Oh wat erg! Mijn schoonmoeder kon mijn naam ook nooit onthouden. Dan hoorde ik in de keuken een discussie tussen haar en mijn man, hoe het toch kon dat ze hem steeds vergat. Of dat ze het papiertje kwijt was waar die opstond. En ik maar doen alsof ik het niet kon verstaan.
Hahaha zo kreeg ik voor de geboorte van onze tweede een felicitatiekaartje van mijn oma. Gericht aan: “[naam van mijn zus] en echtgenoot.”
Mijn zus heeft al 7 jaar geen nieuwe baby en is ook niet getrouwd en mijn echtgenoot heeft gewoon een naam.
Wel op ons adres, dat dan weer wel. Dat heeft ze dus óf ergens genoteerd staan óf aan iemand gevraagd en hoeveel moeite is het dan om even te vragen “hoe heet haar man ook alweer?”
Maargoed, ik spreek mijn oma nooit en zij vindt mijn man maar niks want hij is “een bruintje met tattoos” dus dat kaartje ging hoe dan ook linea recta de prullenbak in. Ik hoef je bare minimum fatsoensnorm niet.
gaat de paus ergens aankomende dagen dood
- ja
- nee wordt wel weer beter
0 stemmers
heb wel zin in conclaafnieuws
Bovendien ben ik ook bijna nooit meer ziek na de eerste periode in de zorg gewerkt te hebben en nu in de kinderopvang. Ja ik moet af en toe even mijn neus ophalen maar echt ziek ziek ben ik zelden nog. Je bouwt toch een soort van natuurlijke weerstand op als je de hele tijd blootgesteld wordt aan allerlei ziektes. Mijn vriend met een kantoorbaan wordt wel steeds ziek ziek als ik even een beetje verkouden ben van het zoveelste kinderdagopvangvirus. Het enige wat ik echt mijd als de pest is waterpokken want nooit gehad als kind zover mijn beide ouders zich kunnen herinneren.
@instantramen sorry maar iemand van die leeftijd met een longontsteking geef ik gewoon überhaupt niet meer zoveel tijd. Te veel mensen in het verzorgingshuis zien sterven aan een “simpele” longontsteking
Laat je vaccineren dan! Zeker als je in de kinderopvang werkt.
Maar heeft je zoontje aanvullend waterpokken vaccin gehad, want deze zit niet standaard in het rijksvaccinatie programma volgens mij. Omdat de meeste kinderen het als jong kind doormaken en het dan niet heel ernstig verloopt (wel alsnog vervelend natuurlijk).
Je kunt het nog steeds krijgen, maar het verloop is over het algemeen minder ernstig. Voor kinderen maakt dat minder verschil, maar als volwassene is het verloop vaak veel vervelender en wellicht de vaccinatie waard.
Ah gelukkig dat hij er niet heel veel last van had!
Heb jij vaak een slapende hand?
- Nooit
- Zelden
- Soms
- Vaak
- ALTIJD
0 stemmers
Wat koop jij wel eens van de “luxe koeken”?
- Gevulde koek
- Roze koek
- Gangmaker
- Mergpijp
- Appelkoek
- Kano
- Kokosmakroon
- Vruchtenkoek (zo’n rondje met gekleurde gelei erin)
- Custard cake
- Stroopwafel
- Stroopkoek
- Boterkoekreep
- Niks van dit
0 stemmers
Kokosmakronen maak ik liever zelf. Zoveel lekkerder als ze nog een beetje warm zijn. Ik mis Spakenburgs hart nog in de lijst, dat is echt mijn favoriet.
Maar dat is toch niet iets landelijks? Zie dat in Amersfoort bijv nog wel in de winkels liggen maar in Utrecht en Zeist nooit. Is volgens mij zeer regionaal.
@Lula nee dit zijn “luxe koeken”.
Ja ik heb hier echt nog nooit van gehoord en na googlen ook geen herkenning
Ja goed punt eigenlijk, ben er zo aan gewend dat het hier in elke supermarkt gewoon ligt😅
Ja luxe koeken ken ik wel maar die Spakenburgs niet
Oh, ik vond het al gek. Spakenburgs zegt mij ook niet echt iets.
Maar wel gewoon de vieslekker variant uit het normale schap. Een roze koek hoort niet luxe
Ja die bedoel ik ook inderdaad, de voorverpakte, niet van de broodafdeling.
Als jij je huis verkoopt, zou je een persoonlijke brief in de bus van geïnteresseerden dan kunnen waarderen?
Als je het bod doet, kun je altijd een persoonlijk bericht achterlaten. Dus de brief is nog bovenop dat bericht.
- Ja dat waardeer ik. De kans is groter dat ik het die mensen gun.
- Nee dat waardeer ik niet. Ik gun het die mensen gelijk minder.
- Neutraal. Ik ga toch wel voor bijvoorbeeld het hoogste bod/beste voorwaarden. Ongeacht brief
0 stemmers