Stel je persoonlijke vraag #53

Als iemand zeikt moet ik mezelf echt voorhouden dat iedereen recht op z’n eigen problemen heeft.
Maar ik kan alleen luisteren en begrip opbrengen bii problemen die ik herkenbaar vind of bij mensen die ik echt heeeel erg mag. Dat maakt mij geen goede therapeut of behandelaar.
Mijn enige advies zou altijd zijn: maak je niet zo druk

1 like

Je hebt een afspraak bij de fysiotherapeut die je kuiten gaat masseren. Zorg je voor gladde benen?

• Ik onthaar mijn benen sowieso niet
  • Ik onthaar mijn benen (soms) wel maar zou het in zo’n situatie niet speciaal doen
  • Als ik er aan denk en het toevallig uitkomt doe ik het wel ff
  • Ik denk er sowieso tijdig aan en plan het
  • Mijn benen zijn altijd onthaard want gelazerd of ik scheer regelmatig
  • Ik zou er op het laatste moment nog voor onder de douche springen
  • Ik zou m’n afspraak afzeggen als ik het ben vergeten/het niet is gelukt

0 stemmers

1 like

Ah fuk anoniem

Daarop aanvullend. Als je naar de fysio gaat en je weet dat waarschijnlijk je broek uit moet vanwege de oefening, of omdat ze een beweging goed moeten kunnen zien, whatever. Let jij dan op wat voor onderbroek je aan hebt?

• Ja, ik doe niet mijn oudste, lelijkste onderbroek aan
  • Ja, ik heb meestal een string aan, maar dan doe ik iets verhullenders aan
  • Nee, boeit me geen zak
  • Ik vergeet daar vaak aan te denken en dan baal ik wel een beetje
  • Nee, ik draag altijd al onderbroeken die ik geschikt vind

0 stemmers

1 like

Mijn fysio gebruik olie (of iets anders?) bij het masseren, ook als er geen haar zit. Dus het lijkt mij niet nodig om te scheren. Maar ik kan mij ook niet voorstellen dat dat wordt verwacht, zowel van mannen als vrouwen?

Haha nee het gaat ook niet over of hen diens werk dan kan doen maar of je met behaarde benen “durft”. Vraag kwam omdat ik nu bij de fysio ben en ik m’n benen niet geschoren heb en 5 jaar geleden zou ik dat echt heel ongemakkelijk en gênant vinden “omdat vrouwen benen glad horen te zijn!!!” maar nu boeit het mij gelukkig niets.

Ik scheer m’n benen verder trouwens wel in de zomer oid als ik blote benen heb want heb het nog niet helemaal van mij af kunnen schudden, maar bij zo’n “zakelijke” afspraak maakt het mij gelukkig niet meer uit

3 likes

Een button op je kinderwagen met ‘baby liever niet aanraken’

• Ja, lijkt me fijn/handig/slim
  • Ja, lijkt me fijn/handig/slim maar ik heb het niet nodig
  • Nee, ik trek gewoon mijn mond open
  • Doe even normaal
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Alsof mensen die zo sociaal incapabel zijn dat ze random babies gaan aanraken dit zien. Bizar wel :flushed:

7 likes

Ja echt, wie gaat nou zo een button lezen?

4 likes

Vind het totaal belachelijk dat het “nodig” zou zijn maar heb op dit forum in de jaren wel verhalen gelezen van vreemden die in de supermarkt hun kind aanraakten dus dan zou ik het wel begrijpen eigenlijk

4 likes

Ik zit nu in de trein en heb net een vrouw moeten zeggen dat ze mijn slapende kind van 1,5 niet mag aanraken.

6 likes

Een vriendin van me had net een baby gekregen en stond ergens in de rij. Kwam er een oude man (opa leeftijd) aan en stopte zo z’n vinger in de mond van die baby en die baby begon er instinctief op te zuigen zoals baby’s dat doen.

Walgelijk. Mijn vriendin was zo in shock dat ze niks zei en later in tranen met haar kind naar huis is gelopen.

5 likes

De enige mensen die dat zomaar probeerden waren verslaafde en/of verwarde mensen. Daar gaat een button echt niet tegen helpen.

2 likes

Holy shit, ik zou echt slaan

4 likes

Er groeit geen haar op mn kuiten, en het is er ook nooit gaan groeien. Maar wat boeit een fysio dat nou!
Ik maakte me zorgen om mn beetje okselhaar en ik kon toen het nog gebroken/herstellende bij was bij mn schouderblad niet goed scheren. Ik zei zelfs sorry wtf.
Daardoor ben ik echt wel gaan denken, waarom maken we ons zo druk om lichamelijke haargroei.

Doe jij in de zomer extra je best om je benen glad te houden?

• Ja dat doe ik wel
  • Nee doe ik niet
  • Nvt

0 stemmers

2 likes

Ik scheer meestal wel de haren op mijn enkels, want dat zijn van die dikke zwarte haren, maar meer niet

3 likes

Ja ik scheer mn scheerbenen wel maar dat is heel raar verdeeld en ja echt niet dichtbegroeid, alles behalve. Ik vergeet mn enkels idd, dan zit daar ineens een lange haar heel random.

1 like

Bron?
Iemand die verslaafd en/of verward is, is echt niet zo bezig met kinderen.
Oude opa’s en oma’s wel vaker.

Vraag je nou een bron voor iets wat ze heeft meegemaakt :joy:

23 likes

Als iemand in een social media handle 88 heeft staan dan denk jij

• Oké random nummer
  • Vast geboortejaar
  • Ik spot een nazi
  • Hoezo zou dat iets moeten betekenen?

0 stemmers

1 like