Stel je persoonlijke vraag #53

Ik doe het alleen als ik de producten ook echt gebruik (tijdje terug 1 green pan met de AH-actie). Stickers accepteer ik ook sinds ik een kind heb, maar zou dat anders niet doen.

5 likes

Ik doe automatisch mee bij de Appie maar doe er vervolgens niks mee :smiling_face_with_tear:

4 likes

Die knuffels zijn zo kut! Ik wil die troep niet in m’n huis. Ik wil niet dat hier grondstoffen voor gebruikt worden. Als iemand mijn kind van bijna 2 zo’n kikker aanbiedt en hij rijkt er stralend naar kan ik hem ook niet meer afslaan.

edit: Ik vermijd de Lidl tijdens deze weken dus bewust. Ik ga alleen als ik zonder m’n kinderen kan.

7 likes

Ik check het eens in de zoveel tijd in de app en dan heb ik vaak ineens al 14 volle spaarkaarten voor uitjes, handdoeken of bakjes :sweat_smile:

Gebruik het nagenoeg nooit, laatst alleen een paar spaarkaarten gebruikt voor een uitje met vrienden. In dat geval scheelde het ons nog wel serieus geld!

1 like

Werk jij voor een supermarkt

34 likes

Korting op uitjes, dierentuin of Efteling bijvoorbeeld.

8 likes

Nee :sweat_smile:

1 like

dit zijn 7 vragen

16 likes

OK :wave:

2 likes

Dit wel voornamelijk bij zegelacties, dus als je per 10 euro een zegel krijgt. Als ik dan op 7 zit, zoek ik wel producten om toch de 10 euro aan te tikken. Ik pak dan wel voorraaddingen, maar uiteindelijk is het natuurlijk gewoon geld wat ik anders niet had uitgegeven :woman_shrugging:t3:

4 likes

Ik doe niet mee aan spaaracties voor producten maar wel bijv de Efteling korting en de Pathé actie voor 1+1 gratis.

4 likes

Nou, niet niet had uitgegeven maar later, toch?

Ik doe alleen mee met spaaracties waar ik daadwerkelijk wat aan heb.
Vershoudbakjes als er een paar gesneuveld zijn, handdoeken als er een paar versleten zijn, etc. Meestal laat ik dat soort acties links liggen want zo hard gaat de slijtage over het algemeen niet bij mij thuis.

Knuffels vind ik over het algemeen van bedroevende kwaliteit, met name die van Lidl. Ik vermijd Lidl actief of ga zonder kind, en als ze het toch ziet leg ik uit dat we aan die specifieke actie niet meedoen. Ze heeft (mooie) knuffels genoeg.

Met de actie van Jumbo voor smilies heb ik wel meegedaan, een soort stickertjes, daar zie ik geen kwaad in. Zo spaarde ik ook boodschappenzegels en met hulp van o.a. het forum heb ik mijn kaart vol gekregen. De boodschappen die daarbij zitten waardeer ik allemaal, en mocht ik een keer gratis producten krijgen die ik niet gebruik, dan breng ik die naar het Voedselbank-innamepunt in de kerk.

Ik geef tijdens spaaracties weleens meer geld uit om bijv. aan 50€ te komen ipv 48€, maar kies dan wel iets dat sowieso gebruikt wordt en niet bederfelijk is. Bijvoorbeeld toiletpapier, koffiebonen, etc. Ik neem dan een voorschot op een volgend winkelbezoek waarbij ik dan dat toiletpapier niet hoef te kopen.

16 likes

Ik weer supermarkten hierom, want al die spaaracties/marketing worden gewoon doorberekend in de prijzen van de producten (HALLO AH). Dus ga eigenlijk gewoon alleen naar dirk want die doen niet aan die bullshit en houden hun producten gewoon betaalbaar.

4 likes

Ik vond die AH moestuinmaatjes heel leuk maar die komr steeds niet terug :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ja ik vind dit inderdaad ook wel echt een ding. Zeker om de kids in die periode dus mee te nemen.

Girly er is iets misgegaan

6 likes

Dat was wel mijn favoriet, vioral hun eerste jaar

4 likes

Ik kan nooit genoeg tupperwares hebben en die Appie toen had waren heel fijn. En ik heb een Pathé abo voor de halve prijs aangeschaft voor ons beiden via zo een actie.

3 likes

Heb jij ook zo’n bijzonder goede week?

• Ja, echt een topweek!
  • nee gemiddeld
  • Een slechte week juist

0 stemmers

Denk je ook dat de zon hier mee te maken heeft?

• 100%
  • nee man

0 stemmers

3 likes