Stel je persoonlijke vraag #53

hahahah me na het zoveelste random hersenspinsel wanneer ik een voicememo over aanvankelijk iets heel anders aan het opnemen ben

8 likes

Ook wel lekker makkelijk trouwens als je wel echt een oplichter zou zijn geweest :sweat_smile:

4 likes

Zoete dingen zoals Nederlandse poffertjes, Belgische wafels, zijn lekkerder:

• Met allerlei Nutella/pistache/speculaas toppings
  • Op z’n klassiek met (poeder)suiker en/of boter
  • Allebei smerig
  • Allebei exact even lekker

0 stemmers

Mijn mening is dat Nutella op brood hoort en nooit op topping op dingen die al super zoet zijn.

9 likes

Een studiegenoot had ooit, onder zijn echte naam, iets over mij (met voor- en achternaam) op een forum gezet. Dat was niet iets aardigs dus toen heb ik de admin gevraagd of die dat weg wilde halen, en dat gebeurde toen ook, en daarna heb ik die loser nooit meer mijn samenvattingen geleend haha

6 likes

Ja, Nutella is zo’n intens overheersende smaak, dan maak je een lekker gebakje en is het eindresultaat iets wat kant en klaar uit een pot komt.

Brood is de perfecte combo, een Franse baguette al helemaal.

4 likes

Ik vind echt al deze variaties niet te eten. Zoet op zoet. Uit de us overgewaaide trends om ons nog dikker te maken.

19 likes

Weet je nog die afschuwelijke trend van de freakshakes? :nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::face_vomiting:

13 likes

Na hoe lang ben je gaan samenwonen met je (vorige) partner?

• Minder dan een jaar
  • 1-2 jaar
  • 2-3 jaar
  • 3-4 jaar
  • 5-6 jaar
  • 7-8 jaar
  • Langer
  • Ik heb nooit samen gewoond

0 stemmers

Vind je het belangrijk dat je (toekomstige) partner met je wil samenwonen?

• Ja, is noodzakelijk voor mij
  • Het liefst wel
  • Neutraal
  • Ik hoef niet per se samen te wonen
  • Nee, ik wil sowieso niet samen wonen

0 stemmers

1 like

Voor de mensen die getrouwd zijn; heeft jouw partner aan jouw ouder(s) gevraagd of zij het goed vonden dat jullie gingen trouwen (‘om je hand gevraagd’) ?

• Ja, dat heeft mijn partner gedaan
  • Nee, dat heeft mijn partner niet gedaan
  • Geen idee of mijn partner dat heeft gedaan

0 stemmers

Voor iedereen: vind je het mooi/goed/belangrijk dat je (hypothetische) partner aan jouw ouder(s) vraagt of zij het goed vinden dat jullie gaan trouwen, voordat je evt. ten huwelijk wordt gevraagd?

• Ja, vind ik mooi/belangrijk
  • Nee, hoeft van mij echt niet
  • Anders namelijk

0 stemmers

1 like

Ik woon samen met m’n partner en ik vind het hartstikke fijn en daarnaast “praktisch” omdat ik/we nu een huis konden kopen, had ik in m’n eentje niet gekund. Maar om heel eerlijk te zijn lijkt het mij heeeeeeerlijk om voor altijd alleen te wonen haha.

Weet alleen niet hoe en wat met eventueel een kind, dan lijkt het mij minder chill. Maar zo lang er geen kinderen zijn had ik het op zich wel gewild.

10 likes

Nou hij heeft geen toestemming gevraagd, maar wel van tevoren medegedeeld aan mijn ouders en mijn vader is nog een keer mee wezen kijken naar de ring (en heeft de grotere aangewezen hahaha).

21 likes

Hij is dezelfde avond weer naar mij gekomen en is eigenlijk nooit meer weggegaan :sweat_smile: vervolgens 10 jaar bij elkaar geweest, maar toen was de rek er wel echt uit.

Ik heb na 5 maanden mijn huis opgezegd maar toen woonde ik al wel drie maanden bij hem in. Dat was in 2006 dus ik denk dat het wel een goede beslissing was

Als ik oooooooit nog met iemand opnieuw zou beginnen dan blijf ik wel mooi alleen wonen want dat heeft toch echt mijn voorkeur nog steeds.

4 likes

Altijd als ik dit soort dingen lees kan ik me het zo niet voorstellen haha, voel je je dan zo snel vertrouwd met iemand? Wel respect daarvoor

7 likes

Ik woon nu samen met partner en ons kind en dat is wel heel praktisch ja haha. Ik hoop natuurlijk dat we altijd bij elkaar blijven, maar mocht onze relatiw onverhoopt voorbij zijn dan wil ik echt nooit meer met iemand samen wonen. Heerlijk mn eigen plek.

9 likes

Jaa, dat had ik eerst ook, maar zo is het eigenlijk bij mij ook gegaan! Vanaf het moment dat het ‘officieel’ was is hij eigenlijk nooit meer weg gegaan. Het was coronatijd, dus heel veel meer dan thuis zitten konden we ook niet doen, mijn huis was veel fijner, en we waren zo knetterverliefd dat we eigenlijk het liefst permanent in elkaars aura wilden zitten.

Na een jaar toch maar iets echt voor ons samen gezocht, want toen vond ik samen op 30m2 ineens toch wel heel krap :sweat_smile:

4 likes

Ja ergens lijkt alleen wonen me ook wel chill. Maar sowieso financieel onhaalbaar (dan zou ik met andere huisgenoten moeten wonen of in een andere gemeente). En als ik dan terugdenk aan dat heen en weer gependel met al je spullen en dat je dan dus ook veel tijd niet thuis bent maar in je partners huis en er altijd over na moet denken waar je dan slaapt en wat voor spullen je nodig hebt en waar je fiets of auto dan moet zijn dan vond ik dat ook helemaal niks. Dus puntje bij paaltje woon ik toch wel graag samen als ik een partner heb.

5 likes

Mijn ouders waren al gestorven voordat we bij elkaar kwamen. Enerzijds super jammer natuurlijk, anderzijds geen gedoe met (schoon)ouders die de partner eventueel niet mogen. Zijn moeder is namelijk ook overleden en z’n vader nauwelijks in the picture

En ik ben bij m’n ex weggegaan en meteen bij mijn huidige man ingetrokken. Gaat nog steeds goed😁

3 likes

Alleen wonen is echt heel chill maar in je eentje alle woonlasten dragen is echt niet chill hoor

44 likes

Als jij nu alleen zou moeten gaan wonen, zou je dat redden financieel?

• Ja ik kan blijven wonen waar ik woon
  • Ja maar ik moet wel verhuizen naar een kleiner/goedkoper huis
  • Ik weet het niet, ik zou moeten verhuizen maar ik weet niet of ik een ander huis wel kan betalen
  • Nee, ik moet bij mijn ouders of vrienden gaan wonen
  • Nee ik moet dan met iemand anders (huisgenoot) gaan wonen
  • Ik woon al alleen

0 stemmers

2 likes