Stel je persoonlijke vraag #53

Ik heb ooit in dezelfde straat gewoond als mijn werk, was denk ik nog wel dichterbij dan 5 minuten en ik heb nooit last gehad van die dingen die jij opnoemt.

Collega’s kwam ik nooit tegen eigenlijk. Maar het was wel in het centrum van een stad dus dat is wel anders dan in een rustig gebied denk ik.

8 likes

• Handig
  • Onhandig, maar wel leuk
  • Ik zou het voor een kind kopen
  • ???

0 stemmers

5 likes

Hierop aanhakend, het lijkt me echt horror als ik onverwachts naar het ziekenhuis moet (met of zonder ambulance) en mijn huis dan een tyfus bende is. :sob:

7 likes

6.7 oz zegt mij niks maar ze zijn blijkbaar heel klein?

2 likes

Ja kleiner dan een standaard glas drinken!

2 likes

Is dit de tegenreactie op die mega Stanley cups?

6 likes

Ja het is echt onmogelijk om minder water in een grotere fles te doen :broken_heart:

11 likes

Eerlijk is eerlijk ik mis soms echt een heel kleine waterfles voor in m’n kleine handtasje hahaha. Ik wil eigenlijk altijd water mee en in mn huidige handtas past wel een boek, m’n grote portemonnee sleutels etc maar geen waterfles.

3 likes

Dopper heeft al een tijd een mini

1 like

doppers zijn zo lang onderdeel geweest van de post-paardenmeid fjallraven kanken, legergroene net-niet oversized parka, blauwe glitterscrunchie-aesthetic dat ik fysieke walging voel bij die dingen

16 likes

Ik heb dit en het is heerlijk. Er wordt van mij echt niet verwacht dat ik vaker naar kantoor kom omdat ik nou eenmaal dichtbij woon en ik heb, als ik er wel heen ga, tenminste geen last van files, vertraging of weersomstandigheden.

11 likes

Oh nice ik ga er eens naar kijken! Een ouderwetse flask is eigenlijk ideaal voor m’n formaat en vorm tas maar het staat zo gek om bijvoorbeeld om 10 uur sochtends in het openbaar zo’n flask uit je tas te toveren :sweat_smile:

IMG_5686

Ik heb hier de kleinste van, gaat 350ml in en lekt niet

3 likes

Toen m’n moeder erachter kwam dat ik naakt sliep zei ze: wat nou als er brand uitbreekt, dan sta je naakt op straat?? Nou 1) m’n badjas hangt naast m’n bed en 2) dat lijkt me nog m’n minste zorg.

2 likes

Waarom had ik dit allemaal :sob: maar geen paardenmeid!

1 like

Snap jij het als mensen een hond hebben met wie ze niet gewoon ff chill (al bellend/pratend met iemand) kunnen wandelen, hond ff van de lijn halen waar het mag en dat die hond dan gewoon in de buurt blijft, maar in plaats daarvan dus altijd met zo’n gespannen hond lopen die naar alles gromt/blaft/misschien kleine dieren of kinderen aanvliegt als ze verkeerd kijken?

• Nee ik snap dat niet, dat is geen hond, dat is een dagtaak
  • Nee ik snap dat niet, waarom neem je niet gewoon een chille hond die gewoon meekan in het leven
  • Nee ik snap dat niet, dat is toch voor helemaal niemand leuk?

0 stemmers

Bron: meerdere honden in mijn buurt (waar mensen geen/minituin hebben) die niet los kunnen op velden omdat ze issues hebben.

2 likes

Ik vind dat vooral zielig voor de hond. Eigenlijk zijn alle honden wel goed op te voeden, kostmisschien echt wat moeite maar echte problemen zou hij of zij dan niet moeten hebben. maar doordat de baasjes of niet consistent zijn of gewoon te weinig hebben gedaan is een agressieve hond het resultaat. Hierdoor kan de hond niet los en krijgt hij snel de schuld terwijl het volgens mij meer ligt aan het baasje

5 likes

Zou hem terug doen naar het asiel

5 likes

Nee een andere uitkiezen tenzij je die bejaarde bent met alle tijd en ruimte om het beter op te voeden.

2 likes

Ik ga altijd naïef uit van het geboortejaar maar als het de andere 88 is dan zie je het ook nog vaak wel aan de rest van de naam/het profiel. Ik dacht eigenlijk ook wel dat dit iets redelijk bekends was maar gezien de reacties niet dus. Ik zou zelf überhaupt niet het risico willen nemen om aangezien te worden als nazi dus of het je geboortejaar is of niet. Het gewoon uit mijn naam halen.

@Max aangezien ik nu in de kinderopvang werk en later als ik afgestudeerd ben als (neuro)psycholoog zou ik niet zo dichtbij mijn werk willen wonen. Ik wil privé gewoon geen ouders/patiënten tegenkomen want die hebben niet altijd een even goed idee van afstand en nabijheid.

4 likes