo
Ja, same! Deze poll maakte ik omdat ik even weer verbaasd was dat Wil en Tien een keer zeiden dat ze sparen om jaarlijks samen 3 of 4 nachten naar Bussloo te gaan. Daar zou ik zelfs gratis geen zin in hebben, haha.
Ik ben te preuts om naakt te zijn in de sauna. Voel me niet op m’n gemak als andere mensen mij bekijken en ik andere mensen (mannen) naakt zie.
Maar de warmte en ontspannenheid vind ik wel heel lekker. In mijn sportschool zitten ook 3 sauna’s en ben laatst in een stoomcabine geweest (dan zie je bijna niks) met een handdoek om en dat was wel echt heerlijk na het sporten.
serieuze vraag, is die handdoek niet zeiknat als je eruit komt?
Nee, valt mee. En zo wel, ook geen probleem. Gaat erna toch meteen de was in.
Ik ga meestal naar Sanadome in Nijmegen, daar heeft iedereen badkleding aan, vind dat ook fijner.
Vind het eigenlijk wel stom dat ik naaktlopen echt niet chill vind, het is zo natuurlijk maar ik kan me daar echt niet overheen zetten terwijl ik tegenwoordig eigenlijk verder geen lichaamsissues heb, maar toch blijft die stap te groot oid.
In een stoomcabine zie je inderdaad niks. Maar dat vond ik dus extreem onprettig toen ik alleen in een stoomcabine zat met een man die niet ophield met zuchten en kreunen
Ja daar ben ik ook wel eens geweest, dat is ook wel fijn! Ik heb ook geen lichaamsussues denk ik maar vind het gewoon veel te intiem al dat naakt
Op woensdag is Berendonck ook met badkleding, is niet ver van sanadome af!
Ik kan die drempel ook maar niet over, gelukkig zijn er nog genoeg opties met badkleding.
Als je jezelf googlet wat vind je dan?
- Eigen website
- LinkedIn profiel
- Nog andere social kanalen namelijk:
- Iets van m’n werk
- Iets van m’n hobby
- Iets dat ik heb gepubliceerd/geschreven
- Iets dat over mij is gepubliceerd/geschreven
- Sportuitslagen of iets met een club waar ik speel/gespeeld heb
- Een petitie die ik heb ondertekend of een goed doel die ik heb gesteund
- Niks van dit alles!
- Nog iets anders
0 stemmers
Google je jezelf weleens?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik stem wel nee, maar heb net even mezelf gegoogled voor de vraag
als je een paar pagina’s doorklikt vind je op gegeven moment wel een pagina van m’n werk en m’n Google Scholar profiel, maar m’n naam komt nogal veel voor dus er is heel veel ruis haha
De vorige keer dat dit gevraagd werd zei ik heel stellig mijn naam komt niet voor op internet maar er is blijkbaar vroeger iemand geweest met precies dezelfde rare naamcombinatie dus er is 1 resultaat haha
Wat ik raar vind is dat ik vroeger altijd mijn sportuitslagen vond, maar die zijn plots verdwenen.
Nu kan ik nooit meer bewijzen dat ik gewonenn had😪
Heb je weleens zoekresultaten die je krijgt als je jezelf googelt uit Google laten verwijderen?
- Ja, namelijk
- Nee, wist niet dat dat kon/nooit over nagedacht
- Nee, vind ik niet nodig
- Nog niet, maar ga ik doen
0 stemmers
Ik heb zo’n standaard naam dat ik heel veel andere mensen vind met mijn naam. Ik denk dat ik met mijn plaatsnaam erbij mezelf wel vind.
Ik ben onder mijn eigen naam ingeschreven bij de KvK dus al die info vind je ook (niet zo chill maar volgens mij is dat niet zo makkelijk weg te laten halen)