Als ik in het hondentopic meelees lijkt een hond sowieso een ingewikkeld dier om te hebben. Net alsof je permanent een combinatie van een dreumes en een puber in huis hebt. En met een beetje pech heb je dan zo’n extra moeilijke met verlatingsangst of agressie of exteme angst.
Ligt dit aan de hond of aan de baas over t algemeen?
- Hond
- Baas
0 stemmers
Is wel ongeveer de gehele hoeveelheid water die ik naar binnen krijg op een dag ( en dan doe ik al mijn best).
Kun jij eten en je tegelijkertijd op een (nieuwe) serie concentreren waarbij je echt het verhaal moet volgen?
- Ja, ik kan dat terwijl ik een maaltijd eet
- Ja, ik kan dat terwijl ik snacks eet
- Nee, ik kan niet eten en me concentreren tegelijk
- Geen idee, ik eet nooit terwijl ik een serie kijk
0 stemmers
Ik heb deze van IKEA en vind het een handig formaat, 300ml is deze. Ik drink echt heel weinig en wil toch soms water mee en dan neem ik een paar slokjes, als ik thuis kom is hij meestal nog 3/4 vol dus ik zou zelfs die jij laat zien wel mee kunnen nemen en dan zou hij niet eens op gaan.
Ik denk dat iedereen wel een chille hond wilt maar je weet niet altijd hoe het uitpakt toch.
Ik heb een vriendin die een normale chille hond had en die is aangevallen in het park door een andere hond en nu kan haar eigen hond niet meer los omdat die nu agressief is geworden naar andere honden en vreemden.
Haha dit zijn echt van die moeder opmerkingen.
Ik heb ooit naast een nooduitgang met stalen trap naar beneden gewoond. En ik haatte zo’n rare gast die ook op de verdieping woonde. In nood moesten ze dan via mijn kamer naar beneden. Wij zeiden altijd voor de grap. Nee hem laten we dan er niet door.
Ben jij bang voor brand in je huis?
- Nee helemaal niet
- Ja een beetje
- Ja heel erg
0 stemmers
Mn vriend heeft gelukkig nog 1 van het plafond gehaald want mn vader had er veel teveel geplaatst echt zo irritant. Ik heb ook nu 3 grote brandblussers, zo’n branddeken en mijn god weet ik wat nog meer het is bijna grappig.
Ik pas soms op een hond en dat is alleen maar leuk. Enige is dat ze niet langer dan 6 uur zonder loopje kan, dus je moet plannen.
Maar ik hoef nooit op te letten als ik ermee loop, ze sloopt niks, kan met katten en babies. Ideaal.
Impopulaire mening maar ik vind van wel als het echt storend is voor mensen eromheen. Hoe vaak ik met hardlopen bijv. last heb van mensen met slecht opgevoede honden (en dus hun baasjes) ik vind dat echt walgelijk en onbeschoft
Mijn grootste ergernis is mensen die geen enkele moeite steken in de opvoeding van hun hond, dan naar een losloopgebied gaan en hun hond loslaten. En dan verbaasd zijn dat mijn hond helemaal niet zit te wachten op jouw onbeschofte overenthousiaste golden retriever. Gelukkig kan ze goed andere honden corrigeren, maar echt rot op.
Ja hier is zo iemand met een herder, dat vind ik echt psychopatisch om die los te laten op andere honden, je merkt ook dat de andere honden echt doodsbang waren voor dat ‘speelse’ gedrag.
Ik woon naast een park en heb zo vaak te maken met delulu hondeneigenaren
Ik bedoel ik snap dat het stressvol is om met een beest met issues te leven maar je kunt het echt niet in een stadspark lekker laten gaan. Als je dan per se een huisdier moet dat eigenlijk slecht samen kan met alles en iedereen moet je mss in een afgelegen stuk bos wonen ofzo.
En dan wel roepen “hij doet niks hoor!!! Wil gewoon spelen!”
Een bericht van mijn overheid
- Doet me niets, ik kijk van de week wel even
- Oei hopelijk niets belangrijks
- Omg ben sws mn huis kwijt en 2000 schuld bij de belastingdienst
0 stemmers
Gas op die lolly
- Dit zeg ik wel eens
- Dit zeg ik nooit
0 stemmers
Die berichten open ik niet eens
Als het belangrijk is sturen ze maar een brief
Ja daar gaan ze dus langzaam mee stoppen
Kreeg ik vorig jaar een brief over
Als je moet hoesten en iemand “slaat” klapt op je rug met zijn of haar handen op je rug:
- Fijn! Het helpt
- Nee omg laat me
- Ja kan soms helpen
- Ik weet het niet
- Ik ben geen mens en ik heb nog nooit gehoest
0 stemmers
Ik kreeg via mn telefoon flashbacks en toen had ik waarschijnlijk corona. Zo intens veel gehoest toen. Niet meer normaal
Hadden jullie vroeger thuis een kom die meerdere doeleinden had maar óók kotskom was als iemand ziek was? Bijv beslagkom, popcornbak en kotskom?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee we kotsten in een emmer maar die werd alleen gebruikt voor dweilen enzo
ieuwww nee gewoon een emmer toch
een kom lijkt me qua formaat ook nog wel een uitdaging om in te mikken zeg maar