Ik ken dit niet
Dacht eerst altijd geboortejaar. Is het meestal ook. Maar door dat redditplaatje twijfel ik nu wel eens bij sommige mensen.
8e letter van het alfabet is?
En twee keer die letter achter elkaar staat voor?
Komop je kan het
zelfde bij 14 en gecombineerd weet ik het al helemaal zeker
Hahahahaha
Ik spot altijd en overal nazis maar als een 1988 girlie is bij mensen van grofweg mijn leeftijd geboortejaar wel eerst
Op sociale media denk ik aan geboortejaar (volgde in de livejournaltijd ook allemaal mensen uit 88,), maar tattoos vind ik altijd dubieus
serena heette betty_88 toch?
the plot thickens
Hahah ik dacht ook gelijk aan betty
HAHAHAHA
Neo-nsb
Hmmm terwijl Serena zelf uit ‘84 komt verdacht verdacht verdacht
Je werk op vijf minuten lopen vanaf huis
- Lijkt me fantastisch
- Vind ik te dichtbij
0 stemmers
Is voor mij geen reden om ergens wel/niet te werken, maar woon liever op iets meer afstand. Ik hoef mijn collega’s niet in mijn privéomgeving tegen te komen (bijv. tijdens hun wandelpauzes, ik zeg maar wat). En ik heb geen zin om de persoon te zijn die naar kantoor ‘moet’ of bepaalde taken krijgt, want ik woon ‘toch om de hoek’.
Dan zeg je nee
Vind het niet relevant of ik ermee zou instemmen of niet. Dat er eventueel verzoeken worden gedaan, vind ik al niks. (In mijn werk kan dat dus wel worden gedaan.)
Ik woon heel dicht bij de universiteit waar ik tot voor kort studeerde en werkte, en eerlijk gezegd ben ik enorm opgelucht dat ik nu ben afgestudeerd en het project waar ik aan heb meegewerkt is afgerond. Ik had totaal geen scheiding tussen werk en privé meer, ik vond het ook super storend dat ik nooit een relaxed wandelingetje of zo kon maken zonder dat enorme gebouw te zien. Op gegeven moment voelde het ook niet meer alsof ik echt ergens anders was op de universiteit en dat was helemaal niet bevorderlijk voor mijn concentratie. In mijn toekomstige baan zou ik wel echt een bewuste reisbeweging willen hebben (vijf minuten fietsen lijkt me dan wel weer chill)
Ik ben echt opgegroeid met “Wat als je wordt aangereden en ze je broek moeten openknippen en jij een afgeragde onderbroek draagt”. Mijn moeder had hele rare heuvels, maar nu wel altijd goed ondergoed.
Hahaha die kreeg ik thuis ook altijd te horen. Dus ik heb ook alleen maar goed ondergoed
En altijd een nieuwe/nette pyjama in je kast hebben voor het geval je in het ziekenhuis terecht komt!