Stel je persoonlijke vraag #53

Een tijdje geleden had je zo’n site myheritage ofzo waar mensen een hele stamboom kunnen uitzoeken. En iemand (een ver ver ver familielid die ik nog NOOIT gezien had) had mijn foto van facebook geplukt en die in myheritage gezet? Toen heb ik een verzoek ingediend om het te verwijderen en toen heeft hij met mij contact opgenomen om verhaal te halen. Toen heb ik gezegd dat ik het niet oke vond en heeft hij het laten staan :rage: :rage:
Gelukkig worden nu die stambomen enzo uberhaupt niet meer getoond in de zoekresultaten maar wat klote was dat zeg. Overigens deed Myheritage niks met de verwijdermelding (alleen dus doorsturen naar die man) en google ook niet.

9 likes

In het condoleanceregister van Guusje Nederhorst. En dat is dus heeuuul lang geleden.

4 likes

Ik heb ooit stage gelopen bij een organisatie waar ik een pasfoto moest laten maken voor een toegangspas. Vind ik opeens járen later die pasfoto online in het stadsarchief van die stad toen ik mezelf opzocht op Google. Ja, dat hebben ze offline mogen halen.

5 likes

Ik vind het echt raar dat dat nog steeds zo is. Bij mij kom je ook vrijwel meteen bij m’n oude adres uit. Dus ik laat de kvk maar lekker geloven dat ik daar nog woon, want vind het eigenlijk echt niet chill dat als je mijn naam googelt dat je dan meteen weet waar ik woon.

4 likes

Wel echt heel lang geleden maar in een zwembad als begeleider van een KINDER zwemfeestje. Namen van de kinderen stonden er niet bij godzijdank maar wel verzocht aan website eigenaar om fotos van kinderen in badkleding te verwijderen.
Krijg weer helemaal wtf vibe van als ik er weer aan denk

1 like

Ja heel gek vind ik dat ook inderdaad. En je kan het volgens mij wel naar een postbus zetten maar betaal je dan ook weer voor. Achteraf had ik me eigenlijk niet op mijn eigen naam willen inschrijven maar daar dacht ik op m’n 19e helemaal niet aan

1 like

Ik ben ooit eens geïnterviewd voor de krant en stond met een hele grote foto er in. Daar heb ik achteraan gemaild of dat online weg gehaald kon worden maar ivm een archief mag dat niet helemaal verwijderd worden maar zij hebben toen alles wel geregeld bij Google dat het niet meer in de zoekresultaten komt.

Een tijd lang was het enige wat naar voren kwam als je mijn naam googlede één of ander nerdforum, waar een jongen van mijn middelbare school (waar ik nooit mee had gesproken) mij noemde als zijn chickie in het “chicky-topic” en zei dat ik de dochter van een maffiabaas ben (natuurlijk, want ik ben Italiaans). Hij had zijn echte naam als gebruikersnaam, dus op een gegeven moment heb ik hem maar een berichtje gestuurd op Facebook om te vragen of hij wist hoe ik dat van het internet kon krijgen, haha. :smiling_face_with_tear:

Nu komen oude universiteitsgerelateerde dingen naar voren, verder niks. :sparkles:

12 likes

Hier kan je dat doen btw, mocht je het nu willen doen
https://reportcontent.google.com/forms/rtbf

6 likes

Ken jij iemand die een LBH is en naar Thailand/vergelijkbaar land is gereisd/daar woont/een veel te jong iemand date?

• Nee wat is een LBH
  • Ik heb the white Lotus gekeken en ken de term maar ken ze niet
  • Ik ken er eentje
  • Ik ken er meerdere

0 stemmers

Een loser back home, dus een mid tot lelijke Europese/amerikaanse man die hier niet kan scoren en dus in armere landen op zoek moet naar een partner dmv geld

4 likes

Famieleden die triomfantelijk opkwamen onder de vlag van Vlaams Belang (gore PVV achtige partij) omdat we een heel unieke achternaam hebben :sob:

2 likes

Die date niet een veel te jong iemand, maar verder is wel iedereen verbaasd over het spoedhuwelijk wat er nu aan zit te komen.

3 likes

Mijn schoonbroertje zit as we speak bij zijn veel jongere vriendin in Thailand :joy:. En ken nog iemand die elke dag meerdere fotocollage’s met puberale liefdesverklaringen post van zijn grote liefde in de Filippijnen die hij nog nooit in het echt heeft ontmoet.

Ik ken wel iemand die alleeen vrouwen uit Oostbloklanden datet (die nog in het Oostblok wonen/pas geëmigreerd zijn), sowieso redpilled loserboy

4 likes

Is het vergelijkbaar met een passport bro?

5 likes

Ja ik ken uitzonderlijk walgelijke witte man die best goed verdient met een jongere vrouw waar hij mee thuiskwam na een reis in Thailand

Echt oldschool

Mijn neef deed dit met Indonesische vrouwen, en mijn tante (zijn moeder) met een Thaise man.

Echt losers allebei ook, maar gelukkig liep het in alle gevallen slecht af voor mijn familieleden.

Wel zo’n luxe saunaresort in bijv Oostenrijk in de bergen, lijkt me heerli een week. Beetje lezen, beetje sauna’s & welness.

5 likes

Condoleance pagina’s zie ik nu een aantal keer. En heel veel sport uitslagen van teams die ik getraind heb, maar niks van m’n eigen resultaten lol :rofl:

1 like

Jaren geleden googlede ik mijn naam (toen nog meisjesnaam) en kwam mijn naam voor op een forum dat ging over oplichters. Ik was nog redelijk jong dus schrok daar zo erg van. Toen heb ik gemaild dat ik dat niet ben met de vraag of ze mijn naam konden aanpassen. En dat hebben ze toen gedaan. Nja goed verhaal, lekker boeiend weer

3 likes