Ziek kind thuis, gewoon domme pech dus.
Maar nu het zonnetje schijnt en de eerste was dit jaar buiten hangt te drogen, voel ik me wel een stuk optimistischer.
In de medische molen wegens galstenen/galblaas onsteking. Dus heb wel eens betere weken gehad haha.
Mijn oma begraven, dus absoluut geen goede week. Maar de zon hielp wel een beetje, liever een zonnetje op de begraafplaats dan regen.
Gekwetste hond en gekwetste teringhond
Alleen als het zonder app kan
Nou eerder heel veel stress maar echt slecht is het ook niet. Tussen slecht en gemiddeld in.
Threads-gebruikers, ben jij blij met je algoritme daar?
- Ja
- Mwah niks aan opgevallen
- Nee
0 stemmers
Van alle sociale mediakanalen heb ik daar echt het best passende algoritme, vind élke post die voorbijkomt interessant. Echt genieten.
Het ruikt naar lente vandaag
- Jaaa!
- Nee hoor
- Heeft de lente een geur?
- Anders
0 stemmers
Ik vond het vooral muf ruiken vandaag, vanaf gisteravond al was alles zo vochtig en vanmorgen helemaal, de lente ruikt wel beter dan dat
Zien jullie dubbel als jullie op je zij iets willen kijken/ lezen/ op je telefoon kijken?
- Ja dat is normaal
- Ja, maar ik ben abnormaal
- Nee heb ik nooit
0 stemmers
Ik heb dan altijd een oog dicht, anders kan ik niet goed zien inderdaad.
Aanklagen wegens schenden van portretrecht.
Of in ieder geval dreigen ermee.
Ik merk dat ik als het wat donkerder is ik ook de helderheid van mijn scherm moet aanpassen, misschien eens een leesbril aanschaffen haha
Wat is je favo snackbar-keten?
- Bram Ladage
- Verhage
- FEBO
- Manneke Pis
- Smullers
0 stemmers
Vind FEBO echt overrated
Ja nou, Bram Ladage is ook niet meer wat het ooit was. Maar de beste keuze wat betreft deze poll.
Ik ook, mijn vriend moet altijd heel hard lachen als ik met 1 samengeknepen oog naar hem toe op mijn zij lig.
Ik heb ook echt het idee dat een deel van mijn rimpels door deze houding komen.
Haha ja het ruikt naar lente want: stront in de grond.
Ik zag gisteren de eerste trekkers met giertank weer rijden en dan weet je echt dat de lente eraan komt
als je een verhaal vertelt over iets van de middelbare school, noem je dan de voor de luisteraar onbekende mensen bij de voor en achternaam?
- ja
- uitzonderlijk
- nee
0 stemmers
en de voornaam? als mensen die persoon dus niet kennen?
- ja bijna standaard
- ja maar alleen als ik extra emotie wil uitdrukken of als ik hardop zit te denken
- nee
0 stemmers
zo fucking (in de media dan) amerikaans 10 random voor en achternamen noemen tegen een werkcollega ofzo terwijl het 0 belangrijk is voor het plot, maar ik vraag me af of amerikanen het zelf uberhaupt doen of dat het gewoon heel erg filmisch is
Heb jij de laatste maanden last van (meer dan gewoonlijk) haaruitval? Hoor het zoveel om me heen!
- Ja echt veel en zie het ook duidelijk terug
- Misschien een klein beetje
- Nee niks opgemerkt
- Mijn haar groeit juist als kool de afgelopen maanden
0 stemmers