Sorry volgens mij is dit hier al wel eens gevraagd en op Reddit ook. Maar dit is dus normaal voor sommige mensen.
Ik ben even benieuwd hoe het hier nu is
Maar werd er ook ondergoed in gewassen, is de vervolgvraag!
(Dit gaat over Influencer Bonnie)
Wij hadden een aparte kotsbak. Dus dat was geen emmer, geen beslagkom, geen popcornbak. Daar werd enkel in gespuugd haha
Nou daardoor kwam ik er op, want ik zou denken dat je het schoonmaakt, dan afwast/vaatwasmachine en dan tsja dan is het dus niet meer vies. Maar daar denkt iedereen anders over. Vervolgvraag:
Kun je een pan nog gebruiken nadat een vreemde daar haar/zijn ondergoed in heeft gewassen?
- Nee, die pan moet weg
- Ja, als je de pan goed schoonmaakt kun je die pan nog gebruiken
0 stemmers
Bij ons was het heel specifiek de aardappelschilkom, dus er kwam sowieso alleen maar afval in, maar hij stond wel gewoon in de kast bij alle andere kommen :")
En nee dit is geen smetvrees alsjeblieft zeg nog nooit in m’n hele leven heb ik dit gezien of iemand gehoord die dit doodnormaal vindt
Nee dit specifieke geval had ik ook nog nooit gehoord en zou die pan zelf niet meer hoeven maar denk wel dat je het in principe weer gewoon kunt schoonmaken en dat die pan niet vies meer is.
Heb je Aesop zeep in huis staan?
- Ja
- Nee
- Wasda??
0 stemmers
En zou je de pan nog kunnen gebruiken wanneer je er je eigen ondergoed in hebt gewassen?
- Ja, als je de pan goed schoonmaakt kun je die pan nog gebruiken
- Nee, die pan moet weg
0 stemmers
Wel de olie druppels voor in de wc😂
Wij hadden ook deze kom hiervoor! Bij mijn oma had ik een plasemmer om in te spugen. Als je nog niet misselijk bent, wordt je het daar wel van. (Edit: nu voel ik me helemaal schuldig tegenover oma maar hoe lief dat ik daar altijd mocht zijn terwijl ik een kotsbak nodig had )
Hoe vaak spuug je in je oma’s huis dat je er een aparte spuugemmer voor krijgt vraag ik me dan af
Misschien kon ze niet koken
Ja ik ben opgegroeid met honden (4 gehad, verschillende rassen) maar als ik in het hondentopic hier kijk dan heb ik zo weinig herkenning van hoe het is om een hond te hebben. Als mijn beeld van hoe het is om een hond te hebben op dat topic gebaseerd was zou ik er nooit aan beginnen. Ik weet niet of de meeste mensen op dit forum zulke moeilijke honden hebben waar hun leven sterk op aangepast moet worden of dat er merendeels mensen met moeilijke honden meeposten maar ik herken er weinig van. Wij pasten vroeger ons leven echt heel weinig aan op de hond. Behalve natuurlijk het logische zoals op tijd uitlaten en eten geven enzo. Maar alle honden die we gehad hebben draaiden gewoon mee in ons gezin. Iedereen kon ze ook uitlaten (zodra we groot genoeg waren om dat zelfstandig te doen), ze konden allemaal gerust een paar uur alleen blijven en hebben dat ook nooit zo specifiek hoeven opbouwen ofzo en er werd ook nooit wat gesloopt en de honden leken het prima naar hun zin te hebben zonder dat we nou ontzettend met hun welzijn bezig waren. En natuurlijk verschilden ze qua karakter. De een luisterde beter dan de ander en de een kon je gerust overal mee naartoe nemen (voetbalclub, terrasje etc.) terwijl je de ander daar minder plezier mee deed. Maar naast tijdig uitlaten, voeren en uiteraard aandacht geven en spelen draaiden ze allemaal gewoon mee in het gezinsleven en werd ons leven echt niet op hen aangepast. Prima als anderen dat wel doen overigens hoor, maar voor mij echt niet herkenbaar en ik zou dat ook niet zien zitten.
Ik heb ook deze en vind het net handig dat hij ook in een kleinere tas past. ik vul m gewoon bij wanneer er een kraan is. .
Ik denk dat mijn ouders me gewoon altijd naar oma brachten als ik ziek was
Impopulaire mening of nou ja eigenlijk feit… vaak is dat ook gewoon zo.
Ik word juist doodmoe van al die mensen met honden die zogenaamd bang zijn voor herders.
Die mensen projecteren hun eigen angst op de hond. Achteraf is het altijd "ooooh hij was altijd zo bang voor herders maar nu ineens niet meer!! 1! nadat ze die van mij ontmoet hebben 🫠 (incl beetje onstuimige begroeting, daar moet je gewoon even doorheen)
Heb je zelf geen hond dan snap ik best dat het eng is. Maar ben je zelf hondenbaas relax dan gewoon even. En leer lichaamstaal lezen.
Dan zou je ook een 100ml flesje uit een reisset mee kunnen nemen onderweg met water
Even kijken hoe het met jullie hondenlichaamstaalkennis gesteld is
- Ik ga jou doodmaken
- Ik wil met jou spelen
0 stemmers
Ik ben dol op alle honden, zou nog aaaw zeggen als er eentje schuimbekkend tegenover me staat, maar is toch omgekeerde wereld dat random mensen op jouw hond moeten anticiperen? Geloof best dat honden aanslaan op angstige mensen, maar dat is nog steeds meer het probleem van hondeneigenaren dan dat niet-hondenbezitters maar onstuimige begroetingen etc moeten accepteren.
Ik zou het fantastisch vinden om een hond te knuffelen, maar ja genoeg mensen die er niet op zitten te wachten. En eerlijk, ik ken jou en je hond niet dus geen idee eigenlijk of hij wil knuffelen of mijn halsslagader zoekt haha.